Kulcsszó keresés /


A kialvatlanság káros és ijesztő következményei

  • 2021. szeptember 20.

Életünk folytonos rohanásból áll, amihez rengeteg energiára van szükség, viszont alig jut időnk pihenni a számtalan elfoglaltság mellett. Mindenki tudja, mennyire fontos az alvás, ám sokszor hajlamosak vagyunk elhanyagolni ezt a tevékenységet. Most megtudhatod, milyen kockázatokkal jár, ha az alvás rovására terheled le magad!

olvass tovább

A lustaság mellett a túledzés is káros lehet

  • 2021. szeptember 12.

Egyre többen döntenek manapság az egészséges, sportos életmód mellett. Elkezdünk tudatosabban étkezni, eleinte csak ismerkedünk az új mozgásformákkal, majd hónapokkal később azon vesszük észre magunkat, hogy minden nap intenzív, másfél órás edzéseken veszünk részt, és kemény diétákat követünk. De honnan tudhatjuk, hogy mikor kell megálljt parancsolni - a saját egészségünk érdekében? Mert bizony nem csupán a lustaság lehet rossz hatással az egészgünkre, hanem bizony a túledzés is.

olvass tovább

Így lehetsz fitt egész évben - Élet a nyári szezon után

A legtöbb ember a bikiniszezon előtt egy-két hónappal kezd el rágörcsölni arra, hogy hogyan hozza formába magát nyárra ilyen rövid idő alatt. Elkezdődik a szenvedéssel teli diéták időszaka, és mindemellett még mozogni sem ártana, ugyebár. Erre persze igen nehéz rávennie magát mindenkinek, és a lendület az első kudarcig, vagy maximum nyár közepéig tart ki. Pedig van rá mód, hogy egész évben, és igen, télen is fittek, csinosak és leginkább egészségesek legyünk!

olvass tovább

5 ok, amiért edzőterem helyett érdemes a szabadban mozogni

Bizonyított tény, hogy a szabadban könnyebben elfeledkezünk az időről és sokkal inkább átadjuk magunkat a sporttevékenységeknek. A nyár vége nagyszerű alkalmat kínál arra, hogy a fülledt konditermet friss levegőre, a futópadot pedig bicikliútra, erdei ösvényre cseréljük. Azoknak, akik nem különösebben rajonganak a futásért, a kellemes időjárás számtalan más lehetőséget is tartogat, aminek csak a kreativitásunk szabhat gátat. Mi összegyűjtöttük azt az 5 alapvető okot, amiért érdemes a jó időben inkább a szabadban mozogni.

olvass tovább

A rendszeres nyújtás 5+1 legnagyobb előnye

Hiába járunk rendszeresen futni, vagy edzőterembe, mégis, a nyújtást hajlamosak vagyunk elsunnyogni, és úgy tenni, mintha nem is lenne annyira fontos része a testmozgásnak. Pedig nem véletlenül szokták hangsúlyozni, milyen fontos az edzéseket követően nyújtani, ugyanis sokkal több előnye van, mint elsőre gondolnád!

olvass tovább

3 egészséges tipp a hosszabb élethez

  • 2021. július 25.

A lassú étkezés kevesebb kalóriát jelenthet. Azok az emberek, akik lassan étkeznek, kevésbé valószínű, hogy elhízottak lesznek, illetve csökkentik a szívbetegség, a cukorbetegség és a stroke kockázati tényezőit. Emellett természetesen arra is érdemes odafigyelni, hogy mi az, amit megeszünk vagy éppen megiszunk, tehát mivel tápláljuk a szervezetünket.

olvass tovább

7 érv az otthoni edzés mellett

  • 2021. július 18.

Annak ellenére, hogy már szabadon járhatuk edzőtermekbe, számos érv felsorakoztatható amellett, hogy az otthoni otthoni edzést válasszuk. Ezek közül gyűjtöttünk most össze párat, ami reméljük, hogy elegendő motivációt fog jelenteni mindenkinek!

olvass tovább

6 szuper hasznos tanács, hogy energikusan indítsd a reggeled

  • 2021. július 11.

Ha te is inkább a lustálkodást és a “sokáig alvást” preferálod, akkor minden bizonnyal tisztában vagy vele, hogy milyen nehéz nap mint nap korán reggel felkelni, és arra ösztönözni magunkat, hogy valami hasznos dolgot tegyünk. A most következő tippek éppen abban fognak segíteni, hogy a reggeleid ne a szenvedésről, hanem egy energikus nap tökéletes megalapozásáról szóljanak. Semmi kávé, semmi trükk, mindössze pár, maximum 5 percet igénylő dolog, ami a segítségedre lesz, hogy aktívabban induljanak a napjaid!

olvass tovább

6 tanács a mindennapi stressz leküzdéséhez

  • 2021. július 04.

Világunkban a stressz olyan mindennapos, mint a nappal és az éjszaka váltakozása. Mindenki életében vannak olan dolgok, amelyek stresszt okoztak, csak hogy ne is menjünk nagyon messzire, például a munka vagy éppen a magánélet. Jobb tudni arról is, hogy rendkívül rossz hatással van a lelkedre és a testedre is a hosszan tartó feszült állapot. Éppen ezért megosztunk pár tippet, hogy elkerülhető vagy jobban elviselhető legyen a stressz a mindennapokban.

olvass tovább