STYLENEWS / Interjúk


Együtt lila és zöld? Ez komoly?

  • 2021. február 08.

A legendás újpesti ultra, FAT, polgári nevén Bokros László ezúttal a nem kevésbé legendás futballista Páncsics Miklós lányát,Wukovics-Páncsics Dianát látja vendégül.

olvass tovább

Interjú Németh Jánossal a ŠKODA márkaigazgatójával

Németh Jánost meglehetősen régóta ismerem, hiszen 2011 és 2015 között aktívan dolgoztunk együtt, amikor még a Duna Autó csapatát erősítettem. János volt abban az időben a ŠKODA márka értékesítési vezetője, így annak érdekében, hogy a lehető legtöbb piaci információt megszerezze, bizonyos kereskedések támogatását saját hatáskörben végezte, azonkívül, hogy a termékmenedzserek, területi vezetők koordinálása, és a gyári kapcsolatok hatékony működése is a felelősségi körébe tartozott. De a Veszprémben végzett műszaki menedzser élete már ennél is sokkal korábban, egyetemi gyakorlata során összefonódott a Porsche Hungáriával, ezen belül pedig a ŠKODA márkával.

olvass tovább

'Tudom, hogy húsba vág, amikor tükröt tart eléd egy gyerek' – Bach Katával beszélgettünk Halász Rita: Mély levegő című könyvéről

Bach Kata, 2015-ben szerzett diplomát a Színház - és Filmművészeti Egyetemen. Színésznő. A Vígszínház tagja. Olyan határozottság és megingathatatlan erő van az egész lényében, hogy egyszerűen csak szeretnél neki megfelelni, és azon vagy, hogy ne csalódjon benned. S e határozottság mellett ott csillog a tekintetben az elveszettség érzete a nagy világban, a tenni akarás, a tisztaság, a hibák sorozata: törékenynek tűnik, mégis hegyeket lenne képes elmozdítani, ha megtalálta a helyét a világban. Hirtelen villant be, hogy a „Mély levegő” passzolna hozzá. Talán ezért a kettőségért, ami benne van. Igent mondott, így olvasni kezdtük Halász Rita, 2020-ban megjelenő könyvét, ami a Jelenkor Kiadó gondozásában jelent meg.

olvass tovább

'Abbahagyhatod a harcot azért, amiben hiszel, de nem ez a könnyebb út a lezáráshoz.' - Interjú Lisa Taddeo-val, a 'Három nő' című könyv szerzőjével

Lisa Taddeo 1980-ban született, újságíró, és a nálunk is megjelent „Három nő” című könyv szerzője, amit nyolc éven keresztül írt. Valódi történetek három nőről. Három olyan nőről, akik eléggé bátrak ahhoz, hogy megnyíljanak és a világ elé tárják a saját valódi énjüket. Lisa Taddeo-val beszélgettem az abortusztörvény szigorításáról, ahogy a „Három nő” háttértörténetéről is mesélt. Miért pont ezek a témák kerültek bele ebbe a könyvbe, és mik közül tudott volna választani. Jövő évben, 2021-ben megjelenik az új könyve, ami egy olyan nőről fog szólni, aki bosszút áll a férfiakon.

olvass tovább

'Ha nullánál több percet éltél ezen a bolygón, van feldolgozandó ügyed' – interjú Benedek Ágotával, a ’Rumbarumbamm’ írójával

1986-ban született. Az ELTE-re járt, aztán a Színház-, és Filmművészeti Egyetemre forgatókönyvíró szakra. Írt egy nagyjátékfilmet „Űrpiknik” címen, viszont a tavaszi karanténban fogta magát és elkezdett blogolni. A Libri megtalálta, és pár hónappal később kiadta könyv formájában. Így került a polcokra a „Rumbarumbamm”, és így lett tele a közösségi média Benedek Ágotával. Vele beszélgettünk.

olvass tovább

'Az első és legfontosabb dolog ebben a világban az önismeret.' - Beszélgetés Kató Sándorral

  • 2020. november 03.

Az ember nehezen tud elmenni Kató Sanya mellett, aki egyszerre közvetít elképesztő békét és nyugalmat, valamint lázadást és önazonosságot. És bár még csak alulról súrolja a harmadik X-et, mégis számos mély gondolata van a szabadságról, az életről és persze a nőkről. Többek között ezekről illetve a szakmájáról is beszélgettünk vele.

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább