STYLELIFE / Fitness


5 dolog, amit senki sem mond el, mielőtt elkezdesz jógázni

Szilveszterkor a legtöbben megfogadjuk, hogy idén jók leszünk. Idén lefogyunk, idén egészségesen fogunk élni, és leszokunk a netes cipővásárlásról, a halogatásról, a munkahelyi kocadohányzásról, mások kibeszéléséről, és sorolhatnám. Január elején látványosan megnő a forgalom az én óráimon is. Minden nap tömve van a terem új arcokkal, akik megfogadták, idén életükben először elkezdenek jógázni.

olvass tovább

Így lehetsz motiváltabb az edzés iránt

  • 2022. július 27.

Senkinek sem könnyű elhatározni a rendszeres edzést. Különösen ebben a nyári melegben érezzük sokszor úgy, hogy megmozdulni sincs kedvünk. Azonban nem szabad elfeledkezni arról, hogy a sport része kell, hogy legyen életünknek, hiszen sokkal több pozitívum származik belőle, mint gondolnánk. De mit lehet tenni, hogy valóban motivációt érezzünk az edzés iránt?

olvass tovább

Így készülj fel fokozatosan a rendszeres futásra

  • 2022. május 30.

A futásra azt szokták mondani, hogy a testmozgás legolcsóbb és egyben legegyszerűbb formája. Azonban nem szabad csak úgy belevágni, nem szabad egyik napról a másikra szenvedélyesen, keményen űzni! Fokozatosan fel kell készülnünk fizikailag és mentálisan, ehhez hoztunk most tanácsaokat.

olvass tovább

Sportolásra fel! - Tippek, hogy formába lendülj a nyári szezonra

  • 2022. április 04.

Egyelőre még kicsit hihtetlen, de pár hét, és be fog köszönteni az igazi nyári idő, ami azza jár, hogy meglehetősen sok ruhadabtól fogunk megszabadulni. Ha pillanatnyilag nem érzed komfortosan magad a bőrödben, akkor megosztunk pár tippet, amelyek segítségével az egészségesebb élet útjára léphetsz.

olvass tovább

Hibák, amiket ne kövess el a futópadon

  • 2022. február 27.

Sokan választják előszeretettel a futógépet a szabadtéri futás helyett, különösen a hűvösebb levegő és az esős idő beköszöntével. Kevesen vannak azonban tisztában azzal, hogy mi mindenre kell odafigyelni, hogy a gépen töltött izzasztó percek valóban a kívánt hatást érjék el. Összegyűjtöttük, hogy mely hibákat ne kövesd el.

olvass tovább

Rendszeresen edzel, mégsem látod magadon a változást? Ezek lehetnek az okai!

A legtöbb nő azzal a céllal vág bele az edzésbe, hogy ledobjon pár kiló felesleget, és emellett az se hátrány, ha formásodik is egy kicsit. Mégis, számos olyan esettel találkozom, amikor hónapok, akár évek óta hetente többször is edz egy hölgy, mégsem történik semmilyen látható változás a testösszetételében. Ha te is úgy érzed, hogy megrekedtél, és nem tudod, hogyan változtass, ez a cikk neked szól. A segítségével képes leszel azonosítani, hogy nálad milyen tényezők játszhatnak szerepet a fejlődésed elmaradásában, és azt is megtudod, hogyan érdemes változtatni!

olvass tovább

Így előzd meg a karácsonyi plusz kilókat!

Karácsonykor minden családanya ipari mennyiségben kezd el sütni és főzni - valljuk be, teljesen indokolatlanul. Természetesen nem dobunk ki ételt, ezért hát degeszre esszük magunkat, és gyorsan fel is szalad ránk pár plusz kiló. Ha már előre bűntudatod van az idei zsírpárnák miatt, ez a cikk pont neked szól! Íme három tipp, amivel kordában tarthatod a testsúlyod karácsony alatt is!

olvass tovább

Kezdődik a síszezon, készüljünk fel rá fizikilag időben!

  • 2021. december 10.

Fontos, hogy jó kondícióban legyünk, mert így jókedvűen és könnyedén tölthetjük a síelésre szánt időt. Azokat az izmokat és ízületeket kell leginkább erősítenünk, amelyeket síelés során használunk. A szárazedzés jelentősége az erőnléti felkészítés és az állóképesség növelése.

olvass tovább