STYLELIFE / Egészség


Nyári megújulás kívül és belül I. rész

  • 2020. június 18.

Most, hogy már bátrabban merészkedhetünk ki az utcára, találkozhatunk a barátainkkal és családtagjainkkal, itt az ideje, hogy kicsit formába hozzuk az otthon töltött hónapok alatt kissé megviseltté vált külsőnket. Azért, hogy igazán jól érezhessük magunkat a bőrünkben, és igazán szépek lehessünk, kívül és belül egyaránt tenni kell. Most eláruljuk, hogy hogyan táplálhatod a bőröd kívülről!

olvass tovább

A mentális egészségünk romlásának jelei

  • 2020. június 12.

A mentális egészség romlásának jelei kevésbé szembetűnőek, mint fizikai egészségünk esetében. Ez megnehezíti számunkra, hogy észrevegyük mikor kell odafigyelnünk erre jobban. Az alábbiakban felsorolunk néhány olyan cselekvést, mely erősen arra utalhat, hogy mentálisan ingoványosabb periódusban vagyunk.

olvass tovább

21 nap alatt megváltoztathatsz mindent - Életmódváltó kihívásra buzdít Tomán Szabina

  • 2020. június 04.

Kicsit lazult a karanténnal kapcsolatos szigorúság, és lassan, de biztosan kézzelfogható közelségbe kerül a nyár. Nyitnak a strandok, tényleg itt az apró ruhák ideje. Úgyhogy a lehető legjobbkor érkezhet sokaknak Tomán Szabina 21 napos programja, amely röpke 3 hét alatt ígér eredményeket a változni vágyóknak. 3 hét. Azaz 21 nap. Az eredmények pedig majd magukért beszélnek. A közösség közben segít, minden életmódváltásra és fogyásra kész hölgy kezét fogni fogják.

olvass tovább

Miért fontos a szex utáni pisilés?

  • 2020. június 04.

Újra és újra felmerül a kérdés, hogy együttlét után rohanni a mosdóba csupán egy hangulatgyilkos dolog, vagy valóban szükséges-e? Elsősorban a saját egészségünk megőrzésének érdekében.

olvass tovább

5 tanács, ha migrén gyötör

Ha az életben volt már migrénes fejfájásod, azt biztosan élénken fel tudod idézni. A lakosság meglehetősen nagy százalékát érintik a migrénes rohamok. Gátolja a megszokott életritmust. Sokan az ágyból is képtelenek felkeni, gyakran jár egyensúlyzavarral, fény és hangérzékenységgel, hányingerrel. Sajnos végleges megoldással még nem tud szolgálni a tudomány és teljesen hatásossal sem. Azért hoztunk nektek 5 tippet, ami segítségetekre lehet, ha migrén gyötör.

olvass tovább

Az 5 legjobb zsírégető és salaktalanító zöldség

  • 2020. június 02.

A zöldségfélék az emberi táplálkozásban nem csak biológiai energiaforrást jelentenek, hanem a szervezet számára kis energia felvétel mellett sok értékes tápanyagot is. Fogyaszthatók nyersen, sütve, főzve, párolva, önmagukban vagy más zöldségfélékkel, egyéb élelmiszerekkel együtt, így sokféle elkészítési módot kínálnak.

olvass tovább

Így válj futóvá, ha utálsz futni

Két fajta futó létezik: az, aki mindig is imádott futni, már egész fiatal korától, és az, aki gyűlölte ezt a fajta mozgásformát, de muszájból idővel rávette magát. Nyilván az utóbbi esetben van nehezebb dolga az embernek, de íme, néhány tipp, amik segíthetnek, hogy idővel legyőzd az utálatod, és Te is futóvá válj!

olvass tovább

A krónikus stressz figyelmeztető jelei

  • 2020. május 30.

Kevés kivételtől eltekintve senki sem szeret dolgozni és a megmérettetések előtt is a többség stresszel. Nem szeretjük a hét kezdetét és a koránkelést, de ezek nem okoznak krónikus stresszt. Ha az alábbi 5 jelet tapasztalod magadon vagy legalább hármat, akkor egészen biztosan változtatnod kell, mert ezek a tünetek csak fokozódnak.

olvass tovább

Meditáció kezdőknek

A meditáció a szellemi és lelki fejlődés egyik eszköze. Segítségével megtanulhatjuk lecsendesíteni az elménket és kiegyensúlyozottabbá, koncentráltabbá válni a hétköznapjainkban. Egyedül és csoportosan egyaránt gyakorolható. Segíti elménket újraprogramozni, majd a finom tudatnak alárendelni a tudattalant, hogy fogékonyabbá válhassunk a spirituális világ dolgai iránt. Amennyiben ez sikerül, megnyílik bennünk egy csatorna egy nemesebb, felsőbb létállapotunkhoz, kitágulnak az érzékeléseink és az öntudatunk.

olvass tovább