Kulcsszó keresés /


Így válj futóvá, ha utálsz futni

Két fajta futó létezik: az, aki mindig is imádott futni, már egész fiatal korától, és az, aki gyűlölte ezt a fajta mozgásformát, de muszájból idővel rávette magát. Nyilván az utóbbi esetben van nehezebb dolga az embernek, de íme, néhány tipp, amik segíthetnek, hogy idővel legyőzd az utálatod, és Te is futóvá válj!

olvass tovább

5 jógapóz, amely segít, hogy feszes és lapos legyen a hasad

A jógáról általában a nyugalom, a meditáció, és az jut eszünkbe, hogy végre valami, amire ráfoghatjuk, hogy mozogtunk, mégsem kell vért izzadni egy-egy óra közben. Pedig akik rendszeresen végzik ezeket a gyakorlatokat, azok tökéletesen tisztában vannak vele, hogy nem csak a nyújtásban lehet segítségünkre, hanem az izmainkat is rendkívül hatásosan edzhetjük, ha ezt a mozgásformát választjuk. Íme az 5 leghatásosabb jóga gyakorlat, ha izmos hasra vágysz!

olvass tovább

'A szokásaink alakítják az életünket.' -interjú Sátor Kata Mónival

  • 2020. május 08.

Sátor Kata Móni életében mindig fontos szerepet töltött be a sport, amelynek elengedhetetlen feltétele, a testünk ismerete. Az évek során kiderült, hogy mennyire megkerülhetetlen és hasznos része a mozgásnak a nyújtás, különösen akkor, ha helyesen kivitelezzük a gyakorlatokat. A Grounded Balance éppen ebben igyekszik segíteni.

olvass tovább

5 tanács, amivel támogatod a diétádat

Sajnos, csupán a szándék, hogy törekszel rá, hogy odafigyelsz az étkezésedre és többet mozogsz, nem elegendőek ahhoz, hogy garantálják a sikeres, látható eredményeket. A súlycsökkentés kemény csata, de miután kiválasztottad a számodra megfelelő diétát és testmozgást, még öt dolgot tehetsz, amivel támogatod a fogyókúrádat.

olvass tovább

Hogyan találd meg a tökéletes sportruházatot?

Guggolni, ugrálni, futni, nyújtani már magában is elég kihívást jelent, de ezt eléggé meg tudja nehezíteni, ha mozgás közben az edzőruhádra is figyelned kell, mert lecsúszik, vagy éppen túl feszes, zavaró az anyaga, esetleg meg is bámulnak, mert átlátszik. Összegyűjtöttünk pár hasznos infót az edzőtermi viseletről, hogy felszabadultan tudj a testedzésre koncentrálni.

olvass tovább

Top10: csodás szőke árnyalatok tavaszra

Mi mással is üthetnénk el az időt, mint azzal, hogy egy kicsit változtatunk a megjelenésünkön? Átrendezhetjük a ruhatárunkat, egy kis testmozgás sem árthat, és természetesen jó ötlet lehet, ha így a nyárhoz közeledve megváltoztatjuk a hajszínünket. Mi ezúttal a szőkés árnyalatokra szavazunk!

olvass tovább

Mik a túledzés jelei és káros hatásai?

Sok ember dönt manapság az egészséges, sportos életmód mellett. Elkezdünk tudatosabban étkezni, eleinte csak ismerkedünk az új mozgásformákkal, majd hónapokkal később azon vesszük észre magunkat, hogy minden nap intenzív, másfél órás edzéseken veszünk részt, és kemény diétákat követünk. De honnan tudhatjuk, hogy mikor kell megálljt parancsolni - a saját egészségünk érdekében?

olvass tovább

5+1 embertípus, akikkel összefuthatsz az edzőteremben

Rendszeres edzőterembe járóként évek óta csendes megfigyelője vagyok a gym tagjainak és szokásaiknak, szinte antropológusként veszek részt az órákon és koptatom a futópadot. Két lefutott kilométer között sok idő van elmerülni a gondolatainkban, én pedig magamat elszórakoztatva legutóbb számba vettem, milyen típusú emberekkel is találkozom nap, mint nap a teremben.

olvass tovább

40 napos mentális böjt a jógával

Hamarosan beköszönt a nagyböjt 40 napig tartó időszaka, ami a megtisztulás jegyében telik. Már a régiek is tudták, hogy a mozgásszegény, lakomázással töltött téli időszakot követően érdemes böjtöléssel megtisztítani testünket. De mi a helyzet a lelkünk megtisztításával? Nem úgy lenne igazán sikeres a következő böjti időszakod, ha kívül-belül megtisztulnál? Miért hasznos mentális böjtöt tartani, és hogyan érdemes ebbe belefogni? A jóga életmód erre is választ ad!

olvass tovább