Hibák, amiket ne kövess el a futópadon

  • 2019. november 27.

Sokan választják előszeretettel a futógépet a szabadtéri futás helyett, különösen a hűvösebb levegő és az esős idő beköszöntével. Kevesen vannak azonban tisztában azzal, hogy mi mindenre kell odafigyelni, hogy a gépen töltött izzasztó percek valóban a kívánt hatást érjék el. Összegyűjtöttük, hogy mely hibákat ne kövesd el.

olvass tovább

A legnépszerűbb hollywoodi retró edzéstípusok

  • 2019. november 17.

Ha azt hittétek, hogy a nők mozgás iránti szeretete új keletű dolog, akkor a következő cikkünk lehet, hogy nagy meglepetést fog okozni. Most bemutatjuk azokat a retró mozgásformákat, edzéstípusokat, amik nagy népszerűségnek örvendtek régen (is) a nők körében.

olvass tovább

Nem várok, még időben búcsúzom

Nem gondolkodom túl sokat az elmúláson, és azt hiszem, ez így egészséges. De eszembe jut, amikor elalvás előtt félre ver a szívem, és azon aggódom, hogy ha most elalszom, akkor vajon felébredek-e valaha. Gondolkozom rajta, amikor túlpörgetem magam edzés közben, és levegőért kapkodva az ájulás szélén állok, vagy amikor nem érzem magam biztonságban. Akkor, amikor szétszórt vagyok, és gondatlanul lépek le az útra, amikor nem nézek körbe, vagy amikor a lépcsőn felérve mögöttem esik le, és törik ripityára a lámpabúra.

olvass tovább

10 jele annak, hogy Te is fitness őrült vagy

  • 2019. október 18.

Te is minden héten legalább kétszer részt veszel a kedvenc fitness órádon? Már megvan a kedvenc, megszokott helyed az edzőterem tükre előtt? Magadra ismertél? Ha igen, olvass tovább, mert ez a cikkem most a valódi fitness fanatikusokról szól!

olvass tovább

Hogyan legyünk fittek egész évben

  • 2019. szeptember 24.

A nők nagy része a bikiniszezon előtt 1-2 hónappal kezd el rágörcsölni arra, hogy hogyan hozza formába magát nyárra ilyen rövid idő alatt. Elkezdődik a szenvedéssel teli diéták időszaka, és mindemellett még mozogni sem ártana, ugyebár. Erre persze igen nehéz rávennie magát az embernek, ha fél évig semmit nem tett azért, hogy a téli bundák alatt is csinosnak érezze magát. Pedig van rá mód, hogy egész évben, és igen, télen is fittek és csinosak legyünk! Íme, néhány tanács, amelyek segíthetnek ebben.

olvass tovább

Neked való az otthoni edzés?

Amikor valaki elhatározza magát, hogy rendszeressé teszi a testmozgását, alapvetőnek tűnik az edzőterem. Nagyon sok embernek tetszik a közeg és az is hogy nem egyedül edz, van kitől segítséget kérni és megosztani a tapasztalatokat. De vannak, akiknek ez nem teljesen törvényszerű és nem is tud dönteni az otthoni edzés és a terem között. Ha az alábbi dolgok igazak rád, akkor te inkább otthon tartsd karban a tested.

olvass tovább

Új csapat, új sisak, új eredmények

  • 2019. július 22.

Korábban már, hírül adtuk, hogy az idei esztendőtől immár három generáció nyomja a gázt a versenypályákon a Gender Racing színeiben. Ugyanis a csapattulajdonos kisfia ifjabb Gender Tamás, aki edzések szintjén már jó ideje koptatta a versenypályákat apukájával egyetértésben elérkezettnek látta az időt, hogy éles versenyben is kipróbálja magát.

olvass tovább

A leghatásosabb gyakorlatok a formás hasizomért

A női alakformálás egyik legfőbb célja általában a lapos, feszes has elérése. A végeláthatatlanul végzett felülések azonban nem feltétlenül fognak elvezetni minket a célunkhoz. A súlyzós edzésről szóló sorozatunk mostani részében a hasizom edzésével kapcsolatos legfontosabb tudnivalókat mutatjuk be.

olvass tovább