Kulcsszó keresés /


Hasznos tippek, hogy előnyünkre fordítsuk a bezártságot! – Mit tanuljunk online home office idején?

  • 2020. március 26.

A világjárvány már nem csak kopogtat az ajtón, az elmúlt napokban valósággal berobbant az életünkbe és drasztikusan megváltoztatta a hétköznapokat. Még csupán ízlelgetjük, milyen lesz az „új normális" a következő hetekben-hónapokban, hogyan alakítsuk ki a napi- és munkarendünket és keressük az utakat, hogy ne kelljen teljesen elszakadnunk a hobbijainktól. Nagy szerencsénk van, mert ma már a lakásunkba zárva is láthatunk egy nagy szeletet a világból, online edzéseken és főzőleckéken vehetünk részt, sőt, nyelveket vagy akár új szakmát is tanulhatunk. Íme néhány tipp a digitális tanuláshoz, hogy ép ésszel megússzuk a bezártságot és előnyünkre fordítsuk a kényszerpihenőt.

olvass tovább

Mik a túledzés jelei és káros hatásai?

Sok ember dönt manapság az egészséges, sportos életmód mellett. Elkezdünk tudatosabban étkezni, eleinte csak ismerkedünk az új mozgásformákkal, majd hónapokkal később azon vesszük észre magunkat, hogy minden nap intenzív, másfél órás edzéseken veszünk részt, és kemény diétákat követünk. De honnan tudhatjuk, hogy mikor kell megálljt parancsolni - a saját egészségünk érdekében?

olvass tovább

5+1 embertípus, akikkel összefuthatsz az edzőteremben

Rendszeres edzőterembe járóként évek óta csendes megfigyelője vagyok a gym tagjainak és szokásaiknak, szinte antropológusként veszek részt az órákon és koptatom a futópadot. Két lefutott kilométer között sok idő van elmerülni a gondolatainkban, én pedig magamat elszórakoztatva legutóbb számba vettem, milyen típusú emberekkel is találkozom nap, mint nap a teremben.

olvass tovább

5+1 gyakorlat, a formás és vékony lábakért

  • 2020. február 27.

Lehet, hogy a férfiak egy formás fenék után gyakrabban megfordulnak, de ennek ellenére a lábainkra sem árt odafigyelni az edzések során. Nem kell, hogy egy életen át takargassuk a combunkat, mert igenis van rá mód, hogy vékonyabb, formásabb legyen. Méghozzá ezeknek a gyakorlatoknak az elvégzésével!

olvass tovább

Napi pár perc a formás karokért

Itt az ideje, hogy a szokásos has-popsi-comb edzésünket kiegészítsük egy párperces karerősítéssel. Mi összegyűjtöttünk egy zsírgyilkos, néhány perces, súlyzómentes edzésprogramot, ami a kitartásoddal kiegészítve szexi, definiált vállakat és karokat eredményez.

olvass tovább

4 trükk, hogy könnyebben elfogadd a tested

  • 2020. január 04.

Nem tudsz olyan dolgokon változtatni, amiket utálsz, tehát teljesen felesleges gyűlölnöd a tökéletlenségeidet, mert attól nem leszel soványabb/izmosabb/teltebb. Azonban van pár dolog, amit tenni tudsz azért, hogy jobban érezd magad a bőrödben.

olvass tovább