Hogyan küzdd le a szorongást jógával

Hajtod a mindennapokat, mókuskerékben élsz, soha meg nem állsz. Hogyan is állhatnál meg, mikor vinni kell a gyereket magánórára, a kutyát állatorvoshoz, a bevásárlás nem vár tovább, a munkahelyeden egyre csak nőnek az elvárások, az elvégzett munkáért járó köszönet pedig rendre elmarad.

olvass tovább

Így előzd meg a karácsonyi plusz kilókat!

Karácsonykor minden családanya ipari mennyiségben kezd el sütni és főzni - valljuk be, teljesen indokolatlanul. Természetesen nem dobunk ki ételt, ezért hát degeszre esszük magunkat, és gyorsan fel is szalad ránk pár plusz kiló. Ha már előre bűntudatod van az idei zsírpárnák miatt, ez a cikk pont neked szól! Íme három tipp, amivel kordában tarthatod a testsúlyod karácsony alatt is!

olvass tovább

10 tipp, hogyan tedd a testmozgást rutinná

Te is olyan vagy, aki elkezd edzeni, majd kihagy pár hónapot, utána ismét visszatér, majd megint kihagy egy-két hónapot? Én pont így vagyok a vegán diétákkal. Viszont a jobb egészségi állapot eléréséhez éppolyan elengedhetetlen a rendszeres testmozgás, mint az egészséges táplálkozás, a kielégítő alvás és a fogmosás. És itt a hangsúly a rendszerességen van. Szóval hogyan alakítsd a se veled, se nélküled kapcsolatod a testmozgással egy elkötelezett, komoly kapcsolattá? Kövesd ezt a tíz tippet!

olvass tovább

Heti két edzéssel az önbizalomhiány leküzdéséért

Az önbizalom javításának egyik biztos módja a rendszeres testmozgás. A test formálása által nem csak fizikailag, de mentálisan is erősebbnek érezzük magunkat, vagyis kevésbé érezzük magunkat mások által fenyegetettnek. A formásabb fizikai megjelenés vonzóbbá tesz bennünket, és ezzel kivívhatjuk mások tiszteletét, akár irigylését is.

olvass tovább

5 dolog, amit senki sem mond el, mielőtt elkezdesz jógázni

Szilveszterkor a legtöbben megfogadjuk, hogy idén jók leszünk. Idén lefogyunk, idén egészségesen fogunk élni, és leszokunk a netes cipővásárlásról, a halogatásról, a munkahelyi kocadohányzásról, mások kibeszéléséről, és sorolhatnám. Január elején látványosan megnő a forgalom az én óráimon is. Minden nap tömve van a terem új arcokkal, akik megfogadták, idén életükben először elkezdenek jógázni.

olvass tovább

Hogyan szabadulj meg a narancsbőrtől az okosórád segítségével?

Ahogy közeledik a nyár, úgy válnak egyre rövidebbé a nadrágok és szoknyák. Évekig ezzel fordítottan arányosan nőtt a szorongásom is, ugyanis a tél alatt mindig szépen rám rakódik egy kis plusz, ami leginkább a combon fodrozódó narancsbőr formájában jelenik meg. Persze, tudjuk jól, hogy mindenkinek van, de attól még nem örülünk neki. Viszont van még valami, ami ma már szinte mindenkinek van, és amivel végre hatékonyan fel tudjuk venni a küzdelmet a gyűlölt narancsbőr ellen! A pulzusmérős okosóra!

olvass tovább

Tudatos meditálás 7 lépésben

A koronavírus hazánkba is megérkezett, és váratlanul felborította a mindennapjainkat. Kizökkentett minket a komfort zónánkból, hiszen olyan dolgoktól zár el bennünket, melyek eddig biztonságot adtak. A helyek, ahova szívesen jártunk, a tevékenységek, melyeket eddig örömmel végeztünk egyik napról a másikra elérhetetlenné váltak.

olvass tovább

Így csinálj saját jóga “karantént” fillérekből

Egyre több tömegrendezvényt törölnek, egyre több sporteseményt halasztanak el, minket pedig egyre jobban aggaszt a gondolat, hogy vajon jó ötlet-e elmenni egy zsúfolt jógastúdióba? Ha úgy döntesz, inkább a biztosra mész, és egy darabig otthon gyakorolsz, mindenképp érdemes megteremtened ennek a feltételeit. Íme, néhány tipp, hogyan alakítsd ki az otthoni nyugalom szigetét, méghozzá fillérekből!

olvass tovább