Kulcsszó keresés /


Férfiszempont: Elnyomás a kapcsolatban

Elnyomás nem csak a párkapcsolatban alakulhat ki, de felismerni és hatékonyan tenni ellene itt a legnehezebb, mégpedig az érzelmek miatt. A szerelem vakká tehet, így egy épeszű, objektíven és racionálisan gondolkodó ember is észrevétlenül csúszhat bele lehet az áldozat szerepébe, ugyanis a pszichopata viselkedést könnyű az ismerkedés kampány időszakában vonzónak feltüntetni.

olvass tovább

Hip-hop fronton erősít a SOUND

  • 2019. március 12.

Sorjáznak a fellépők Európa legmenőbb vízparti fesztiváljára, a legújabb listán ott van Sean Paul, KSHMR, Desiigner vagy Denzel Curry. A Balaton Sound szervezői közben folytatják a tavaly létrehozott, tudatos és biztonságos fesztiválozásra buzdító Safety First kampányt, melyhez önkéntesek jelentkezését várják.

olvass tovább

Party hangulat az illatok háza táján - Carolina Herrera 212 VIP EXTRA LIMITED EDITION

  • 2019. február 19.

Azt jó tudjuk, hogy parfümökből sosem lehet elég, hiszen minden helyzethez meg kell találnunk a tökéletes illatot - ha dolgozunk, ha romantikus hétvégére utazunk, ha a családunkkal töltjük az időt, vagy éppen, ha bulizni megyünk. Az utóbbihoz tökéletesen passzol a Carolina Herrera új illata, ráadásul egy olyan kampány érkezett hozzá, ami abszolút arra buzdít, hogy vágjunk neki az éjszakának!

olvass tovább

'A siker akkor jelentőségteljes és élvezetes, ha azt a sajátodnak érzed' - Idézetek Michelle Obama-tól

Michelle Obama édesanya, ügyvédnő, két egyetemen oktatott Chicagoban, illetve az Amerikai Egyesült Államok előző elnökének felesége, így még mind a mai napig a világ egyik legbefolyásosabb asszonya. Letisztult stílusa miatt a divatrajongók számára követendő példa, nagyszerű beszédeket tartott férje kampányainak során, anélkül, hogy ő magának bármiféle politikai ambíciói lennének, és népszerűségét felhasználva próbál jó ügyek mellett kiállni, és felhívni a világ figyelmét olyan dolgokra, mint az oktatás vagy a mozgás fontossága.

olvass tovább

Nemzetközi kampánnyal robbant be a New York-i piacra a Nini Molnar

  • 2018. december 12.

A Nini Molnar új kampányát a márka vintage koncepciója és a modern nők sokszínű ereje inspirálta. A fotók célja, hogy az egyesült államokbeli közönség is megismerje a brand életérzését és filozófiáját, ugyanis november közepétől Molnár Nini termékei már New York egyik legfelkapottabb szomszédságában, a Soho-ban is elérhetők lettek, a tervező pedig folyamatosan dolgozik a márka államokbeli jelenlétén.

olvass tovább

A gondtalan autózás nagykövete lett Németh Kristóf... mert az autó bizalmi kérdés

  • 2018. október 08.

Németh Kristófot, az Urániában működő Fórum Színház igazgatóját valószínűleg még mindig a Barátok közt Kertész Gézájaként azonosítják a legtöbben. A sok filmes és színházi szerep eljátszása mellett 6 évig a Gödöllői Művészetek Házát, 4 évig pedig a Játékszínt vezette, ám mára a saját színházát tartja szakmailag a legfontosabbnak. A színész-rendező amellett, hogy komoly üzletember lett, örömmel vállalt szerepet a TV2 A legbátrabb páros című kaland-realityjében és a Korhatáros szerelem című sorozatban is. A Duna Autó Zrt. „Nekünk az autó bizalmi kérdés” kampányának arcaként azokhoz szeretne szólni, akiknek munkájához – hozzá hasonlóan – alapfeltétel a megbízható gépjármű. A gondtalan vezetés ugyanis nem extrafelszereltség!

olvass tovább