Kulcsszó keresés /


Az Én szépségem, az Én döntésem – ismét egy fantasztikus kampánnyal rukkolt elő a Dove

  • 2017. február 25.

A Dove legújabb kampányának sajtóeseményén megtudhattuk, hogy a kozmetikai cég számára még mindig a nők inspirálása, motiválása és igényeik szem előtt tartása a legfontosabb. Ennek érdekében nagyon nagy hangsúlyt fektetnek arra, hogy közvélemény-kutatások segítségével informálódjanak a nők preferenciáiról és gondolatairól olyan témákkal kapcsolatban, mint a szépség, magabiztosság vagy az elégedettség. Az új kampány megismerésén kívül három erős, karizmatikus női vendég saját tapasztalatait, illetve véleményét hallhattuk #azEnSzepsegem témával kapcsolatban.

olvass tovább

Love is on! Végre mi is imádhatjuk: itt a Revlon!

  • 2017. február 02.

Emma Stone, Halle Berry, Olivia Wilde.... hogy mi a közös bennük? Mindannyian a márka szépség nagykövetei. Love is on- hirdeti a márka újra bevezetésének első globális szlogenje, ami bizony sokkal több, mint egy sima marketing kampány: egy nő akkor a legszebb, amikor szerelmes. A termékek segítségével sokkal nagyobb lesz a nők önbizalma, vonzóbbá válnak a férfiak számára, mi pedig örömmel adjuk át magunkat az érzésnek!

olvass tovább

A H&M globális mozgalmat indít a használt ruhák gyűjtésére legújabb újrahasznosítási kampányával

  • 2017. január 26.

A H&M 2013-ban indította el világszerte ruhagyűjtési kezdeményezését, melynek eredményeképp több mint 40 000 tonna ruhát gyűjtött össze. A vásárlók mára már az év egészében, bármelyik H&M üzletben leadhatják megunt ruháikat vagy textiljeiket, márkára és állapotra való tekintet nélkül. A cél az, hogy minden évben emelkedjen az összegyűjtött ruhamennyiség, és 2020-ra elérje az évi 25 ezer tonnát.

olvass tovább

Melania Trump, őket is másold (ha tudod) - Az elmúlt évtizedek legstílusosabb first lady-jei

Melania Trump, az Egyesült Államok következő first lady-je abban már jeleskedett, hogy Michelle Obama egyik kampánybeszédét lemásolja (és el is mondja a nagyközönség előtt). Mi most összegyűjtöttük az elmúlt évtizedek legstílusosabb elnökfeleségeit (csupán jófejségből). Már hogy csenhessen tőlük stílust (is) Melania, ha tud.

olvass tovább

A Lush megint fontos ügy mellett kampányol: a digitális jogok támogatása mellé állt.

  • 2016. november 29.

A kormányok világszerte próbálják ellenőrzésük alatt tartani az állampolgárokat, ilyenkor a tiltakozási hullámok, választások, sőt még az iskolai vizsgák idején is gyakran arra utasítják az internetszolgáltatókat, hogy korlátozzák az internetelérést, főleg a közösségi médiához való hozzáférést. Ezzel a kihagyással sérültek az emberi jogok. Az Access Now nevű, a digitális jogokért küzdő szervezet csak 2016-ban több mint 50 internet-lekapcsolást dokumentált.

olvass tovább

A 13 legfrappánsabb karikatúra, mellyel Donald Trump amerikai elnökké választására reagáltak

A 2016-os amerikai elnökválasztás eredményeit látva a fél világ (sőt, talán a világ nagyobb része) tátott szájjal bámult, ugyanis megtörtént az, amit egy nappal korábban még mindenki csak egy morbid viccnek gondolt. Már a kampányidőszak alatt is futótűzszerűen terjedtek a különböző mémek, amik leginkább az azóta az Egyesült Államok következő elnökének választott Donald Trump-ot próbálták kifigurázni. Azonban megtörtént a lehetetlen, és bár alig 48 óra telt el azóta, rengetegen fejezték ki a nemtetszésüket frappáns rajzokkal, melyek közül jöjjenek most legkifejezőbbek.

olvass tovább

#NoWomanEver - Kampány az utcai szexuális zaklatás ellen

Viszonylag új, de annál népszerűbb kampány terjed a közösségi oldalakon, nevezetesen a #NoWomanEver, amivel a nők az utcai szexuális zaklatásokra és azok kiábrándító, abszurd voltára hívják fel a figyelmet. Ehhez csatlakoztunk mi is, és fűztük tovább a gondolatainkat a témáról, hiszen ez egy igenis zavaró, bántó tényezője a mindennapjainknak.

olvass tovább

Elindult az OTP Bank olimpiai kampánya

  • 2016. május 04.

Az olimpikonok felkészülését erősíti az OTP Bank új applikációja, amelyet sportolók jelenlétében április 27-én mutattak be a Margitszigeti Atlétikai Centrumban. Az OTP Riaria nevű applikációval a szurkolók közvetlen üzenetükkel támogathatják az olimpikonokat a felkészülési időszakban.

olvass tovább