Kulcsszó keresés /


Zara Kids őszi kampány

  • 2014. október 15.

Itt a Zara Kids legújabb őszi kampánya. Előkerülhetnek már a nyárias őszi napok kiegészítői, a bőrdzsekik, a félcsizmák, a kötött pulcsik is hamarosan. Amíg viszont ilyen gyönyörű tavaszias napsütéses időnk van, bátran adjunk a kicsikre harisnyát, kis szoknyával, vékonyabb leggingseket, a kisfiúkra pedig ingeket, netán kalapos kiegészítőket. A Zara idei videós kampánya azt sugallja - Szippants bele az őszbe!

olvass tovább

Kis geekek és Rocker Űrtúristák

  • 2014. október 02.

Kis geekek és rocker űrturisták a Reserved őszi kampányaiban. Őrülten hangzik? Ha megnézitek a képeket, rögtön látjátok, hogy milyen vagány, ugyanakkor hordható darabokkal készült a Reserved az őszi szezonra. Rock the Universe!

olvass tovább

A gömbölyded idomok meghódítják a divatvilágot

  • 2014. szeptember 03.

Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a modellszakma csak és kizárólag a sovány lányok birodalma, ahol 36-os méret felett nincs élet és minden a folyamatos koplalásról szól. Pedig ez régóta nem így van – noha a kifutókon alapvetően valóban az S-es kategória uralkodik, egyre több tervező szeret teltebb idomokkal megáldott hölgyeket is felvonultatni. A plus size mozgalom szépen lassan kinövi magát, külön ügynökségek alakulnak a modellek számára, kampányok szerveződnek a “valódi nő” fogalom köré.

olvass tovább

Vissza a suliba a Macy’s-zel!

  • 2014. augusztus 25.

A Macy’s divat és stílus tekintetében fogalom az Egyesült Államokban. Ma már nem kell hosszú órákat repülőgépen tölteni ahhoz, hogy egy-egy darabhoz jussunk. Kedvünkre válogathatunk online áruházukban, és egyszerűen intézhetjük el azt, hogy Magyarországra szállítsák a kiválasztott termékeket. A Back to cool kampányt hoztuk el Nektek.

olvass tovább

Színészóriások fiai a kifutón

  • 2014. július 20.

Legendás színészek sarjai igen könnyű helyzetben vannak, pláne ha öröklik a sármos papa markáns arcvonásait is. Három világhírű színész helyes fiait gyűjtöttük nektek össze a kifutóról és a reklámkampányokból. A fotóra kattintva megtudhatjátok, kiket rejtenek a képek!

olvass tovább

Exkluzív hír- Cara Delevingne lesz a Topshop új arca

  • 2014. július 08.

Úgy tűnik, hogy Cara egyszerűen megállíthatatlan – A brit szupermodell a világhírű Topshop brand arca lesz a 2014-es őszi/téli szezonban. Noha a hivatalos fotók még nem elérhetőek, annyi már bizonyos, hogy Cara a cég életében először egymaga fog szerepelni a kampányképeken.

olvass tovább

Újabb topmodell a KataSzegedi kampányfotóin

  • 2014. június 21.

Nagy Andy után, egy újabb világhírű modell, Gáll Franciska szerepel KataSzegedi 2014/15-ös őszi-téli kampányában. A képek elkészítéséhez igazi nyerő csapat állt össze, hiszen idei Fashion Awards-ról Éder Krisztián és Barsi Balázs is győztesként távozott. Bár a nyár még csak most kezdődik, máris ízelítőt kapunk abból, hogy mit fogunk viselni a hidegebb napokon.

olvass tovább

Eltűnt gyerekek világnapja

  • 2014. május 25.

Május 25. az Eltűnt Gyerekek Világnapja, így hagyományosan ezen a napon teljesedik ki az Ezer Lámpás Éjszakája kampány is. A civil kezdeményezés 2011-ben indult, hogy az eltűnt és sokszor meg sem került fiatalkorúak ügyére koncentráljon. A fővároson kívül 9 további nagyvárosban tartanak közös emlékezést.

olvass tovább

A titkárnő is ember?

  • 2014. május 12.

Egy olyan kampány indult el 2014-ben, mely azt tűzte ki célul, hogy az év titkárnőjét keresik. Amikor ezt meghallottam, azon kezdtem el gondolkodni, hogy képes-e ez a kezdeményezés sikeres lenni: mernek-e jelentkezni a versenyre, mi lesz a fogadtatása és reakciója a médiának, valamint a társadalomnak. Érdemes feltenni azt a kérdést, hogy van-e értéke ma Magyarországon a titkárnőnek? Megbecsülik-e ezt a szakmát vagy egyáltalán hogyan viszonyulunk azokhoz a nőkhöz, akikről megtudjuk, hogy titkárnő. Írásomban pszichológiai szempontból venném górcső alá a fent említett kérdéseket, melynek célja, hogy értsük meg a sokszor tudattalan tényezők hátterét.

olvass tovább

Az igazság a tejről

  • 2014. április 25.

Az elmúlt negyven évben a tejipar milliárdokat költött reklámkampányokra, hogy rávegyék az embereket termékeik fogyasztására. Nagyban befolyásolták az oktatási intézményeket, nyugdíjas otthonokat, kórházakat, rendelőket, a médián keresztül pedig olyan információkat juttattak a köztudatba, melyek egyre csak népszerűsítették és szinte szükségszerűnek állították be termékeik fogyasztását.

olvass tovább