Rövidfilmekből építkezik a Ray-Ban új kampánya: You’re On
A márka új, eklektikus rövidfilmekből építkező kampánya azt a pillanatot ragadja meg, amikor csak te számítasz, és veled ünnepli a spontaneitást és a szabadságot.
olvass továbbA márka új, eklektikus rövidfilmekből építkező kampánya azt a pillanatot ragadja meg, amikor csak te számítasz, és veled ünnepli a spontaneitást és a szabadságot.
olvass továbbUnod már, hogy vég nélkül divatwebáruházak oldalaira kattintgatsz? Megvan az Answear! Az Answear divatwebáruház elindította legújabb kampányát, ami a divat szerelmeseinek szól.
olvass továbbEgy olyan év végén járunk, ami nem várt és soha nem tapasztalt kihívások elé állította az embereket világszerte. Sok szó esik az egzisztenciális nehézségekről, de gyakran hallani azt is, hogy sokak lelki egyensúlyában is komoly törést okoz a járványhelyzet. A TraumaAmbulancia decemberi kampánya amellett, hogy a nonprofit egyesület működését hivatott segíteni, egy olyan hangoskönyvet kínál, ami segít feldolgozni a bezártság, a magány okozta mentális megpróbáltatásokat is.
olvass továbbEgy olyan év végén járunk, ami nem várt és soha nem tapasztalt kihívások elé állította az embereket világszerte. Sok szó esik az egzisztenciális nehézségekről, de gyakran hallani azt is, hogy sokak lelki egyensúlyában is komoly törést okoz a járványhelyzet. A TraumaAmbulancia decemberi kampánya amellett, hogy a nonprofit egyesület működését hivatott segíteni, egy olyan hangoskönyvet kínál, ami segít feldolgozni a bezártság, a magány okozta mentális megpróbáltatásokat is.
olvass továbbKülönleges karácsonyi ajándékkal készült a STRAND fesztivál: a szervezők kérésére újra összeállt a Lábas Viki, Rúzsa Magdi, Horváth Tamás és Járai Márk alkotta STRAND ALLSTARS, hogy a Piramis Kívánj igazi ünnepet és Ajándék című dalát feldolgozva varázsoljon ünnepi hangulatot. A december 7-i rádiós premiert követően december 11-től látható az animációs klip is, melyben az előadók rajzfilm-karakterként tűnnek fel, viselve az Együtt az Autistákért Alapítvány jelképét, a Kék Szív kitűzőt. A dal és a kisfilm így kapcsolódik az Alapítvány most induló érzékenyítő kampányához, melynek célja, hogy ledöntse az autizmust övező tabukat. A Kék Szív kitűzők mától a MOL töltőállomásokon és a www.egyuttazautistakert.hu oldalon megvásárolhatók.
olvass továbbMichelle Obama édesanya, ügyvédnő, két egyetemen oktatott Chicagoban, illetve az Amerikai Egyesült Államok előző elnökének felesége, így még mind a mai napig a világ egyik legbefolyásosabb asszonya. Letisztult stílusa miatt a divatrajongók számára követendő példa, nagyszerű beszédeket tartott férje kampányainak során, anélkül, hogy ő magának bármiféle politikai ambíciói lennének, és népszerűségét felhasználva próbál jó ügyek mellett kiállni, és felhívni a világ figyelmét olyan dolgokra, mint az oktatás vagy a mozgás fontossága. Könyve mellett a róla készült filmből, sőt nyáron indult podcastjából is rengeteget tanulhatunk világszemléletéről!
olvass továbbKözös kampányt indít a Fővárosi Önkormányzat és a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége. Az üresen álló budapesti szállodák ablakaiban sötétedés után a 4U! üzenetet jelenítik meg. A For You!, vagyis az Érted! Értetek! feliratot a szobák fényei adják ki.
olvass továbbSorjáznak a fellépők Európa legmenőbb vízparti fesztiváljára, a legújabb listán ott van Sean Paul, KSHMR, Desiigner vagy Denzel Curry. A Balaton Sound szervezői közben folytatják a tavaly létrehozott, tudatos és biztonságos fesztiválozásra buzdító Safety First kampányt, melyhez önkéntesek jelentkezését várják.
olvass továbbA kiváló sportolók mellett a legfittebb művészeket, üzletembereket, újságírót, az év leginkább mozgásra ösztönző személyét és kampányát is díjazzák a Gálán. Társadalmi kampányt is hirdetett a szervező: A mentősök közül választják ki az életmódjukkal példát mutató kollégákat.
olvass továbbAzt jó tudjuk, hogy parfümökből sosem lehet elég, hiszen minden helyzethez meg kell találnunk a tökéletes illatot - ha dolgozunk, ha romantikus hétvégére utazunk, ha a családunkkal töltjük az időt, vagy éppen, ha bulizni megyünk. Az utóbbihoz tökéletesen passzol a Carolina Herrera új illata, ráadásul egy olyan kampány érkezett hozzá, ami abszolút arra buzdít, hogy vágjunk neki az éjszakának!
olvass továbbA Nini Molnar új kampányát a márka vintage koncepciója és a modern nők sokszínű ereje inspirálta. A fotók célja, hogy az egyesült államokbeli közönség is megismerje a brand életérzését és filozófiáját, ugyanis november közepétől Molnár Nini termékei már New York egyik legfelkapottabb szomszédságában, a Soho-ban is elérhetők lettek, a tervező pedig folyamatosan dolgozik a márka államokbeli jelenlétén.
olvass továbbIan Somerhalder-be tinilányok millió szerettek bele, amikor Damon Salvatore-t formálta meg a Vámpírnaplók című sorozatban. Az amerikai színész -aki nem véletlenül vett részt jó pár alkalommal divatkampányokban is, és még mindig az egyik kedvencünk!
olvass továbbNémeth Kristófot, az Urániában működő Fórum Színház igazgatóját valószínűleg még mindig a Barátok közt Kertész Gézájaként azonosítják a legtöbben. A sok filmes és színházi szerep eljátszása mellett 6 évig a Gödöllői Művészetek Házát, 4 évig pedig a Játékszínt vezette, ám mára a saját színházát tartja szakmailag a legfontosabbnak. A színész-rendező amellett, hogy komoly üzletember lett, örömmel vállalt szerepet a TV2 A legbátrabb páros című kaland-realityjében és a Korhatáros szerelem című sorozatban is. A Duna Autó Zrt. „Nekünk az autó bizalmi kérdés” kampányának arcaként azokhoz szeretne szólni, akiknek munkájához – hozzá hasonlóan – alapfeltétel a megbízható gépjármű. A gondtalan vezetés ugyanis nem extrafelszereltség!
olvass továbbCara Delevingne sikeres modell akit számtalan luxusmárka kifutóján, illetve a Burberry kampányának arcaként is láthattunk már. Emellett színészi karrierje is felfelé ívelőben van, legutóbb a Valerian-ban, a Suicide Squad-ban és a Tulipánlázban szerepelt. A mai napon van a 26. születésnapja, ezért a legjobb vörös szőnyeges szettjeit gyűjtöttük most össze!
olvass továbbTöbb száz gyermeket és családját buzdította zöldség- és gyümölcsfogyasztásra a zöldség és gyümölcs ünnepen Frutti és Veggi. A Nemzeti Agrárgazdasági Kamara és az Interfel szervezésében megvalósuló zöldség- és gyümölcsfogyasztásra ösztönző kampány – és annak kabalafigurái (Frutti és Veggi) – a PlayKID gyermeknapi rendezvényén is népszerűsítették az egészséges étkezést.
olvass továbbCindy Crawford lánya, Kaia Gerber mindössze még csak 16 éves, ennek ellenére az egész divatszakma a lábai előtt hever. Édesanyja nyomdokaiba lépve ugyanis ő is a modell szakmát választotta, amelyben az első pillanattól kezdve hihetetlen sikereket ér el, ugyanis már Marc Jacobs, a Calvin Klein és a Chanel kampányok arcaként is szerepelt. A csinos fiatal lány stílusa is igazán irigylésre méltó, ezért most tőle hoztunk csodás outfit ötleteket!
olvass továbbMagyar fiatalokért kampányol a Dj Duó a Balaton Soundon. Szövegértési nehézséggel küzdő magyar gyerekek segítéséért kampányol a Balaton Sound támogatásával a Zamárdiban idén fellépő The Chainsmokers duó. A jótékonysági nyereményjátékban résztvevők közül kisorsolt nyertes és partnere pedig a Dj duó VIP vendége lesz a Balaton-parti fesztiválon.
olvass továbbEgyedülálló művészfilmmel kampányol a Petefészekrák Világnapján a Mályvavirág Alapítvány. Európa 100 másik betegszervezetével együtt, egységesen május 8-án jelenteti meg a berlini modell, Nancy Dietze részvételével készült kisfilmet. Nancy közel hét éven át küzdött a petefészekrákkal, a kisfilm az ő hagyatékaként hívja fel a figyelmet a korai diagnózis és a rendszeres szűrővizsgálatok fontosságára.
olvass továbbIdén tavasszal a Marc Jacobs Daisy Love, a Daisy kedvelt világát elröpíti a zöldellő mezőkről a napsütötte tengerpartra, ahol a szerelem és a boldogság ragyog. Mindezt egy csodálatos reklámkampány egészíti ki, melynek főszereplője a ragyogó KAia Gerber, a Daisy múzsája.
olvass továbbNagy sikerrel zárult a Bondulle legújabb, „Színesítsd a tányérod” elnevezésű kampánya, amelyet azzal a céllal indított, hogy egyrészt hitelesen közvetítse a márka sokszínűségét, másrészt inspirálja, a főzés élményével ajándékozza meg közönségét. Az öt különböző színre épülő receptvideót közel 400 ezren nézték meg a Youtube-on, de a Facebook-on is népszerűek voltak.
olvass tovább