Kulcsszó keresés /


#NoWomanEver - Kampány az utcai szexuális zaklatás ellen

Viszonylag új, de annál népszerűbb kampány terjed a közösségi oldalakon, nevezetesen a #NoWomanEver, amivel a nők az utcai szexuális zaklatásokra és azok kiábrándító, abszurd voltára hívják fel a figyelmet. Ehhez csatlakoztunk mi is, és fűztük tovább a gondolatainkat a témáról, hiszen ez egy igenis zavaró, bántó tényezője a mindennapjainknak.

olvass tovább

Elindult az OTP Bank olimpiai kampánya

  • 2016. május 04.

Az olimpikonok felkészülését erősíti az OTP Bank új applikációja, amelyet sportolók jelenlétében április 27-én mutattak be a Margitszigeti Atlétikai Centrumban. Az OTP Riaria nevű applikációval a szurkolók közvetlen üzenetükkel támogathatják az olimpikonokat a felkészülési időszakban.

olvass tovább

Múzsa: Az erős nő

  • 2016. április 14.

Demeter Richárd, a tehetséges, fiatal tervező erős nőknek tervez. Ruhái abszolút nőiesek, határozott vonalvezetésűek, szexisek, és viselőjét tökéletesen kifejezi. Legújabb kollekcióját mutatjuk most meg nektek. Érdemes végiglapozni a lenyűgöző kampányfotókat és a lookbookot is!

olvass tovább

Rafael Nadal lett a Hilfiger Bold arca!

  • 2015. december 10.

És micsoda tökéletes választás! Az illat sportos, friss és citrusos erőt sugalló, de persze az érzékekre is maximálisan hat.. A modern szenvedélyes és életigenlő férfiak részére készült. A képek pedig magukért beszélnek,és bizony a videot is érdemes megnézni....

olvass tovább

Új sziluettet a nőknek

  • 2015. október 27.

Október 20-án mutatták be New York-ban a Balmain for H&M kollekciót, amely egy zseniális kollaborációnak ígérkezik. Múlt héten már beszámoltunk nektek a kampányfotókról, most pedig a hivatalos bemutatóról hoztuk el az összes darabot, némi backstage fotót, és az eseményen megjelent sztárokról készült képeket is. És hogy miért a kedvencünk? Azt is elmeséljük.

olvass tovább

Fordíts az életeden!

  • 2015. október 19.

Az Egészség Hídja Összefogás Egyesület idei Fordíts az életeden! kampányára Laár Anival, a Mellrákinfó önkéntesével és családjával készített egy filmet a sorsfordító döntések fontosságáról.

olvass tovább

Ilyet kérünk karácsonyra!

  • 2015. október 15.

És itt van. Bár csak november 5-én kerül a boltokba, de a kampányfotókat ma nyilvánossá tették. A H&M számára tervezett Balmain kollekció ügyében erősen ajánlott írni egy levelet a Télapónak, vagy a Jézuskának, mert meg nem erősített információk szerint horror áron mérik majd minden egyes darabját. De ahogy végiglapozzuk a kollekciót, még a könnyünk is kicsordul. Kb. úgy, mint amikor régen álltunk a nagyon magas Barbie polc előtt karácsony tájékán, és nem igazán tudtuk eldönteni, hogy a görkoris vagy a festőművész Barbie-t kívánjuk a fa alá. Na, pont ugyanúgy érezzük magunkat most is. Merthogy mindet kérjük. Mondjuk, hogy mindet!

olvass tovább

A világ legbotrányosabb kampányai

  • 2015. július 21.

A divatszakmában nem ritka, hogy egy-egy fotósorozat kissé pikánsra sikeredik. Leginkább a parfüm és egyértelműen a fehérnemű reklámok esetében fordul elő, hogy a kampányok olyannyira szexuálisan túlfűtöttnek bizonyulnak, hogy nem is kerülnek nagy nyilvánosság elé, vagy egyből betiltják őket. Azonban a botrány sokszor együtt jár a sikerrel, szexszel mindent el lehet adni, és ugye azt is tudjuk, hogy ami már egyszer kikerül az internetre, az ott is marad.

olvass tovább