Kulcsszó keresés /


Bővebb üzleti ismeretekre lenne szükségük a hazai designereknek

  • 2019. június 08.

A Magyarországon tanuló designipari és tervező szakemberek bevonásával készített designipari kutatást a Magyar Divat & Design Ügynökség, amelyből kiderül, hogy a pályakezdő fiatalok kevéssé vannak felvértezve a sikeres vállalkozói léthez szükséges tudással az üzleti fejlesztés és finanszírozás témakörében. A helyzet előremozdítása érdekében több modulból álló szakmai workshop sorozatot indított a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ), melynek keretében a résztvevők többek közt olyan fontos témákban kaphatnak gyakorlatban hasznosítható tudást, mint például a marketing és digitális technológia, a márkaépítés és a designkommunikáció.

olvass tovább

Hírességekkel mutatták be a H&M 2019-es Conscious Exclusive kollekcióját Los Angelesben

  • 2019. március 29.

A H&M egy különleges partival ünnepelte Los Angelesben legújabb Conscious Exclusive kollekcióját március 27-én. Hírességek, influencerek és a márka barátai, többek között Irina Shayk, Dakota Fanning, Halima Aden és Amber Valetta vettek részt a rendezvényen. A H&M 2019-es tavaszi Conscious Exclusive kollekciójában a természet gyógyító erejét, valamint a fenntartható anyagok innovációját ünnepli, valamint azokat a módszereket, amik hozzájárulnak a fenntarthatóbb divat jövőjéért. A kollekció április 11-én debütál a kiválasztott üzletekben, itthon a Váci1-es H&M-ben, valamint online.

olvass tovább

Minek az üzleti terv, minek a márka?

  • 2018. december 25.

Nagy igazság, hogy nincs több esélyünk első benyomás keltésére. Ugyanúgy igaz, hogy egy jó reputáció felépítése hosszú idő, viszont lerombolni egy pillanat alatt lehet. Bármihez is kezdj, mind a projekted brandje, mind a személyes énmárkád számára is a legfontosabb, hogy legyen hiteles, autentikus. Ez azt jelenti, hogy ne játszd meg magad, ne akarj mást mutatni, mint ami vagy. Vállald fel a nehézségeket, hátráltató tényezőket. Az emberek ettől sokkal erősebbnek fognak látni és bízni kezdenek a márkádban - ez pedig az egyik legfontosabb cél egy jó brand kialakításánál.

olvass tovább

Mire elég egy ötlet?

  • 2018. december 22.

Ma az indulásról lesz szó. "Akkor is vezetned kell, amikor még senki sem követ". Mai napig a hideg kiráz ettől az idézettől. Egyet szögezzünk le az elején: nehéz lesz. Ez nem is lehet kérdés. Nagyon sok meló, óriási elköteleződés, de egyedül kell vinned az elején, amíg eljutsz egy szintre. Ötlet. Beszéljünk az ötletről. Sajnos sokszor hallom a világban, hogy csak egy jó ötletre van szükség.

olvass tovább

Villámkérdések: Kende-Hofherr Krisztina

  • 2018. december 21.

Nézd meg a beszélgetést, ha érdekel a média világa és szeretnél betekintést kapni, hogy gondolkozik, dolgozik az egyik legmeghatározóbb szakembere. Az egyik legmeghatározóbb üzleti lap címlapján a neve alatt annyi állt: sztárgyáros. Tudd meg a videóból, hogy milyen döntések által vált azzá, aki.

olvass tovább

Az én utam: Árvai Brigi, a Léna Kedvencei tulajdonosa

Sok nőnek jelent problémát, hogy hogyan lehetséges egyszerre a édesanyaként, és egy munkahelyen is helytállni, különösen akkor, ha még egészen pici gyermekről van szó. Úgy tűnik, egyáltalán nem lehetetlen, mindössze rengeteg szervezést, és természetesen egy támogató családot igényel a feladat. Árvai Brigivel, a Léna Kedvencei tulajdonosával beszélgettünk arról, hogy melyek egy vállalkozás indításának a leglényegesebb momentumai, és hogyan lehet mindezt összeegyeztetni az anyasággal.

olvass tovább

Stílusiskola: így viseld a szezon legizgalmasabb kiegészítőit, az övtáskákat

Lám-lám, ismét visszatért a divatba egy olyan kiegészítő, amit gyerekkorunk után legszívesebben a pokolba kívántunk volna, most pedig büszkén viseljük az utcákon. Igen, jól sejtitek, az övtáskákról van szó, amelyek nem csupán a kifutókat, de már a legtöbb üzletet is meghódították, így itt az ideje, hogy beszerezzünk egy-két izgalmas darabot, ugyanis kénytelenek vagyunk beismerni, hogy valóban jól mutatnak!

olvass tovább