Kulcsszó keresés /


Az e-kereskedelem felfutásával egyre élesebb a verseny a szolgáltatók között

  • 2021. február 26.

Az Ország Boltja 2020 üzleti verseny keretein belül idén is összemérték erejüket hazánk meghatározó e-kereskedelmi vállalkozásai. Az alig három éve indult Pelenka.hu a vásárlók visszajelzései alapján az év legnépszerűbb baba-mama boltja lett. A cég immár másodjára nyerte el ezt a címet, emellett a „Minőségi díj” kategóriában is felkerült a dobogóra.

olvass tovább

Az üzleti világ átalakulása — célpontban a home office!

  • 2021. február 19.

2020 az elmúlt évek legnagyobb változásait hozta az üzleti világban. A pandémia egyrészről a digitalizáció felgyorsulását eredményezte, amelynek ékes bizonyítéka, hogy még sosem vásároltak ennyien webshopokból, mint idén. Másrészről a munkaerőpiacot is alaposan felforgatta, hiszen rengeteg ember, aki a turisztikában és vendéglátásban dolgozott, egyik napról a másikra munkanélkülivé vált. Sajnos számukra kilátástalanná vált a helyzet, hiszen nem remélhették, hogy egyhamar megváltoznak a körülmények és visszatér a korábbi kereslet, így egy tömeges átképzési hullám indult.

olvass tovább

Válaszok arra, hogy miért csaljuk meg egymást

Egyéjszakás kaland egy szimpla buliban, a munkahelyi szexuális kapcsolat, egyszerű üzleti útnak indult történet, amely alkalmi viszonnyá válik, ezekről mindenki hallott már, és mindenki látott már ilyet. És, ha még csak hallott, és látott... A kérdés csak az, hogy vajon miért van erre szüksége az embereknek? Kinek a pap, kinek a papné, szokták mondani…

olvass tovább

Az örök élet titka – Alfa Romeo 164

  • 2020. november 12.

Magyarország, Budapest, 1988. augusztus 27. Hans Friedrich osztrák üzletember kora délutánra ért be a magyar fővárosba. Bosszankodott, hogy lassan haladt, mert csak Győrtől volt autópálya. Ez volt az első útja Magyarországra. Valami magyar Impex vállalattal kellett tárgyalnia másnap. Örömmel és egyben izgalommal fogadta a megbízását cégétől, hogy egy keleti országba kell jönnie. De nem bánta, mert most kapott új szolgálati autót és így ki tudta azt próbálni. Kint 32 fok volt, így az autó automata klímáját kellemes 22 fokra állította. Sajnálattal, vegyes szánalommal nézett a pesti forgalomban araszoló többi autósra, akik letekert ablakokkal próbálták átvészelni a forróságot.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább

Fizetésemelés okosan: 5 tipp, hogy ne csak kérj, hanem kapj is

Kérni sosem egyszerű, különösen igaz ez, ha pénzről van szó, még abban az esetben is, ha tökéletesen tisztában vagy azzal, hogy mennyit érsz és mennyit érdemelnél. Azonban a saját érdekedben érdemes összeszedni a bátorságod, és felkészülten a főnököd elé állni a kéréssel, miszerint fizetésemelést szeretnél. Azért, hogy sikeres legyen az akció, összegyűjtöttünk 5 megfontolandó tippet!

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább