Kulcsszó keresés /


Minek az üzleti terv, minek a márka?

  • 2018. december 25.

Nagy igazság, hogy nincs több esélyünk első benyomás keltésére. Ugyanúgy igaz, hogy egy jó reputáció felépítése hosszú idő, viszont lerombolni egy pillanat alatt lehet. Bármihez is kezdj, mind a projekted brandje, mind a személyes énmárkád számára is a legfontosabb, hogy legyen hiteles, autentikus. Ez azt jelenti, hogy ne játszd meg magad, ne akarj mást mutatni, mint ami vagy. Vállald fel a nehézségeket, hátráltató tényezőket. Az emberek ettől sokkal erősebbnek fognak látni és bízni kezdenek a márkádban - ez pedig az egyik legfontosabb cél egy jó brand kialakításánál.

olvass tovább

Mire elég egy ötlet?

  • 2018. december 22.

Ma az indulásról lesz szó. "Akkor is vezetned kell, amikor még senki sem követ". Mai napig a hideg kiráz ettől az idézettől. Egyet szögezzünk le az elején: nehéz lesz. Ez nem is lehet kérdés. Nagyon sok meló, óriási elköteleződés, de egyedül kell vinned az elején, amíg eljutsz egy szintre. Ötlet. Beszéljünk az ötletről. Sajnos sokszor hallom a világban, hogy csak egy jó ötletre van szükség.

olvass tovább

Villámkérdések: Kende-Hofherr Krisztina

  • 2018. december 21.

Nézd meg a beszélgetést, ha érdekel a média világa és szeretnél betekintést kapni, hogy gondolkozik, dolgozik az egyik legmeghatározóbb szakembere. Az egyik legmeghatározóbb üzleti lap címlapján a neve alatt annyi állt: sztárgyáros. Tudd meg a videóból, hogy milyen döntések által vált azzá, aki.

olvass tovább

Az én utam: Árvai Brigi, a Léna Kedvencei tulajdonosa

Sok nőnek jelent problémát, hogy hogyan lehetséges egyszerre a édesanyaként, és egy munkahelyen is helytállni, különösen akkor, ha még egészen pici gyermekről van szó. Úgy tűnik, egyáltalán nem lehetetlen, mindössze rengeteg szervezést, és természetesen egy támogató családot igényel a feladat. Árvai Brigivel, a Léna Kedvencei tulajdonosával beszélgettünk arról, hogy melyek egy vállalkozás indításának a leglényegesebb momentumai, és hogyan lehet mindezt összeegyeztetni az anyasággal.

olvass tovább

Stílusiskola: így viseld a szezon legizgalmasabb kiegészítőit, az övtáskákat

Lám-lám, ismét visszatért a divatba egy olyan kiegészítő, amit gyerekkorunk után legszívesebben a pokolba kívántunk volna, most pedig büszkén viseljük az utcákon. Igen, jól sejtitek, az övtáskákról van szó, amelyek nem csupán a kifutókat, de már a legtöbb üzletet is meghódították, így itt az ideje, hogy beszerezzünk egy-két izgalmas darabot, ugyanis kénytelenek vagyunk beismerni, hogy valóban jól mutatnak!

olvass tovább

Az illatok hatalma - Mitől lesz igazán vonzó egy márka?

  • 2018. október 15.

A legtöbbünknek megvan a jól megszokott illata, amitől nem nagyon szeretünk megválni. Lehet, hogy kísérletezünk időnként továbbiakkal is, de többnyire ragaszkodunk ahhoz az egyhez, ami igazán jellemző ránk, ráadásul pontosan ezt várjuk el másoktól is, hiszen sok esetben könnyedén be tudunk azonosítani egy bizonyos illatról egy konkrét embert. Nos, ez pontosan ugyanígy van egy-egy üzlet vagy márka esetében is.

olvass tovább

Jeremy Scott a barátságot és a sokszínűséget ünnepli

  • 2018. október 12.

A MOSCHINO [tv] H&M lookbook képeinek fotózására a MOSCHINO kreatívigazgatója, Jeremy Scott összehozta a barátait, hogy velük mutassa be azt a pozitivitást, szeretetet és sokszínűséget, amik a kollekciót jellemzik. A MOSCHINO [tv] H&M kollekció november 8-án debütál világszerte a kiválasztott üzletekben – itthon a Váci1-ben – és online a HM.com-on.

olvass tovább

A gondtalan autózás nagykövete lett Németh Kristóf... mert az autó bizalmi kérdés

  • 2018. október 08.

Németh Kristófot, az Urániában működő Fórum Színház igazgatóját valószínűleg még mindig a Barátok közt Kertész Gézájaként azonosítják a legtöbben. A sok filmes és színházi szerep eljátszása mellett 6 évig a Gödöllői Művészetek Házát, 4 évig pedig a Játékszínt vezette, ám mára a saját színházát tartja szakmailag a legfontosabbnak. A színész-rendező amellett, hogy komoly üzletember lett, örömmel vállalt szerepet a TV2 A legbátrabb páros című kaland-realityjében és a Korhatáros szerelem című sorozatban is. A Duna Autó Zrt. „Nekünk az autó bizalmi kérdés” kampányának arcaként azokhoz szeretne szólni, akiknek munkájához – hozzá hasonlóan – alapfeltétel a megbízható gépjármű. A gondtalan vezetés ugyanis nem extrafelszereltség!

olvass tovább