Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Őszi divat
Életstílus
Stylenews - Ha igazán vágysz valamire, az egész univerzum melléd áll!

Ha igazán vágysz valamire, az egész univerzum melléd áll!

Stylenews
Keresd a nőt! - Ha igazán téged akarna

Ha igazán téged akarna

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - Előítélek a zárkózott emberekről

Előítélek a zárkózott emberekről

Keresd a nőt!
Stylelife - 7 mérgező gondolat, amitől meg kéne szabadulnunk

7 mérgező gondolat, amitől meg kéne szabadulnunk

Stylelife
Keresd a nőt! - 5 sorsfordító gondolat, amit még 30 éves korod előtt érdemes meg is valósítanod

5 sorsfordító gondolat, amit még 30 éves korod előtt érdemes meg is valósítanod

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - A túl későn fogalma

A túl későn fogalma

Keresd a nőt!
Stylelife - A párkapcsolatok és társadalmi életünk jelölője, a Vénusz jegyet váltott és belépett a Halak csillagjegybe

A párkapcsolatok és társadalmi életünk jelölője, a Vénusz jegyet váltott és belépett a Halak csillagjegybe

Stylelife
Stylenews - 'Ha minden szabályt betartottam volna, sosem lennék sehol sem.' - Szókimondó idézetek Marilyn Monroe-tól

'Ha minden szabályt betartottam volna, sosem lennék sehol sem.' - Szókimondó idézetek Marilyn Monroe-tól

Stylenews
Keresd a nőt! - Életigazságok, melyek elől homokba dugjuk a fejünket, pedig csak el kellene fogadnunk őket

Életigazságok, melyek elől homokba dugjuk a fejünket, pedig csak el kellene fogadnunk őket

Keresd a nőt!
  1. STYLELIFE
  2. Stylebusiness
  3. Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar...

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.
  • Komment

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

  Megosztás Küldés

Egyre nagyobb nyomás alatt a hazai kiskereskedelem

A járványhelyzet súlyosbodásával egyre nagyobb nyomás alá kerülnek a hazai kiskereskedelmi üzletek tulajdonosai. A nyári enyhébb időszakot követően újra forgalomcsökkenéssel kellett szembenézni, és kevés olyan eszköz van, ami segít visszaszerezni a vásárlók bizalmát. Ez a trend, vagyis a hétről-hétre változó fogyasztói magatartás nemcsak Magyarországon, hanem az egész világon problémát okoz. Egy, az ausztrál piacon végzett felmérés megkérdezettjeinek 41%-a nyilatkozta azt, hogy a koronavírus hosszútávon is jelentős mértékben alakította át a fogyasztók szokásait. „Amíg a veszélyérzet fennáll, a vásárlók azokat a boltokat fogják előnyben részesíteni, ahol biztonságban érzik magukat.” – mondta Mózes István, a ClientFirst Consulting ügyvezetője. Hozzátette: „A nemzetközi kutatások rámutattak, hogy a fogyasztók igénylik a hiteles és pontos tájékoztatást, és tudni akarják, melyik üzletben fordítanak kiemelt figyelmet a szabályok betartására és a biztonságos kiszolgálásra.”

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások - STYLELIFE - Stylebusiness - clientfirst, vállalkozás, vásárlás,

Próbavásárlásokkal és ügyfélvéleményekkel mérik fel az üzleteket

A szakértő azt is kiemelte, hogy ha egy üzletbe belépve a vevő azt érzékeli, hogy az összes munkatárs maszkban fogadja, a kasszánál megfelelően el van különítve a pénztáros, kézfertőtlenítő pontok vannak kihelyezve és biztosított a bankkártyás fizetés, akkor nagyobb bizalommal fordul a cég által forgalmazott termékek iránt is. A mindennapi tapasztalat azonban azt mutatja, hogy jelentős az eltérés a szabályok betartásában. A minősítési rendszerben a próbavásárlások során pontosan ezeket a területeket mérik fel, és díjazzák azokat a vállalkozásokat, akik komolyan veszik a szabályozást.

Válság idején éri meg a legjobban az ügyfélélménybe fektetni

A ClientFirst Consulting az utóbbi közel húsz évben évente több tízezer próbavásárlói teszttel méri fel a cégek ügyfélkiszolgálási szintjét. A terület hazai szakértőjeként már a 2008-as pénzügyi válságból is vannak eredményeik, így érdekes összehasonlítási alappal rendelkeznek a jelenlegi helyzet kezeléséhez. „Korábbi méréseink alapján kijelenthető, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. Válság idején a fejlődés elsősorban a megtartásban jelentkezik, vagyis a forgalom csökkenése kerülhető el a pontos, szakértő és kedves kiszolgálással.” – mondta Mózes István. A jelenlegi helyzet ugyanakkor azért más, mert a gazdasági visszaesés és az egészségügyi válság egyszerre sújtja az üzleteket: „A vevőszerzés- és megtartás mindig a bizalomépítésről szólt. Ennek útja most a biztonságos kiszolgálás, melynek érdekében mindent meg kell tenni az üzleteknek. A minősítési rendszerünk lényege, hogy jutalmazza az ebben kiváló cégeket, és segítse a fogyasztók tájékozódását különösen az előttünk álló karácsonyi időszakban” – tette hozzá Mózes István.

Ami ma még innováció, holnap már elvárás a vevő részéről

A személyes ügyfélkiszolgálás mellett nagyon fontos terület a digitális megoldások térnyerése a kockázatok csökkentése miatt. Számos olyan iparág állt át részben vagy egészben az online ügyfélkiszolgálásra, ami korábban hagyományos módon működött, és nagyon igényelte a személyes jelenlétet. A fodrász- és szépségszalonoknál bevett gyakorlat lett az online időpontfoglalás a kis térben felgyülemlő tömeg elkerülésére. Az élményekre építő luxuséttermek közül is sokan vezették be a házhozszállítást. A privátbankár szolgáltatást, befektetési tanácsadást is online konzultációkkal oldották meg. Az ügyvédi irodák is folyamatosan digitalizálják folyamataikat, és már szinte minden dokumentumot elektronikusan hitelesítenek és online tárolnak. Mivel a vevők megszokták, hogy problémáikat a járványhelyzet alatt otthonról is hatékonyan meg tudták oldani, igényeikre választ kaphattak online vagy telefonos megoldással is, erre a jövőben is elvárásként, alapvetésként fognak tekinteni. „Sokan automatizált megoldásokkal próbálják növelni a hatékonyságot, de ha a vásárlónak döntenie kell egy robot és egy emberi hang, vagy egy chatbot és egy ügyintéző között, akkor szinte mindig az utóbbit fogja választani.” – mondta az ügyfélélmény szakértő. Az eddig ebben kevésbé jártas cégeknek elsősorban arra kell ügyelni, hogy telefonon és online is figyeljenek a gyorsaságra, kedvességre és a vevő problémájára adott megoldása. „Fontos, hogy ne féljünk az újításoktól. Ebben az időszakban a vásárlók is megértőbbek. Merni kell újítani, és a kisebb fennakadások ellenére is megéri olyan megoldásokba fektetni, amelyek folyamatosan bizalmat építenek a vevőkörben.” – zárta Mózes István.

  • clientfirst vállalkozás vásárlás

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    5 dolog, amiért még azt is megbocsátjuk a télnek, hogy hónapokig rettenetesen hideg van - Stylenews, divat, életmód, stílus
    5 dolog, amiért még azt is megbocsátjuk a télnek, hogy hónapokig rettenetesen hideg van
    • Stylenews
    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást
    • Stylenews
    A sikeres női vállalkozó titka
    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Egyedülálló vagyok, nem magányos. Nőknek, akik kiléptek saját börtönükből - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Egyedülálló vagyok, nem magányos. Nőknek, akik kiléptek saját börtönükből
    • Keresd a nőt!
    Tudom az utat egy új világba! - Mindent a Vízöntőkről! - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Tudom az utat egy új világba! - Mindent a Vízöntőkről!
    • Stylelife
    8 ok, amiért a szex egészségessé tesz - Stylelife, divat, életmód, stílus
    8 ok, amiért a szex egészségessé tesz
    • Stylelife
    A férfi is ugyanúgy küzd
    Ezért éri meg második esélyt adni
    Miért ne érdekeljen mások véleménye
    A szerelemnek soha nem szabad közepesnek lennie
    Ha igazán téged akarna
    5 sorsfordító gondolat, amit még 30 éves korod előtt érdemes meg is valósítanod
    Addig örülj, amíg a nő veszekszik, mert az azt jelenti, hogy még mindig szeret

    Kapcsolódó cikkek

    5 dolog, amiért még azt is megbocsátjuk a télnek, hogy hónapokig rettenetesen hideg van

    5 dolog, amiért még azt is megbocsátjuk a télnek, hogy hónapokig rettenetesen hideg van

    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

    A sikeres női vállalkozó titka

    A sikeres női vállalkozó titka

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

    10 jel, hogy vásárlásfüggő vagy

    10 jel, hogy vásárlásfüggő vagy

    A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

    A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2023 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU