Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Életstílus
Stylelife - Mi történik a héten? 2025.05.19-25.

Mi történik a héten? 2025.05.19-25.

Stylelife
Keresd a nőt! - Férfiszempont: Egy őszinte ember

Férfiszempont: Egy őszinte ember

Keresd a nőt!
Stylenews - A belső csend ünnepe –  egy nap, ami a meditációról szól

A belső csend ünnepe – egy nap, ami a meditációról szól

Stylenews
Rendezvények - Csapatépítés padlógázzal – végre nem a főnök vezet!

Csapatépítés padlógázzal – végre nem a főnök vezet!

Rendezvények
Stylelife - Hogyan teremthetsz több szabadságot az életedben?

Hogyan teremthetsz több szabadságot az életedben?

Stylelife
Keresd a nőt! - A fiúk nem sírnak

A fiúk nem sírnak

Keresd a nőt!
Divat & Stílus - Stílusiskola: szoknya és sportcipő, a tökéletes kombináció tavaszra

Stílusiskola: szoknya és sportcipő, a tökéletes kombináció tavaszra

Divat & Stílus
Mobility - Forma mindent visz? – Volkswagen ID. Buzz GTX

Forma mindent visz? – Volkswagen ID. Buzz GTX

Mobility
Gasztronómia - Citromos-ricottás spagetti friss zöldfűszerekkel – letisztult ízek gyorsan

Citromos-ricottás spagetti friss zöldfűszerekkel – letisztult ízek gyorsan

Gasztronómia
  1. STYLENEWS
  2. Aktuális
  3. Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden...

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.
  • Komment

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

  Megosztás Küldés

Ami pár éve még innováció volt, ma már alapelvárás

A ClientFirst próbavásárlói több mint 2.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2021-es évben. A felmérés során három területet, az elektronikus, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálást mérték fel a szakértők. Az elektronikus ügyintézésben a tavalyinál enyhén jobb, 80%-os átlageredmény született. Ez a terület óriási fejlődésnek indult 2019-ben, hiszen a lezárások miatt rengetegen tértek át az online ügyintézésre. „A fogyasztók elvárják, hogy e-mailes vagy videókonferenciás ügyintézés is megadja nekik azt az alapélményt, hogy figyelnek rájuk és megoldják a problémájukat. Aki ezt képes profin, gyorsan és személyreszabottan kezelni, és mindeközben emberi is marad, jelentősen kitűnik a versenytársai közül, hiszen hihetetlen mennyiségű kérés érkezik be egy-egy nap az általunk is vizsgált cégekhez” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője. A többi kategóriához képesti gyengébb eredmény a szakértő szerint annak köszönhető, hogy kényszerűségből számos olyan vállalkozásnak is át kellett állni erre a formára, akiknek nincs megfelelő tudása vagy erőforrása a szakszerű elektronikus ügyfélszolgálat kiépítésére. Az itt megszerzett negatív élmények viszont egyre nagyobb hatással vannak a vásárlói magtartásra, és a többszöri rossz tapasztalat könnyen elpártoláshoz vezet.

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást - STYLENEWS - Aktuális - clientfirst, vásárlók, vélemény,

A hagyományos csatornákon is „égnek a vonalak”

A telefonos ügyintézési kategóriában kisebb volt a szórás, ez a terület remekül teljesített: az összesített eredmény 93%-ra jött ki, ami a tavalyihoz képest 1%-os, elenyésző csökkenést jelent. A személyes kiszolgálással is egy kicsit elégedetlenebbek voltak a magyarok, mint egy éve, itt a 90%-os eredmény 3%-os csökkenést jelent. „Korábbi méréseink alapján kijelenthető, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. Ez azonban ma már csak a három terület együttes fejlesztésével érhető el nagyobb cégek esetében. Egy ügyfél jellemzően több csatornán kerül kapcsolatba a céggel, elektronikusan, személyesen és telefonon is természetesnek, alapnak tekinti a profi kiszolgálást” – mondta Mózes István, a ClientFirst ügyvezetője.

Ők lettek az év „Kiválóságai”

A felmérés egyúttal alapját képezte a tizenhárom éve életre hívott „Kiváló Kiszolgálás” program 2022-es díjának is. Az eredmények alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a K&H Biztosító nyert, a Cofidist és a MOL-t megelőzve. A telefonos kategóriában a DHL lett az első a két második helyezett, a Philip Morris, illetve a K&H Biztosító előtt. A harmadik helyezett itt a Cofidis lett. Az elektronikus kiszolgálásban egy nagyon szoros csatában megosztott első helyet osztottak ki a KBOSS.hu Kft (számlázz.hu), valamint a Philip Morris között, a K&H Biztosítót és a Cofidist megelőzve.

  • clientfirst vásárlók vélemény

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    A viták művészete: mikor érdemes belekezdeni, és mikor jobb hátralépni? - Stylelife, divat, életmód, stílus
    A viták művészete: mikor érdemes belekezdeni, és mikor jobb hátralépni?
    • Stylelife
    Társadalmon belül és társadalmon kívül - Akinek a blues a világ alapzata - Kultúr-kitérő, divat, életmód, stílus
    Társadalmon belül és társadalmon kívül - Akinek a blues a világ alapzata
    • Kultúr-kitérő
    6 dolog, amin a nők rengeteget aggódnak, pedig a férfiakat egyáltalán nem érdekli
    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Mitől férfi a férfi? - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Mitől férfi a férfi?
    • Keresd a nőt!
    Gondolkodom, tehát vagyok. - Mindent az Ikrek jegyűekről - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Gondolkodom, tehát vagyok. - Mindent az Ikrek jegyűekről
    • Keresd a nőt!
    Várj még rám, ígérem, megérkezem - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Várj még rám, ígérem, megérkezem
    • Keresd a nőt!
    A horoszkópod elárulja milyen barát vagy
    Az újrakezdést nehezíti, ha valaki folyton visszanéz
    A szőke nő
    5 tipp, hogy hogyan érd el az álmaidat a vonzás törvényével
    Tükröm-tükröm mond meg nékem, ki lakik most az én elmémben?
    Erről ismerszik meg a magas érzelmi intelligenciájú partner
    Hogyan kezeld a negatív érzéseidet?

    Kapcsolódó cikkek

    A viták művészete: mikor érdemes belekezdeni, és mikor jobb hátralépni?

    A viták művészete: mikor érdemes belekezdeni, és mikor jobb hátralépni?

    Társadalmon belül és társadalmon kívül - Akinek a blues a világ alapzata

    Társadalmon belül és társadalmon kívül - Akinek a blues a világ alapzata

    6 dolog, amin a nők rengeteget aggódnak, pedig a férfiakat egyáltalán nem érdekli

    6 dolog, amin a nők rengeteget aggódnak, pedig a férfiakat egyáltalán nem érdekli

    Ex-akták - Mit gondolnak a nők, és mit a férfiak?

    Ex-akták - Mit gondolnak a nők, és mit a férfiak?

    Férfiszempont: dolgok, amelyek cseppet sem vonzóak egy nőben, sőt…

    Férfiszempont: dolgok, amelyek cseppet sem vonzóak egy nőben, sőt…

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Style ART
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU