Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Életstílus
Keresd a nőt! - 'Ha félsz attól, hogy veszítesz, mersz nem nyerni.' - A magabiztos emberek másképp nézik a világot

'Ha félsz attól, hogy veszítesz, mersz nem nyerni.' - A magabiztos emberek másképp nézik a világot

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - Kinek való a szexkapcsolat?

Kinek való a szexkapcsolat?

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - Senki sem elég erős ahhoz, hogy tűrje az érzelmi bántalmazást

Senki sem elég erős ahhoz, hogy tűrje az érzelmi bántalmazást

Keresd a nőt!
Gasztronómia - Görög burger, olivás tzatzikivel

Görög burger, olivás tzatzikivel

Gasztronómia
Keresd a nőt! - A félelem, a szorongás többnyire a régi beidegződések hatása

A félelem, a szorongás többnyire a régi beidegződések hatása

Keresd a nőt!
Stylelife - Az egyke gyerekek személyisége

Az egyke gyerekek személyisége

Stylelife
Keresd a nőt! - Az okos az új szexi? Kik azok a sapioszexuálisok?

Az okos az új szexi? Kik azok a sapioszexuálisok?

Keresd a nőt!
Stylenews - Mert a szeretet nem számolja a kromoszómákat

Mert a szeretet nem számolja a kromoszómákat

Stylenews
Keresd a nőt! - Egy idő után már nem vagy képes hazudni magadnak

Egy idő után már nem vagy képes hazudni magadnak

Keresd a nőt!
  1. STYLENEWS
  2. Aktuális
  3. A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar...

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek

  • 2021. március 10.
  • Komment

A pandémiás válsággal terhelt 2020-as évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. Az alapvetően átalakuló piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban viszonylag nagy volt a visszaesés, de a telefonos és a személyes ügyintézés az elmúlt évek egyik legjobb eredményét hozta. A program szervezője arra is felhívta a figyelmet, hogy most, a lezárásokkal és korlátozásokkal terhelt időszakban a pontos, szakszerű és kedves ügyintézés nemcsak egy szükséges plusz, hanem egy olyan terület, ami az üzletek életét mentheti meg.

  Megosztás Küldés

Válság idején még jobban oda kell figyelni az ügyfelekre

A ClientFirst próbavásárlói több mint 2.500 üzletet és ügyfélkiszolgálási pontot teszteltek a 2020-as évben. A felmérés során három területet, az elektronikus, a személyes és a telefonos ügyfélkiszolgálást mérték fel a szakértők. Kisebb meglepetés, hogy az elektronikus ügyintézésben mindössze 77%-os átlageredmény született az elégedettséget tekintve, ez 9%-os csökkenés a 2019-es évhez képest. Ennek egyik oka, hogy a korlátozások miatt egyszerre rengeteg olyan vállalkozás állt át kényszerűségből erre a kiszolgálási formára, aki technológiailag még nem állt készen a váltásra. A telefonos ügyintézési kategória viszont remekül teljesített: az összesített eredmény 94%-ra jött ki, ez a mutató egy év alatt 3%-kal nőtt. A személyes kiszolgálással is elégedettebbek voltak a magyarok, mint egy éve, a 93%-os mutató két százalékkal haladja meg a korábbi eredményt. „Korábbi méréseink alapján kijelenthető, hogy az ügyfélkiszolgálás színvonalának növekedése néhány éven belül akár 20-30%-os átlagos árbevétel növekedést is hozhat. A pandémiás válságban ez az azonnali növekedés most nehezen elképzelhető, az elsődleges cél inkább az ügyfelek megtartása és a stabilitás: ennek alapvető feltétele a pontos, szakértő és kedves kiszolgálás.” – mondta Mózes István, a ClientFirst ügyvezetője.

A jövőkép: első a biztonság

A felmérés egyúttal alapját képezte a tizenkét éve életre hívott “Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” program 2021-es díjának is. Az eredmények alapján a személyes ügyfélkiszolgálás kategóriájában a kisállatkereskedő Alphazoo Kft. nyert, míg a telefonosban a Cofidis Magyarországi Fióktelepe lett az első. Az elektronikus kiszolgálásban egy nagyon szoros csatában megosztott első helyet osztottak ki a KBOSS.hu Kft (számlázz.hu), valamint a Cofidis között. A válsághelyzetre való gyors reagálás, valamint az innovációs megoldások miatt a versenyt szervező ClientFirst Consulting Különdíját a Toyota Central Europe Kft. érdemelte ki. Ami a közeljövőt illeti, a kutatást szervező cég továbbra is a biztonság megteremtésére helyezné a hangsúlyt: „Amíg a veszélyérzet fennáll, a vásárlók azokat a boltokat fogják előnyben részesíteni, ahol biztonságban érzik magukat.” – mondta Mózes István. Hozzátette: „A mi eredményeink mellett a nemzetközi kutatások is rámutattak, hogy a fogyasztók igénylik a hiteles és pontos tájékoztatást, és tudni akarják, melyik üzletben fordítanak kiemelt figyelmet a szabályok betartására és a biztonságos kiszolgálásra. A versenyelőny megteremtése és a stabil működés kulcsa most ez lesz az előttünk álló időszakban.”

A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek - STYLENEWS - Aktuális - clientfirst, vásárlók,

A ClientFirst Consultingról

A magyar piacon húsz éve működő ClientFirst Consulting kiemelt célja a megbízói ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése. Tevékenysége középpontjában próbavásárlások (mystery shopping), ügyfélelégedettség-mérések valamint fejlesztési programok megvalósítása áll. A cég a nemzetközi szakmai szervezet, az MSPA (Mystery Shopping Professionals Association) tagja. 2013-tól elsőként a magyar cégek közül a szervezet igazgatótanácsában is képviselteti magát. A ClientFirst 2009 folyamán életre hívta a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” programot és díjat. A cél a hazai ügyfélkiszolgálási kultúra fejlesztése, valamint országos ügyfélkiszolgálási benchmark kialakítása és biztosítása. A Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban Díj odaítéléséhez számos kritériumnak kell megfelelniük a pályázóknak, a rangsorolás alapjául szolgáló eredmények konkrét méréseken alapulnak. Egy-egy résztvevő vállalat eredményeit 60 százalékban saját ügyfeleinek az ügyfélkiszolgálással való elégedettsége határozza meg, 40 százalékban pedig az általánosságban elvárt vevőkiszolgálási sztenderdek megvalósulása, amit mystery shoppinggal (próbavásárlás) mér a cég.

A 2021-as „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” program díjazottjai

Személyes ügyfélkiszolgálás kategória

I. Alphazoo Kft.

Telefonos ügyfélkiszolgálás kategória

I. Cofidis Magyarországi Fióktelepe

Elektronikus ügyfélkiszolgálás kategória

I. Cofidis Magyarországi Fióktelepe

I. KBOSS.hu Kft. (szamlazz.hu)

A ClientFirst Consulting különdíjasa

I. Toyota Central Europe Kft.

  • clientfirst vásárlók

Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást
    • Stylenews
    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás - Stylenews, divat, életmód, stílus
    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás
    • Stylenews
    A válságban is kitartanak vevőik mellett a magyar üzletek
    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Amit egy érett nő soha nem tesz a párkapcsolatban - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Amit egy érett nő soha nem tesz a párkapcsolatban
    • Keresd a nőt!
    Egy férfi biztonságot nyújt! - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Egy férfi biztonságot nyújt!
    • Keresd a nőt!
    Engedd neki, hogy érezzen irántad - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Engedd neki, hogy érezzen irántad
    • Keresd a nőt!
    Férfiszempont: Szeretetet koldulni
    Szeret még?
    Az elköteleződésre képtelen csillagjegyek
    Nem érsz annyit, hogy önmagamat hibáztassam azért, mert te nem tudsz engem szeretni
    Az egyke gyerekek személyisége
    Amikor a félelem megállít, akkor tanulj a hibáidból
    Kinek való a szexkapcsolat?

    Kapcsolódó cikkek

    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

    Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

    Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

    Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

    Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

    Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

    Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

    Nehéz időkben mondjuk: csak azért is!

    Nehéz időkben mondjuk: csak azért is!


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2023 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU