Kulcsszó keresés /


Üzleti fotózás a marketingstratégia szolgálatában – Maklári Tót Attila és képei, amelyek új dimenziót nyitnak a vizuális kommunikációban

  • 2025. október 11.

Maklári Tót Attila neve fogalom a fotózás világában. Három évtizede alkot úgy, hogy minden képében több rejlik a technikánál: egyfajta párbeszéd a fénnyel és az emberrel. Az MTAphoto STUDIO alapítója ma is ugyanazzal az alázattal dolgozik, mint a kezdetekkor. Képei nemcsak jól néznek ki, hanem mesélnek, hatnak és dolgoznak helyetted.

olvass tovább

A harag nemcsak mérgezhet, taníthat is

A negatív érzéseknek manapság elég rossz a marketingje. „A haraggal csak magadnak ártasz.” „Engedd el!” Bocsáss meg!” „Aki haragszik, az két sírt ás egyszerre: a magáét és azét, akire haragszik.” Ilyen bölcsnek hangzó, de valójában rendkívül mérgező „jó tanácsokkal” van tele a közbeszéd.

olvass tovább

Országúti cirkáló – KIA Sorento 200CRDI

A mai tesztünk szó szerint a múltba repít vissza. Igaz nem a nagyon távoliba, csak ide a közelmúltba, de 2 év manapság történelminek tekinthető az autóiparban. Tehát, ha úgy tetszik, kerestünk egy még árlistán található dinoszauruszt a szó szoros és távoli értelmében. A teszttel pedig bizonyítani szerettük volna, hogy ezeknek a lényeknek a kora még nem járt le, csak a marketingjük lett sokkal gyengébb.

olvass tovább

Civic a magasban – Honda ZR-V Sport

A Honda legújabb modellje a ZR-V a makacsság szimbóluma. Mintha azt szeretné kifejezni a márka, hogy képes egy jó autót alkotni, de ellenáll az összes mainstream hullámnak. Itt az SUV, amire vágytok, de csak az vásárolja meg, aki amúgy is Hondát akart venni. Ha pedig így döntött, fizesse is meg alaposan az árát. Mondom mindezt azért, mert egy alapvetően kiváló kocsit mélyen lehúz pár, elsősorban marketinggel kapcsolatos körülmény.

olvass tovább

Oidipusz - Cupra Leon 1.5 eTSI DSG

A Seat története a VW csoporttal 1982-ben kezdődött. Az elmúlt valamivel több, mint 40 év rengeteg izgalmas modellt, számos értékesítési és marketingstartégiát vonultatott fel. Voltak igazán jól sikerültek és voltak kevésbé. Úgy vélem, hogy a mélypontot a 2005 után kezdődő de’Silva által tervezett modellek jelentették. Ennek a korszaknak vége és újra olyan autók kerülnek ki a spanyol gyárból, amelyek megdobogtatják a szívet. De a márka magára találása nem ennyire egyszerű.

olvass tovább

'A nyolcezres hegyek között elgondolkozol, hogy milyen jelentéktelen vagy' - Útinapló Nepálból

  • 2023. április 19.

Sokak számára Nepál és India egy spirituális központként van jelen. Azonban Nepál színes világa és a Himalája egészen más dolgokat is rejteget. Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője, úgy indult neki az útnak, hogy nem tervezett előre. Hegyet akart mászni, és felfedezni India ezen részét. Az Ő élményeiről kérdeztük, és egészen lenyűgöző válaszokat kaptunk.

olvass tovább

A mélypontod az átalakulásod kezdete

A nehéz érzések megélésének manapság eléggé rossz a „marketingje”. Sok segítő irányzat azt hirdeti, hogy „írd át”, „töröld ki”, „programozd át”, „engedd el” a fájdalmakat. Ezek a megközelítések az ego szándékát fejezik ki, ami mindig arra törekszik, hogy a könnyebb utat válassza. Az igazi átalakuláshoz, a hosszútávú fejlődéshez, az erőnk megtalálásához pont a mélységeinkben való megmerítkezésen át vezet az út.

olvass tovább