Kulcsszó keresés /


Love is on! Végre mi is imádhatjuk: itt a Revlon!

  • 2017. február 02.

Emma Stone, Halle Berry, Olivia Wilde.... hogy mi a közös bennük? Mindannyian a márka szépség nagykövetei. Love is on- hirdeti a márka újra bevezetésének első globális szlogenje, ami bizony sokkal több, mint egy sima marketing kampány: egy nő akkor a legszebb, amikor szerelmes. A termékek segítségével sokkal nagyobb lesz a nők önbizalma, vonzóbbá válnak a férfiak számára, mi pedig örömmel adjuk át magunkat az érzésnek!

olvass tovább

Látszatvilág, amelyben élünk

Mi emberek telhetetlenek vagyunk. Folyamatos nyomás alatt tartják ingereinket és a mai világ marketingje nagy bizniszt fektet a hiányérzetünkre. Egy csodálatos cukormázzal borított látszatvilágban élünk, ahol csak az számít, amit a szem ingerei fel tudnak fogni. Tévéműsorokból ömlenek ránk az erőszakos cselekedetek és a tömény szex.

olvass tovább

Az igazság a kőolajszármazékokról

  • 2016. január 14.

A kőolajszármazékokról szóló negatív híresztelések már nagy valószínűséggel hozzád is eljutottak. Biztosan te is tudod, hogy rákot okoz, eltömíti a pórusokat, elvonja a vizet, és egy olyan réteget húz a bőr felszínén, ami tulajdonképpen olyan hatással bír, mintha egy nejlonfóliával tekernéd körbe magad. Ilyen, és ehhez hasonló dolgokat olvashatsz az interneten, valamint több kozmetikai oldalon is. Mi mindebben a közös? Ez mind marketing bullshit, amit a gyártók azért találtak ki, hogy népszerűsítsék a termékeiket, például a natúrkozmetikum-gyártók kedvenc reklámfogása.

olvass tovább

A legjobb utcai reklámok

  • 2015. április 06.

A világ vezető márkái bizony bármit megtennének, hogy felkeltsék a vásárlók figyelmét. Rájöttek, hogy a plakátok és egyszerű reklámcsíkok már nem sok mindent mozgatnak meg az emberekben – szerencsére, hiszen így minél innovatívabb kampányokkal próbálnak lenyűgözni minket. Most összeszedtük a legjobbakat, amiket itthon is szívesen látnánk, és biztos nem mennénk el mellettük szó nélkül!

olvass tovább

Tavaszdopping: 7+6 tipp a teljes megújuláshoz

  • 2015. március 10.

Élénk színek, virágmezők, új szokások és pozitív gondolatok: a tavasszal együtt nemcsak a gardróbunk, a lelkünk is felfrissül. A legújabb trendek és a belső megújulás került terítékre a harmadik Arena Stílustitkok workshopon. A divatrajongóknak ezúttal Csizmadia Dóra pszichológus, Tóth Bori divattervező, Istenes Bence műsorvezető és Voith Kinga, az Arena Plaza marketing menedzsere adtak tippeket a tavaszi lendülethez. Nézzük a legfontosabbakat!

olvass tovább

Afganisztán

  • 2013. június 02.

- Afganisztán. Nem érted? Az állásinterjú az én Afganisztánom. Egy idő után azt is elfelejtem, miért vagyok ott, és elvérzem menet közben. Lázár, a marketinges értetlenül pislogott rám barna szemeivel.

olvass tovább

A nagy Gatsby Pradat visel

  • 2013. május 02.

Van egy film, amit már tavaly október óta várunk. Állítólag ebben a hónapban debütál. A rossznyelvek szerint kifutottak a költségvetésből, mások csak marketingfogásnak nevezik a kitolt premierdátumot. Minden pletyka ellenére, eszeveszettül várjuk A nagy Gatsby-t.

olvass tovább

Jelentem: Róma elesett

  • 2013. április 30.

Miközben a legnagyobb világcégek keresik folyamatosan az újabb és újabb értékesítési megoldásokat, amellyel terméküket a lehető legjobb színben tűnteti fel a fogyasztó szemében. A trendeket időről időre átrajzoló olasz divatcégek e módszerben is az élre álltak. A válasz, mint oly sokszor az életben, most is pofon egyszerű, mondhatni az utcán hever. Rómában jártamban-keltemben bepillantást nyertem az űrmarketing eme fenomenális megnyilvánulásába.

olvass tovább

Az orrodnál fogva...

  • 2012. június 11.

Pár éve tört ki a feromonos parfüm-láz. Nem tudta senki, hogy mit jelent a fura hangzású szó, de vadul elkezdték vásárolni a feromonnal dúsított olcsó pacsulikat. Ígértek fűt-fát, hogy jobb élete lesz a vásárlónak, és, hogy mindenkit elcsábít majd...de a hatás elmaradt. Marketing trükk a "feromonozás"?

olvass tovább

Monica Bellucci a Dolce & Gabbana Make up új arca

  • 2012. március 05.

A Dolce & Gabbana divatóriás dekorkozmetikumainak arca idáig a csodaszép, szőke, Scarlett Johansson volt, ám most egy érett, mediterrán színésznőre tették le a voksukat: Monica Bellucci vörös ajkai pedig ügyes marketingfogásnak bizonyulnak.

olvass tovább