5 kíméletlen popsi gyakorlat a híres fitness ladytől

  • 2019. szeptember 06.

Az egyik leghíresebb fitness sztár, Katya Henry. Népszerűségének titka nemcsak abban rejlik, hogy bomba jó alakja van, hanem, hogy meg is osztja az általa elvégzett gyakorlatokat. Tehát popsi tornára fel, itt vannak a kíméletlen, ám annál hatásosabb gyakorlatai!

olvass tovább

6 legjobb jóga póz nőknek

A jóga nem csak segít, hogy fittek maradjunk, hanem növeli az állóképességet, formál és erősíti az immunrendszerünket. A jóga rendszeres gyakorlása segít egészségünk megőrzésében is. Ősszegyűjtöttük a 6 legjobb jóga pózt nőknek.

olvass tovább

Tudd meg, melyik a hozzád legjobban illő fitness típus!

  • 2019. március 28.

Sokszor tanácstalanul állunk a rengeteg fitness típus, mozgásforma előtt, fogalmunk sincs, hogyan és mibe fogjunk e téren. Végül is kezdőként honnan kéne tudnunk, hogy melyik módszer lenne a legjobb és leghatásosabb a saját testünknek? Ebben próbálunk most segíteni kicsit.

olvass tovább

Munka előtt vagy után sportolj?

  • 2018. november 10.

Ha épp próbálsz rájönni, hogy mi a legeredményesebb és legmegfelelőbb időpontja a mozgásnak, tudnod kell, hogy van néhány kritérium, amit számításba vehetsz – azonban ezek legtöbbje személyenként változó. Talán nem vagy korán kelő típus, így a hajnali izzadás lehetősége fel sem merül. Az esti órák gyakran elúsznak a vacsora, házi feladatok, és a kimerültség káoszával. Szóval, a nap melyik időszakában a legjobb sportolni?

olvass tovább

A derékfájdalom leginnovatívabb ellenszere - Core Stix

  • 2018. november 01.

A sokunkat érintő, kellemetlen derékfájdalom általában a törzsizom fejlesztésével megszüntethető. Ennek most megszületett egy vadonatúj, bárki által könnyen elsajátítható, innovatív, új fitness-eszköze, a Core Stix, mint funkcionális edzésmódszer. Edzettél már a pálcikák hajlítgatásával?

olvass tovább

Tévhitek a női melledzés kapcsán

  • 2018. július 20.

A mellizom edzése kapcsán alapvető tévhit a nők körében, hogy ha mellre edzesz, akkor az egészen biztos kisebb lesz. Rögtön a női testépítők képe ugrik be ilyenkor mindenkinek, és sokak elhatározzák: egész biztosan nem áldozzák fel a mellüket a fitness oltárán. Holott ez az egész sokkal összetettebb ennél, és ha beépíted ezt a lépést is az edzéstervedbe, a melleid meghálálják majd, hidd el!

olvass tovább

A legjobb egészséges és hűsítő desszertek kánikula idejére

A 30 fokos hőségben nincs az az elvakult fitness- és egészséges életmód-hívő, akit ne lehetne elcsábítani egy fagyira vagy egy jégkrémre. Szerencsére - ahogy korábban már írtunk róla - akkor sem kell lemondanunk kedvenc ételeinkről, ha igyekszünk egészségesebben táplálkozni. Igaz ez a jégkrémre is, amelyből könnyen fitt nassolnivaló varázsolható, ha fagyasztott gyümölcsöt használunk alapanyagként.

olvass tovább

Strandforma - vészesen közeleg a strandidő, most figyelj, ha jól akarsz kinézni!

  • 2018. április 10.

Sokakban felmerül a kérdés, hogy elég lesz-e 2-3 hónap ahhoz, hogy elérjék a kívánt „strandformát”. Ez sok mindentől függ, de főképp attól, hogy milyen alapról indulsz, mi a cél és mennyire vagy motivált a célod elérésében. 2-3 hónap sok idő, ami alatt ha beleadtok mindent, nagyon jó eredményeket érhettek el és büszkén vehetitek fel a fürdőruhátokat! A lényeg hogy mindig lebegjen a cél előttetek, testformálás területén is ez a siker kulcsa!

olvass tovább