Kulcsszó keresés /


Amikor a szeretősdinek vége

Egyszer csak vége lesz, mintha valaki leadná nekik a távolban a jelzőfényt. Mintha riasztópisztoly dörrenne, elég mókából, vége a bulinak, ideje visszatérni a tisztes családi élethez. Ideje újra belebújni a férj és a családapa szerepébe, ideje meccset nézni hétvégén, ideje lenne újra négyre odaérni a suliba, szülői értekezletre kell járni, szét kell hagyni a zoknikat, tolni kell a bevásárlókocsit és szélvédőmosót kell tölteni a feleség autójába. Így megy ez.

olvass tovább

A középkategória állampapírja – Toyota Corolla Sedan 1.8 Hybrid 140 GR Sport

Amikor új autót vásárol valaki, rengetek szempontot vesz figyelembe. Bár arról nem vagyok teljes mértékben meggyőződve, hogy a Toyota vásárlók számos más márka kereskedését is felkeresik, de ha az előző gondolatot folytatjuk, akkor az is fontos, hogy melyik márka kínál számunkra, a Mi szempontjainknak leginkább megfelelő típust. A Corolla Sedan ezen a téren egyeduralkodó, hiszen négy ajtós változatú hibrid autót nemigazán kapunk meg mástól.

olvass tovább

Sorvezetők – Skoda Octavia Combi 1.5 TSi e-Tech Style vs. Toyota Corolla Touring Sports 2.0 Hybrid GR Sport Dynamic összehasonlító teszt

Talán nincs is ideálisabb pillanat ennek a két nagyágyúnak az összehasonlítására, mint a mostani. Az autópiac újra mélyrepülésbe kezdett, a magánvásárlók száma vészesen visszaesett. Akikre továbbra is talán jobban lehet számítani, azok a céges vásárlók. Persze a Corolla és az Octavia nem csak a vállalkozások számára izgalmas modellek, hiszen családi autónak is kiválóak. Múlt havi hír, hogy az Octavia újra átvette az eladási számok alapján a vezetést, így nagyon kíváncsiak lettünk rá, hogy mennyire érdemes erre a cseh márka.

olvass tovább

A kereskedőknek kompenzálniuk kell a korábbi veszteségeket, a vásárlók fizetik meg az árát

  • 2023. április 20.

A kiskereskedelemben – legyen szó online vagy személyes vásárlásról – jelentős visszaeséssel kénytelenek szembenézni a kereskedők. Emiatt olyan szektorok szereplői is kénytelenek hirdetésekre áldozni, amelyekben ez korábban nem volt jellemző, például az építőipar, ugyanis minden egyes vásárlóért meg kell küzdeniük. A másik oldal az árak csökkenésére vár, ami egyelőre nagyon csekély mértékben tapasztalható annak ellenére, hogy 2023 tavaszára már kedvezőbb árakra számítottak – mutatott rá Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

„Közös nyelvünk a művészet” – Modern műalkotások pop-up kiállítása és tavaszi kulturális programsorozat az Allee Bevásárlóközpontban

  • 2023. április 11.

Április elejétől a tavasz nyitányaként kortárs kiállítás és aukció, valamint izgalmas művészeti programsorozat várja az Allee Bevásárlóközpontba látogatókat. A szervezők célja, hogy a művészetet ismét a mindennapi életünk részévé tegyék. A „Közös nyelvünk a művészet” pop-up kiállítás során hétköznapi használati tárgyak felhasználásával létrehozott műalkotásokat fedezhetünk fel. Ezzel párhuzamosan Mondd! Lásd! Halld! címmel áprilisban három szombati napon az érzékelés köré épülő szórakoztató programok várják az érdeklődőket: inspiráló beszélgetéseket hallgathatunk ismert művészekkel, valamint koncertekkel és a mesterséges intelligenciát használó képalkotási lehetőségekkel is készülnek a szervezők.

olvass tovább

Tippek a legjobb karácsonyi ajándékokra az egészséghez, sporthoz és aktív életmódhoz

  • 2022. november 10.

Mindjárt itt a karácsony, ami azt jelenti, hogy ideje elkezdeni ajándékokat keresni a szeretteiteknek. Idén hátradőlhettek és elfelejthetitek a zsúfolt bevásárlóközpontok okozta stresszt. Minden vásárlást kényelmesen megtehettek az otthonotok kényelméből is. Ismertek valakit, aki egyszerűen csak imád sportolni, szeret egészséges finomságokat főzni, és mindig arra törekszik, hogy a lehető legjobb formában maradjon? Ha igen, merítsetek ihletet a karácsonyi ajándékok tippjeinkből, amelyek minden aktív életmód kedvelőnek örömet szereznek.

olvass tovább

Fontosabb lett az ár, mint a minőség

  • 2022. augusztus 24.

A termékek folyamatos drágulása már a gazdaság minden szintjén érezhető, a fogyasztók is kénytelenek átgondolni, hogy mire és mennyit költenek. Milyen hatással van ez a márkahűségre? Melyek azok a termékek, amikről hajlandóak lemondani? Mit tehetnek a kereskedők? Hogyan lehet a szállítási költséget a vásárlók és a kereskedők számára is előnyös módon elkerülni? Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója osztotta meg tapasztalatait.

olvass tovább

Jóval tudatosabban vásárolunk online 2022-ben, mint eddig bármikor

  • 2022. június 30.

Az online vásárlóknak mára tökéletesen bevált rutinjuk van arra, hogyan bonyolítanak le egy webshopos vásárlást. A döntést nagyban befolyásolja, hogy a vevő ismeri-e már a webáruházat, milyenek a tapasztalatai. Amennyiben pozitív élményei vannak, szívesebben választja a bevált webshopot, még ha a termék ára magasabb is valamennyivel, mint máshol. A vásárlók ma már jóval alaposabban tájékozódnak a webáruház és a mögötte álló cég valódiságáról, mint pár évvel ezelőtt. A vásárlók egy része szívesen veszi, ha van mód személyes átvételre is, de ha kedvező a házhozszállítás, akkor inkább ezt a megoldást választják. Ami a legfontosabb a vevőnek: minél előbb kézben tartani a vásárolt árut – derül ki a Lumenet.hu magyar világítástechnikai webáruház kutatásából.

olvass tovább

A nyár megmentője vagy izgalmas designelem?

  • 2022. június 26.

A fokozatosan forróbbá váló nyári napokhoz közeledve egyre többen és többen kezdenek el légkondicionáló készüléket vásárolni, a választás során pedig az ár mellett még megannyi szempontot figyelembe kell venni. Ezek közé tartozik a készülékek megjelenése is, hiszen manapság a felhasználók gyakran keresnek olyan megoldásokat, amelyek illenek az otthoni enteriőrbe, de hasonlóan vannak ezzel a vendéglátóhelyek és üzletek is. „Az új, grafitszürke színű készülékkel szeretnénk alternatívát ajánlani azoknak a vásárlóknak, akik a fehér vagy ezüst színű klímaberendezések helyett valamilyen más, stílusos megoldásra vágynak” – mondta el Szabó-Jilek Ágnes, a Panasonic Heating & Cooling Solutions, azaz fűtés-hűtés üzletágtól.

olvass tovább

Vége a trükközésnek: holnaptól az akciós ár tényleg akciós lesz

  • 2022. május 27.

Holnaptól minden eddiginél szigorúbb jogszabályok lépnek életbe a fogyasztóvédelem területén, különös tekintettel az e-kereskedelemre. A cél véget vetni a vásárlók megtévesztésének, az akciós árakkal való trükközésnek, valamint a valótlan vagy nem létező pozitív fogyasztói értékeléseknek, rangsorolással kapcsolatos manipulációnak. „A Gazdasági Versenyhivatal (GVH) már az elmúlt években is számos alkalommal szabott ki súlyos bírságot például pszichés nyomásgyakorlás, azonnali döntéshozatalra késztetés, moderált fogyasztói vélemények, weboldal, alkalmazás felépítése és vizuális kialakítása, ingyenes szolgáltatások, megtévesztő akciós árazás miatt. A május 28-ától hatályos előírásoknak köszönhetően azonban még kevesebb lesz a kiskapu a tisztességtelen forgalmazók, szolgáltatók számára” – hívja fel a figyelmet dr. Bitai Zsófia, A CLM BITAI & PARTNERS Ügyvédi Irodavezető ügyvédje.

olvass tovább