STYLELIFE / Stylebusiness


Mire elég egy ötlet?

  • 2018. december 22.

Ma az indulásról lesz szó. "Akkor is vezetned kell, amikor még senki sem követ". Mai napig a hideg kiráz ettől az idézettől. Egyet szögezzünk le az elején: nehéz lesz. Ez nem is lehet kérdés. Nagyon sok meló, óriási elköteleződés, de egyedül kell vinned az elején, amíg eljutsz egy szintre. Ötlet. Beszéljünk az ötletről. Sajnos sokszor hallom a világban, hogy csak egy jó ötletre van szükség.

olvass tovább

Villámkérdések: Kende-Hofherr Krisztina

  • 2018. december 21.

Nézd meg a beszélgetést, ha érdekel a média világa és szeretnél betekintést kapni, hogy gondolkozik, dolgozik az egyik legmeghatározóbb szakembere. Az egyik legmeghatározóbb üzleti lap címlapján a neve alatt annyi állt: sztárgyáros. Tudd meg a videóból, hogy milyen döntések által vált azzá, aki.

olvass tovább

Tovább szárnyal a street food ipar

  • 2018. november 22.

Összesen több mint másfél milliárdos forgalommal zárják az évet a hazai food truckosok: 2018-ban 250 rendezvénynapon összesen 750 ezer embert szolgált ki 150 kocsi, amelyekből több mint kétmillió terméket adtak el csak ebben az évben. A Food Truck Show Hungary Kft. Ennek köszönhetően a tavalyi évben megrendelt étkeztetések dupláját realizálta, ami 1,8 milliárdos forgalmat jelent a food truckok számára.

olvass tovább

Egy sikeres nő 10 erénye

  • 2018. november 15.

Tételezzük fel, hogy már megtaláltad azt az állást, amely elegendő pénzt hoz a konyhára, és amiben kiteljesedhetsz. Sajnos a legtöbben, miután beilleszkedünk egy új közösségbe, hajlamosak vagyunk kissé félvállról venni a dolgokat. Pedig nemcsak az állásinterjún fontos, hogy a legjobb formánkat hozzuk. Mi most összegyűjtöttük a sikeres nő 10 erényét, amellyel munkáltatódat minden nap lenyűgözheted.

olvass tovább

Az illatok hatalma - Mitől lesz igazán vonzó egy márka?

  • 2018. október 15.

A legtöbbünknek megvan a jól megszokott illata, amitől nem nagyon szeretünk megválni. Lehet, hogy kísérletezünk időnként továbbiakkal is, de többnyire ragaszkodunk ahhoz az egyhez, ami igazán jellemző ránk, ráadásul pontosan ezt várjuk el másoktól is, hiszen sok esetben könnyedén be tudunk azonosítani egy bizonyos illatról egy konkrét embert. Nos, ez pontosan ugyanígy van egy-egy üzlet vagy márka esetében is.

olvass tovább

Jelek, hogy nem ártana új munkahely után nézned

  • 2018. október 01.

Az utóbbi években teljesen megváltozott a munkához való viszonyunk, sok helyen már rugalmasan kezelik a munkaidőt, és azt is, hogy hogy oldunk meg egy-egy feladatot. A végbement változások következtében azt is könnyebb megítélnünk, ha toxikus a munkahelyünk és jobb lenne, ha elhagynánk a süllyedő hajót.

olvass tovább

Megéri még vállalkozni a Szigeten?

  • 2018. augusztus 30.

Belegondoltál már, hogy egy cég vagy szervezet miért jön ki a Szigetre? Vagy miért pont olyan programokat szerveznek, amiket? Tehát nem csak arról van szó, hogy emberek miért jönnek ki, hanem márkák, kitelepülések, kezdeményezések. Az idei Szigeten Szántó Péter megkérdezte jó néhány érdekes téma képviselőjét, köztük Gerendai Károlyt is.

olvass tovább

Így nyerhet Magyarország a külföldi munkaerőért vívott versenyben

  • 2018. augusztus 21.

Magyarországra jelenleg tömegével érkeznek a legálisan foglalkoztatott ázsiai munkavállalók, melynek növekedési üteme a következő években még gyorsabbá válhat. A külföldi dolgozók toborzása és megtartása azonban a jelenlegi piaci környezetben egyre nehezebb, hiszen a közel-keleti, távol-keleti és a nyugat-európai országok is örömmel látják a dolgozni vágyó, megbízható munkaerőt. Ebben a hatalmas versenyben hazánk vonzerejét több tényező is pozitív irányba befolyásolja, melyből az egyik legfontosabb, hogy a munkaadók és a minősített munkaerő-kölcsönző cégek vonzóvá tudják tenni Magyarországot, és folyamatosan építik a munkáltatói országimázst külföldön.

olvass tovább