STYLELIFE / Stylebusiness


Hogyan tudod csökkenteni a munkahelyi stresszt?

  • 2020. augusztus 27.

Egy amerikai kutatás szerint a népesség egyharmadát érinti a munkahelyi stressz. Lássuk be ez nem kevés ember. Azonban ahhoz, hogy mindezt ki tudjuk kerülni és a munkahelyünket ne egy stresszforrásnak éljük meg, mi magunk is tehetünk.

olvass tovább

A legnagyobb kommunikációs hibák

  • 2020. június 03.

Nem sok ember hajlandó elismerni, hogy rossz vezető. Ugyanez igaz a kommunikációra is. A legtöbb ember azt állítja, hogy megfelelő kommunikációs készséggel rendelkezik. Végtére is, beszélnek veled, nem igaz?

olvass tovább

Így lesz könnyebb a beilleszkedés egy új munkahelyre

  • 2020. május 27.

Egy új munkahely mindenkinek mást jelent. Abban szerintem mindenki egyet ért, hogy ahol ennyi időt tölt el az ember, ott jó, ha nincsenek beilleszkedési gondjaink és jól érezzük magunkat. Az életünk nagy részét munkahelyünkön töltjük, ha új a hely és az emberek, itt van számodra öt tipp, amivel könnyebbé teheted a beilleszkedésed:

olvass tovább

5 pénzügyi tanács, amelyet meg kell fogadnod a harmincas éveidben

  • 2020. május 13.

A pénzügyi helyzetünket átlátni nem mindig könnyű, sőt, sok esetben kifejezett tanulást igényel, azonban egy kis odafigyeléssel gondoskodhatunk arról, hogy sem a jelenben, sem pedig a jövőben ne legyenek problémáink. Most ehhez gyűjtöttünk össze néhány tanácsot, ugyanis a harmincas éveinkben már cseppet sem bölcs dolog arra hivatkozni, hogy "nem vagyunk jók a pénz kezelésében", ugyanis ilyenkor már tudatosan kell figyelnünk arra, hogy a jövőnk (és persze családunké) biztosítva legyen!

olvass tovább

7 tipp, hogy jó előadóvá válj

  • 2020. március 19.

Senki sem születik szónoknak. Persze, vannak olyanok, akiknek könnyen megy a tömeg előtti beszéd, de a legtöbbünknek minden egyes előadás előtt le kell küzdenünk a félénkségünket. Viszont jó hír, hogy mint minden más, ez is tanulható. Szükséged lesz némi kitartásra, és jókora türelemre.

olvass tovább