Kulcsszó keresés /


‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

5 pénzügyi tanács, amelyet meg kell fogadnod a harmincas éveidben

  • 2020. május 13.

A pénzügyi helyzetünket átlátni nem mindig könnyű, sőt, sok esetben kifejezett tanulást igényel, azonban egy kis odafigyeléssel gondoskodhatunk arról, hogy sem a jelenben, sem pedig a jövőben ne legyenek problémáink. Most ehhez gyűjtöttünk össze néhány tanácsot, ugyanis a harmincas éveinkben már cseppet sem bölcs dolog arra hivatkozni, hogy "nem vagyunk jók a pénz kezelésében", ugyanis ilyenkor már tudatosan kell figyelnünk arra, hogy a jövőnk (és persze családunké) biztosítva legyen!

olvass tovább

Face App japán módra – Lexus RX L 450h

Tavaly nagy divat volt valamikor az év közepe táján, hogy egy applikáció segítségével megnézhettük, hogyan fogunk kinézni 65-70 évesen. A japán márka ennek a gondolatnak az előfutára volt 2015-ben, ugyanis hiába a modern forma, garantáltan 60 év felettinek érezzük magunkat, ha az RX-et választjuk. A visszapillantóba nézve szinte láttam is magamat70 éves jólszituált üzletemberként.

olvass tovább

Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

  • 2020. április 22.

Világszínvonalon állnak a magyar értékesítők a köszönés tekintetében – derült ki a 4,9 millió jelentést vizsgáló Smiling Report idei jelentéséből. A Föld 68 országára kiterjedő Mosolyfelmérés alapján Magyarország ebben a kategóriában az ötödik helyen végzett, 95%-os teljesítménnyel. Jó hír az is, hogy a magyar ügyfelek 84%-ára rámosolyognak, ebben a tekintetben a középmezőnyhöz tartozunk. A friss jelentés még a 2019-es naptári évet, vagyis a koronavírus előtti állapotokat dolgozta fel, a kérdések a vevőket fogadó mosolyra és köszönésre, valamint a kapcsolt értékesítésre vonatkoztak - tájékoztatott a hazai eredményeket felmérő ClientFirst Consulting Kft.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább

Mitől sikeres igazán egy nő?

  • 2020. február 18.

Napjainkban egyre több lehetőség kínálkozik a nők számára is az üzleti életben. Sőt, mi több, nagyobb számban jelentkeznek főiskolára/egyetemre, mint férfi társaik. Összegyűjtöttük a legnyomósabb érveket, amik bizonyítják: a nők sikerre születtek.

olvass tovább