STYLENEWS / Aktuális


Megnyitotta kapuit a Hard Rock Hotel Budapest

  • 2022. április 07.

A vibráló Hard Rock Hotel Budapest új szintre emeli a főváros hotel kínálatát a lánc első közép-európai szállodájával. A Hard Rock márka 50 éve a zene erejével kapcsolja össze az embereket, legyen szó bármilyen zenei stílusról, a poptól a hip-hopon át az indie-n és a jazz-en keresztül a hard rockig. Az 1971-ben alapított Hard Rock International 68 országban, közel 250 helyszínen van már jelen, amelybe beletartoznak a Hard Rock Cafe®-k, hotelek, kaszinók és Rock Shopok® is. A Nagymező utcában található 5 csillagos szálloda koncepciója, hogy igazi lifestyle hotelként teljes zenei és vizuális élményt nyújt vendégeinek, csupán karnyújtásnyira a budapesti Broadway színes világától.

olvass tovább

A Shell és a Clubsmart jótevők segítségével fejlesztette eszközparkját a Peter Cerny Alapítvány

  • 2022. április 05.

A Shell Hungary zRt. képviselői márciusban átadták a Peter Cerny Alapítványnak (PCA) a legutóbbi adománygyűjtő akciójuk keretében beszerzett létfontosságú eszközöket. Az idén 33 éve működő koraszülöttmentő szervezet számára juttatott adományhoz a korábbi évekhez képest rekordot felállítva több, mint 3 millió Shell ClubSmart pont felajánlásával járultak hozzá az energiaipari cég hűséges vásárlói, amelyet további 1 millió ClubSmart ponttal egészített ki a Shell Hungary zRt.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Ünnepeljük a Víz Világnapját március 22-én!

  • 2022. március 22.

A Víz Világnapja, március 22. a víz ünnepe, mely arra is felhívja a figyelmet, hogy Földünkön még jelenleg is 2 milliárd ember él biztonságos vízhozzáférés nélkül. Az idei világnap középpontjában felszín alatti vizeink megőrzése áll, melyek láthatatlanok, jelenlétüket mégis mindenhol tapasztaljuk. A felszín alatti vizek teszik ki a Föld édesvízkészletének jelentős hányadát, táplálják az ivóvíz-hálózatot, a higiéniai rendszereket, az ipart és a mezőgazdaságot, fenntartják a természetes ökoszisztémákat, éppen ezért kiemelten fontos, hogy megvédjük a szennyezésektől, például a mikroműanyag szennyezéstől.

olvass tovább

A pénztárcánknak és a környezetnek is kedvező, alternatív fűtési megoldás

  • 2022. március 12.

A tavasz lassú, azonban biztos közeledte egyet jelent a fűtési szezon végével. Azonban mind a mai napig számos háztartásban kérdéses, hogy mit ajánlott tenni az átmeneti szezonban? Milyen fűtési megoldással járhatunk a legjobban? Mi az igazság a klímás fűtéssel kapcsolatban? Valóban gazdaságosabb, mint a hagyományos fűtési megoldások? Mikor és kinek érdemes alkalmazni?

olvass tovább

A nyári bulik sztárja lesz a szép, strapabíró is és szinte lemeríthetetlen hangszóró

  • 2022. március 11.

Pár évvel ezelőtt csak álmodoztunk róla, ma már teljesen természetes, hogy bluetooth-os fülessel sétálunk az utcán vagy hasonló elven működő hangszóróval hallgatunk zenét társaságban. De hogyan lehet kiemelkedni az átlagból, ha valami már teljesen megszokottá vált? Nos, a hangszórók esetében például az akkumulátor üzemidővel mindenképpen, de pont ennyire fontos lehet a megjelenés, és persze az is, hogy az eszköz vízálló legyen – utóbbi két kritérium különösen a nyári bulikban értékelődik fel.

olvass tovább

A pénztárcánknak és a környezetnek is kedvező, alternatív fűtési megoldás

  • 2022. március 07.

A tavasz lassú, azonban biztos közeledte egyet jelent a fűtési szezon végével. Azonban mind a mai napig számos háztartásban kérdéses, hogy mit ajánlott tenni az átmeneti szezonban? Milyen fűtési megoldással járhatunk a legjobban? Mi az igazság a klímás fűtéssel kapcsolatban? Valóban gazdaságosabb, mint a hagyományos fűtési megoldások? Mikor és kinek érdemes alkalmazni?

olvass tovább

Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

  • 2022. február 07.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább