Kulcsszó keresés /


A Jockey fehérneműk 130 éves története

  • 2008. szeptember 22.

1876-ban Samuel T. Cooper forradalmi újítást vezetett be a férfizoknik gyártásában, miután a wisconsini favágók gyakran panaszkodtak, hogy a rossz minőségű gyapjúzoknikban munka közben megizzad a lábuk.

olvass tovább

Rebecca ékszer

  • 2008. szeptember 22.

Az Olaszországban évek óta népszerű olasz ékszermárka, a Rebecca, miközben továbbterjeszkedik a világban folyamatosan újdonságokkal lep meg benünket, a magas minőséget folyamatosan biztosítja. 

olvass tovább

Ahol a művészet és a szépség egyesül...

  • 2008. szeptember 12.

Michaela Frey osztrák iparművésznő valószínüleg álmában sem gondolta volna, hogy a nevét viselő cég egyszer nemzetközi hírűvé válik. Azt pedig végképp nem hihette, hogy a tűzzománcékszerek meghódítják az egész világot.

olvass tovább

Hermes Jypsière Táska

  • 2008. szeptember 10.

A Hermes kollekció legújabb tagja a Jean Paul Gaultier által tervezett Jypsiére táska (álnevén a Birkin messenger), aki a hermafrodita táskát a Hermes 2008-as őszi bemutatója végén viselte a kifutón.

olvass tovább

Cerruti 1881

  • 2008. szeptember 10.

A világhírű márka, a 19. századig visszanyúló hagyományaival, permanens fejlődésével manapság is korszerű, de hagyományőrző márka védjegyét jelenti.

olvass tovább

Ralph Lauren új illattal érkezik

  • 2008. szeptember 09.

A neves divattervező új illata csúcskategóriásnak ígérkezik, ezt tanúsítja 4000 dolláros ára is. Mondhatnánk nem bíz semmit a véletlenre Ralph, hiszen ami ennyibe kerül, az rossz nem lehet...

olvass tovább

Kivérezhetnek a hazai kereskedő vállalatok, ha nem váltanak digitális stratégiára

  • 2008. szeptember 09.

Az elmúlt években világszerte számtalan új értékesítési csatorna jött létre, amelyek meghatározó része ma már digitális. Az e-kereskedelem robbanásszerű fejlődésének köszönhetően a piaci verseny globálissá vált, melyben a hazai kereskedők nagy részének - pár üdítő kivételtől eltekintve - sajnos óriási hátránnyal kell megküzdenie. Radó Mátyás, az augusztusban megjelent „Egységesített Kereskedelem” című üzleti szakkönyv társszerzője szerint a legtöbb hazai tulajdonú kereskedelmi vállalat még a webáruháza felépítésével birkózik, miközben már rég az üzleti evolúció egy következő szintjével, az omnichannel szemléletű értékesítés kiépítésével kellene foglalkoznia. Ez a lemaradás azt eredményezi, hogy a hazai kiskereskedelem fájdalmasan ki van szolgáltatva a környező országokból a magyar piacra belépő, erősebb versenyzőknek. Ahhoz, hogy a hazai kereskedelem helyzete pozitív fordulatot vegyen, paradigmaváltásra lesz szükség, melynek során a hazai üzletek sem kerülhetik el, hogy bizonyos értelemben technológiai vállalatokká alakuljanak át.

olvass tovább

Louis Vuitton Tambour Forever

  • 2008. szeptember 08.

Egy olyan világban, ahol a karóra egyre inkább kiegészítőként, mintsem használati tárgyként funkcionál, ez a Luis Vuitton kreáció a színek és csillogás egy mutatós kavalkádja.

olvass tovább

Tripla albummal emlékeztet a Shapeshifters

  • 2008. szeptember 02.

Az elmúlt évek egyik legsikeresebb disco-house duója, a Shapeshifters egy rendhagyó tripla albummal jelentkezett - nem elég, hogy a 20 éve elindult acid house mozgalmat tekintik inspirációnak, a harmadik albumra még a Tears For Fears is felfért.

olvass tovább