STYLELIFE / Stylekids


Elhajózunk mesevilágba

  • 2015. június 07.

Bár úgy tűnhet, hogy egy hajón tölteni a nyaralásra szánt időnket, csak a kiváltságosak tehetik meg, mégis egyre többen választják ezt a kikapcsolódási formát. A társaságok már nem csupán a nyugdíjasokra és a fiatal párokra gondolnak, a legtöbb szervezett út gyerekbarát, sőt számos olyan hajót is találunk, amelyekre elsősorban a családosokat várják. Körbeutazni a fedélzeten a világot még mindig egzotikusan hangzik, de ma már sokkal elérhetőbb vágyálom, mint korábban bármikor.

olvass tovább

Tojáspástétom kapribogyós mártással

  • 2015. május 27.

Valaki önszántából nem fogyaszt tojást és tojás tartalmú ételeket, valaki étel allergia miatt, de egy biztos, a finom ízek tojás nélkül is az asztalra varázsolhatóak, például ezzel a pástétom-recepttel.

olvass tovább

Mit sportoljon gyermekem? - Az úszás

  • 2015. május 25.

Nem tudod mit sportoljon gyermeked? Milyen sportág állna hozzá a legközelebb? Legújabb sorozatunkban szakembereink segítségével szeretnénk segítséget nyújtani szülőknek és gyermekiknek, hogy megtalálják a számukra legmegfelelőbb sportágat, amit örömmel végezhetnek és kiteljesedhetnek benne. Sorozatunk első állomása az úszás! Nem babaúszás, hanem a hagyományos formában végzett sportszerű úszás.

olvass tovább

Milyen a jó pelenkázó táska?

  • 2015. május 17.

Az első gyermekem születésénél még nem fordítottam nagy gondot a megfelelő pelenkázó táska kiválasztására, hiszen a babakocsihoz kapottat használtam: egy a babakocsi színeiben pompázó, textilből készült, belül zseb nélkül, „praktikus” táskát. Általában a keresett dolgok a táska aljára csúsztak; biztos, hogy akkor folyt ki a tea és ázott át a textil táska, amikor az ölemben tartottam, így én is teás lettem; és egy kézzel szinte kizárt volt, hogy megtaláljak benne valamit. Rájöttem, hogy egy megfelelő pelenkázó táska nélkül bizony nagyon nehéz a kiruccanás bárhová.

olvass tovább

Szülés után újra formában

  • 2015. május 13.

A várandósság ideje alatt is érdemes odafigyelni tested változásaira és tenni azért, hogy még jobban érezhesd magad ebben az időszakban. Ebben segít a megfelelő testmozgás, hogy megőrizd erőnlétedet, vitalitásodat és a várandóság alatt fellépő egyes problémákra az egészséges táplálkozás is megoldás lehet. E mellett adunk még tippeket arra is, hogy hogyan legyél fitt kismama. Ma pedig abban fogunk segíteni, hogy szülés után mikor érdemes elkezdeni sportolni illetve milyen mozgásformák ajánlottak.

olvass tovább

Mókuskerék

  • 2015. május 11.

Találkozom emberekkel, életekkel és elgondolkozom, hogy: vajon miért? Már próbál odafigyelni…, most van ideje…, most a család az első…, már számít a külső…, már nem késik el, … már kiveszi a részét a teendőkből …, már időben leadja a határidős munkákat … és eddig? Korábban mi tartotta ezeket a cselekvéseket vissza? És ez az állapot vajon ezúttal meddig fog tartani? Ilyenkor jön a bizonytalanság, kétkedés sokszor a másik fél részéről.

olvass tovább

A szülés utáni hajhullás betegséget is jelezhet!

  • 2015. május 10.

Várandósság alatt a nők a korábbinál jóval dúsabb hajkoronára is szert tehetnek, a szülés utáni hetekben-hónapokban kezdődő hajhullással azonban ez az időszak rendszerint véget is ér. Meddig tekinthető normálisnak és mikor gyanakodjunk, hogy az intenzív hajhullás nem csak a hormonális változások következménye?

olvass tovább

Ha nem megy a szoptatás

  • 2015. május 06.

A legtöbb kismama nem jut el tanácsadóhoz, vagy ha úgy jobban tetszik, a laktációs menedzserhez. Sok szoptató édesanyának nem is kell semmi segítség, működik a csoda. Szerencsére, sokszor ösztönösen is. Az egyik legszebb dolog a világon. Néha azonban valami mégsem sikerül. Mit tegyünk ilyenkor? Rossz anya, aki nem szoptat? Legyen bűntudata?

olvass tovább