A jóga jótékony hatása a szellemi és lelki erő növekedésére

Mindenki ismeri a jóga fizikai előnyeit – gondoljunk csak a test rugalmasságára, az izomtónus növekedésére és alakformálására. Ettől a rendszeres jógázás sokkal többre képes. Az ókori gyakorlatnak sokkal több jótékony hatása van a testünkre, szellemünkre és lelkünkre, mint amit szabad szemmel lehet látni. A tudósok egyetértenek abban, hogy mindössze néhány perc jóga minden nap, jelentősen növelheti a jólét érzését.

olvass tovább

Fiatalság újratöltve

  • 2014. október 10.

Születésnapjaink növekvő száma bőrünk felszínén is nyomot hagy. Apró barázdák és mélyülő ráncok változtatnak vonásainkon az idő múlásával. A „fiatalságért felelős fehérjék” természetes termelődése a kor előrehaladtával csökken. A bőr elveszíti nedvességtartalmát és rugalmasságát, így hajlamosabb lesz a ráncosodásra.

olvass tovább

5 könnyű, UV-szűrős hajápoló

  • 2014. június 16.

Ilyen hőségben előnyben részesítjük a könnyedebb állagú termékeket a hajon is, ami a legkevésbé sem nehezíti el frizuránkat és akár közvetlen a strandra menet előtt vagy a reggeli gyors készülődés közben is megoldhatjuk vele hajunk védelmét. Bizony, UV védelemre a hajunknak is szüksége van, akár a hajszín megőrzéséért, akár rugalmasságának megtartásáért.

olvass tovább

Fókuszban a hát és gerincfájdalom

  • 2014. május 29.

A gerincfájdalom a civilizált társadalmakban élők nagyon nagy részét érinti. Nemzetközi felmérések szerint a tizennyolc év felettiek 80- 90 százaléka élete valamely szakaszában legalább egyszer szembesül olyan, egy hétig tartó hát- vagy derékfájdalommal, mely mindennapi életét jelentősen akadályozza. A valamilyen betegség következtében kiesett munkanapok közül minden hatodik a hátfájdalomnak tulajdonítható, ami leggyakrabban előjel nélkül következik be. A mozgásszervi megbetegedések - így a gerincfájdalom is - sajnos Magyarországon a munka- és keresőképtelenség egyik leggyakoribb okát jelentik. Tudatos életmóddal, minél korábban elkezdett prevencióval elejét lehetne venni a gerincbántalmaknak, ehhez első körben testtartásunkon kell javítani - meg kell tanulnunk helyesen járni, ülni, feküdni - és rendszeres testmozgással megőrizni a csontok, ízületek rugalmasságát.

olvass tovább

Félünk, de égünk

  • 2013. július 03.

Minden második napozó fél a bőrráktól, de a lakosság közel 50 %-a nem is tudja, hogy a védelem nélküli napozás a bőr rugalmasságának elvesztésével is jár.

olvass tovább

Az otthoni ránctalanító praktikákkal állítsd meg az időt!

  • 2011. augusztus 10.

Az évek során a bőr veszít rugalmasságából, s ennek hatására jelennek meg a ráncok, amelyek először a szemek és a száj környékén bukkannak fel. Nincs nő, aki az első ráncoktól kezdve ne vágyna arra, hogy visszakapja sima, bársonyos bőrét. Íme néhány tipp az otthoni szépítkezéshez!

olvass tovább

Radírozni muszáj

  • 2008. augusztus 16.

Egy nő fürdőszobapolcáról sem hiányozhat a jótékony hatású testradír! Most eláruljuk neked, hogyan használd. Ennyit igazán megtehetsz a bőröd egészségéért, szépségéért és rugalmasságáért.

olvass tovább