Kulcsszó keresés /


Az egyetlen út a kapcsolódásra: az empátia

  • 2020. június 08.

Nem véletlenül ütközünk mostanában olyan gyakran az empatikus jelzőbe. Bár sokan borongósan látják a jövőt, szerencsére úgy tűnik, hogy egyre többen természetesen kapcsolódnak azáltal, hogy nagyobb hangsúlyt fektetnek empatikus képességeikre. Egy új kutatás pedig hihetetlen dologra világít rá.

olvass tovább

Súlyos árat fizethetnek, ha erre nem figyelnek az újranyitott üzletek

  • 2020. június 03.

A járványhelyzet lecsengésével és a korlátozások részleges feloldásával egyre több cég dönt az újranyitás mellett. Az otthonmaradás és a szociális távolságtartás azonban maradandó változásokat hozott a vásárlói magatartásban. Több nemzetközi kutatás is rámutatott, hogy a fogyasztók sokkal óvatosabban közelítenek a nem létfontosságú üzletekhez, és ha lehet, elkerülik azokat a helyeket, ahol tömeg alakulhat ki. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszak következik: most nemcsak az udvariasabb, felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem az alapvető biztonságérzet megteremtése lesz a döntő – hívja fel a figyelmet az ügyfélélmény menedzsmenttel foglalkozó ClientFirst Consulting szakértője.

olvass tovább

Már gyermekeink internetes zaklatására is köthetünk biztosítást

  • 2020. április 27.

Az elmúlt években számos kutatás mutatott rá, hogy az internetes zaklatás egyre több fiatalt érint – hazánkban minden harmadik gyerek megtapasztalja az online bántalmazás valamely formáját. A koronavírus miatt fennálló veszélyhelyzetben ez még több gyermeket érint, hiszen a közoktatásban tanulók a korábbinál sokkal több időt töltenek az online felületeken.

olvass tovább

A férj, mint stresszfaktor

Egy Amerikában végzett kutatás szerint az édesanyák számára férjeik nagyobb stresszfaktort jelentenek, mint közös gyermekeik. Tudjuk, hogy nehéz egyszerre dolgozó nőként és édesanyaként is helytállni, azonban egy 7000 nő körében végzett amerikai kutatás szerint nem a gyerekek, nem a munka, hanem a férjek jelentik a legnagyobb nehézséget.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább

Szülés utáni depresszió apáknál

Amikor szülés utáni depresszióról hallunk, elsősorban az édesanyákkal kapcsoljuk össze. Hihetetlen lehet egyesek számára, de a szülés utáni depresszió bizony apáknál is előfordulhat. Számos kutatás kimutatta, hogy a férfiak egytizede szenved tőle, miután megszületett a gyermeke. Ami viszont talán segítség lehet, hogy jellegzetes tünetei vannak. Lássuk melyek ezek.

olvass tovább

A rózsa, mint gyógyszer

  • 2020. január 21.

A rózsát szokták hívni úgy is, hogy a virágok királynője, és a természet patikája. A francia orvosok rengeteg sok kutatás után megállapították, hogy a rózsát jobban ki kellene használnunk, a közérzetünk, és az egészségünk érdekében.

olvass tovább