Kulcsszó keresés /


5 egyszerű tipp az egészséges irodai táplálkozáshoz

  • 2015. január 30.

Reggeli kapkodás, napkezdő meeting, e-mailek, üzleti találkozó, újabb céges megbeszélés, rohanás… Ha neked is ismerős a helyzet, akkor biztosan szembesültél már azzal a problémával, hogy a pörgős mindennapok során nemhogy egészségesen táplálkozni, de általában pár egészségtelen falatot bekapni sincs idő. Íme, pár egyszerű, életmódváltóknak kötelező tipp, amivel nem csak időt spórolhatsz, de az egészségedért is tehetsz, ha irodai étkezésről van szó!

olvass tovább

Parazitizmus

  • 2015. január 22.

Ön ismer olyan fiatalt, aki nem hagyja el a lakást a legszükségesebb eseteken kívül: iskolába, munkába eljár, de minden percét otthon, sőt, a szobájában tölt? Nem vesz részt a házimunkában, programokat nem szervez, és nem is szívesen csatlakozik, a szobájában olyan rendetlenség van, mintha robbantottak volna, közös étkezésekre nem jön ki, bent eszik, sokszor délutánig alszik, mert hajnalig fent van, gyakorlatilag egész nap a számítógép előtt ül?

olvass tovább

Egészséges reggelit mindenkinek!

  • 2014. december 29.

Már több ízben esett szó arról, hogy mennyire fontos a reggelizés, és az, hogy ha csak lehet, a család együtt üljön asztalhoz. Mi magunk sem indulunk el reggeli nélkül otthonról, az pedig végképp elképzelhetetlen számunkra, hogy a gyerekek reggelije elmaradjon. Nemrég viszont készült egy felmérés, amelyből kiderült, hogy alig több mint a szülők fele (53%) ragaszkodik ahhoz, hogy reggelizzen a gyermeke, a többieknél elmaradhat az első étkezés. A reggelit hanyagoló szülők közel 60%-a arra hivatkozik, hogy a gyerek még nem éhes, 52%-uk a reggeli sietséggel magyarázza, 46% szerint pedig amúgy is közel van a következő étkezés.

olvass tovább

Őszi méregtelenítés

  • 2014. október 07.

Itt van az ősz, a hideg, a náthás időszak. Ilyenkor érdemes már előre felkészülni és immunrendszerünket megerősíteni, hogy minél ellenállóbbak legyünk a jövő-menő vírusokra. Ennek egyik módja a méregtelenítés, amit szakemberek szerint kétszer egy évben érdemes megejteni.

olvass tovább

Mit igyunk ma ebédre?

  • 2014. október 02.

A kérdést helyesen tettük fel, ugyanis létezik olyan teljes tápértékű turmix, amely helyettesítheti akár a főétkezést is, mindössze 200 kalóriát tartalmaz, teljesen friss, természetes, és házhoz is jön. Ha szívesen fogyasztanál több zöldséget, de fogalmad sincs honnan kellene beszerezni, illetve miként lehet finoman elkészíteni, akkor tartsatok velünk a Liquid Lunch világába!

olvass tovább

Zöldség-túladagolás

  • 2014. szeptember 09.

Szeretek egy héten legalább egyszer húsmentes napot tartani az étkezésben, ilyenkor jövök rá mennyi mindent lehet kihozni csupán zöldségekből. Tervezek majd bonyolultabb recepteket ilyen téren, kezdetnek viszont a klasszikus főzelék-fasírt párosítást hoztam, természetesen hús nélkül.

olvass tovább

Tanácsok a nyári fertőzések megelőzéséhez

  • 2014. augusztus 09.

Gyomorrontás, hasfájás, hasmenés, hányás – a gyomor- és bélrendszeri fertőzések tünetei sokszor a higiéniás szabályok betartásával megelőzhetőek lennének. Mit tegyünk, hogy a nyári melegben az étkezések kellemetlen mellékhatásait elkerüljük?

olvass tovább

A leghatékonyabb méregtelenítő kúra

  • 2014. április 24.

A Himalája só az Indus völgyéből származó természetes őssó, a szó igazi értelmében vett élelmiszer. Különleges tulajdonságai folytán energiát adó és kiegyenlítő, semlegesítő és salaktalanító hatású anyag. A természetes Indus só nem csak NaCl-ből áll, mint a nyugati civilizáció étkezési sója, hanem további nyomelemeket, ásványi anyagokat tartalmaz. Ezek azok az elemek, amelyek a szervezetünket is felépítik, és jelen voltak már az őstengerben is, ahonnan maga az élet ered. Emiatt köszönti ismerősként szervezetünk az Indus sót. Étkezési célra történő napi használatán túl ismerkedjünk meg egyéb kiaknázatlan lehetőségeivel is, többek között a méregtelenítő sófürdővel, ami felér egy három napos méregtelenítő kúrával.

olvass tovább

Hogy legyen mit kenni a húsvéti kalácsra

  • 2014. április 20.

A mi családunk húsvétkor inkább a laza, ráérős étkezéseket preferálja, és ilyenkor több a hidegkonyhai étel is. Hogy ne csak főtt tojást együnk sonkával a végtelenségig, bevezettem még egy fogást választékbővítésnek, ami passzol a kalácshoz is. Ez a nyúlmáj pástétom minden ízében belesimul a húsvéti menüsorba, ráadásul gyorsan és egyszerűen elkészíthető.

olvass tovább

Fahéj illatú reggelek

  • 2014. március 20.

A reggeli a legfontosabb étkezés, halljuk sokszor, és ez tényleg így van. Az egész napodat meg tudod alapozni, ha munka előtt feltankolod a szervezeted megfelelő arányban szénhidráttal, fehérjével és rostokkal. A mostani receptet ugyan nem ajánlom minden napra, mert eléggé kalóriadús, hétfői értekezlet vagy egy jó ZH előtt viszont mindenképp. Ja, hogy rohansz és nincs időd leülni enni? Semmi gond, egy kis alufóliába csomagolva a busz után rohanva is abszolválható a feladat, még akkor is, ha a másik kezedben termoszos kávé van. Igen, én ezt heti kétszer eljátszom.

olvass tovább