DIVAT&STÍLUS


Letisztult és hiperfeminin, ez a PINKO

  • 2011. május 03.

Pinko-t, a ruházati márkát Pietro Negra és Cristina Rubini alapította az 1980-as évek végén, mostanára 800 üzletben árulják termékeiket világszerte, ami 148 milliós bevételt hozott 2008-ban, ez 8%-os növekedés 2007-hez képest.

olvass tovább

Új őrület az utcákon

  • 2011. május 02.

Sok jel utal az elmúlt években arra, hogy a divat végre elindult egy humánusabb, megfoghatóbb, demokratikus elgondolás felé, így történhetett, hogy a neves divatházak is foglalkoztattak plus size-modelleket, nagyobb méretű ruhák gyártását is megkezdték.

olvass tovább

Szeretettel Anyák Napjára!

  • 2011. május 01.

Ajándékozza meg édesanyját egy olyan kedvességgel, amit örökké nagy becsben fog tartani: egy szeretettel készített idő- és értékálló FREY WILLE-ékszerrel. Ékszereink egyszerre idézik fel a régi idők csillogását, minden más ékszerkészítő műhelynél kifinomultabban, érzékletesebben álmodják meg mestereink a klasszikus művészeti alkotásokat, a tűzzománc technológiát és a legendás, svájci óragyártásból ismert pontosságot magukba foglaló műremekeket. Olyan ajándékok lehetnek ezek, melyek minden édesanya szívéhez közel állnak.

olvass tovább

Szertelen és szexi: hipsterek és geekek

  • 2011. április 27.

Legyen szó társadalmi, gazdasági, sokszor ideológiai változásokról, a divat nem szalasztja el a lehetőséget, hogy reagáljon rájuk. Az ifjúsági szubkultúrák kiváltképpen erős pressziót gyakorolnak a trendeket megszerkesztő cégekre, általában az alternatívból keletkeznek az erős mainstream-vonalak.

olvass tovább

Coin olasz áruház - a divat kellékei egy helyen

  • 2011. április 27.

Mindenki tudja, hogy az olaszok szeretnek és tudnak is öltözködni. A stílus és a jó ízlés a vérükben van. Akár a nőket, akár a férfiakat nézzük, van bennük valami magabiztos és laza elegancia, megjelenésükből sugárzik egyfajta utánozhatatlan különlegesség amit kicsit irigykedve próbálunk megfejteni.

olvass tovább

Szegedi Kata megmutatja

  • 2011. április 26.

Szegedi Kata egyike azon új generációs, fiatal tervezőknek, akik képesek a magyar divatban a XXI. századi, nemzetközi összehasonlításban is piacképes alkotásokra.

olvass tovább