DIVAT&STÍLUS


A Gucci és az UNICEF

  • 2011. április 01.

A Gucci egymillió dollárt adományozott az UNICEF-nek, hogy támogassa az "Iskolák Afrikáért" programot Malawiban és Mozambikban. Nem ez az első támogató megynilvánulás a Gucci részéről: 2005 óta támogatják az UNICEF munkásságát, igen jelentős összegekkel és kampányokkal. Az elmúlt 6 évben több mint 9 millió dollárral támogatta az afrikai gyermekeket és árvákat.

olvass tovább

Megmozdul a magyar divatélet!

  • 2011. március 31.

2011. április 29-30: Magyarországon első ízben kerül megrendezésre a Nemzetközi Divatnapok mintájára életre hívott magas nívójú, a nagyközönség számára is elérhető trend esemény, a Budapest Essential Looks, melyen a hazai divatszakma legmeghatározóbb designerei vesznek részt. Az esemény fővédnöke a nemzetközi ismertséget és elismerést kivívott Anda Emília.

olvass tovább

Az Energie története

  • 2011. március 31.

1989-ben egy álom valósággá válik és ez a valóság egy vállalatot teremt: gyár, de egyben bűvös kocka is, innen indulnak el a világ minden üzletébe a létező összes kék színben a farmerek. A felpák a „baggy” pólók graffiti mintával, mint a metrókocsik és mint Keith Haring, Jean Michel Basquiot, Ramelzee amerikai kortárs művészete.

olvass tovább

Gombold újra! „Öltöztető baba” pályázat középiskolások számára

  • 2011. március 31.

A Design Terminál az országmárka alakításáért felelős Közigazgatási és Igazságügyi Minisztérium felkérésére a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem szakmai támogatásával februárban hidette meg GOMBOLD ÚJRA! - Divat a magyar elnevezésű öltözéktervezési pályázatát, amelyhez kapcsolódóan most újabb tendert ír ki a középiskolás korosztály számára.

olvass tovább

Billy Idol után szabadon, itt a punkrock-sikk!

  • 2011. március 30.

A hetvenes évek meghatározó szubkultúrája autentikus formájában már csak nyomokban lelhető fel néhány aluljáróban, nyári fesztiválokon és szabadtéri szórakozóhelyen. A punkok nyomot hagytak maguk után, zeneileg és ideológiailag is, mi viszont most a divattörténetre gyakorolt szerepét vizsgáljuk. A high-fashion-kollekciók esetében a tervezők eljutottak oda, hogy nem először és gyaníthatóan nem is utoljára kölcsönvették a lázadók megjelenésére jellemző stílusjegyeket. A Balmain idei produkciója teljes egészében a punkrockra épít, de a Burberry-nél is szegecsekkel bolondította meg a tervező az eddigi klasszikus, szofisztikált külsőt.

olvass tovább

Vedd fel a kesztyűt, tavasszal is!

  • 2011. március 30.

Manapság a kesztyűt kifejezetten funkciója miatt hordják: melegít, véd, vagy adott esetben tapad a kormánykerékhez. Pedig egy jól megválasztott kesztyű legalább olyannyira feldobhatja megjelenésünket, mint egy jó öv, vagy kalap. Tavaszi szettünket is remekül kiegészítheti egy finom pár kézbeli.

olvass tovább

A nyakkendő kérdés

  • 2011. március 30.

Sokan temették, és még többen fogják is. Ennek ellenére a nyakkendő továbbra is divat, vagyis a divat szó e ruhadarabra már nem is alkalmazható. A nyakkendő egy ruhadarab, ugyanúgy ahogy egy ing, egy póló, egy nadrág, vagy épp egy boxer. Ebből is láthatjuk, mi már rég a Mars és Föld között utazgatunk, amikor a nyakkendő még mindig köszöni, jól van.

olvass tovább

Jimmy Choo!

  • 2011. március 29.

Alig vártuk a tavaszt! Nem csak a napsütés és a színek miatt, nem csak a szoknyák és blézerek miatt, hanem kedvenc cipőink miatt is! Jimmy Choo idei tavasz-nyári kampánya élénk színeivel és eklektikusságával az egzotikus karneváli világot idézi.

olvass tovább

Chopard gyémánt

  • 2011. március 29.

A svájci luxusmárka híres gyönyörű ékszereiről és óráiról. Az 1860-as években alapított cég hamar népszerűvé vált, Svájcban és külföldön egyaránt. A hírnévre valóban rá is szolgáltak: a minőség és az elegancia garanciáját jelenti a Chopard.

olvass tovább