Kulcsszó keresés /


Punk&Funk Anja Rubikkal a Vogue-ban

  • 2011. május 11.

Anja Rubik jelenleg a models.com harmadik helyén tanyázik, amivel atombiztossá szilárdítja a modellvilágban elfoglalt, egyébként is kirívóan népszerű helyét. A fotósok, szerkesztők egyik kedvence a lengyel származású hölgy, amit mi sem bizonyít jobban, hogy szinte az összes luxus divatház kifutóján, kampányában szerepelt már, magazinos címlapjainak se szeri, se száma.

olvass tovább

Új őrület az utcákon

  • 2011. május 02.

Sok jel utal az elmúlt években arra, hogy a divat végre elindult egy humánusabb, megfoghatóbb, demokratikus elgondolás felé, így történhetett, hogy a neves divatházak is foglalkoztattak plus size-modelleket, nagyobb méretű ruhák gyártását is megkezdték.

olvass tovább

Az Audi a legsikeresebb prémiummárka az összkerékhajtásúak között

  • 2011. április 13.

Az Audi 2010-ben ismét több összkerékhajtású autót értékesített, mint bármely más prémiumgyártó, az elmúlt év során ugyanis 437.792 négykarikás jármű készült a quattro állandó összkerékhajtással. Ezzel világszerte a „30 éve quattro“ jubileumi esztendőben gyártott Audik mintegy 38 százaléka rendelkezett ezzel a technikával, s a márka 74.262 újonnan forgalomba helyezett összkerékhajtású modelljével Németországban is a vezeti a mezőnyt.

olvass tovább

A fotós álma

  • 2011. április 06.

Klinszky Gábor fotóművész álma az L.A. Makeup segítségével válhat valóra. A fiatal modell várakozik a stábra, sminkje és frizurája elkészítésére, de a fotós már látja miből lesz a cserebogár!

olvass tovább

Indul az Audi Tradition

  • 2011. március 30.

Gazdag programmal indul az Audi Tradition a 2011-es oldtimer-szezonnak, az AUDI AG történeti részlege ugyanis az idén több mint 30 eseményen jelenik meg „gördülő múzeumával”. Kétesztendőnyi szünet után ismét műsoron a „Klasszikusok klasszikusa“, vagyis Itália világszerte ismert Mille Miglia versenye, májusban az ötvenes évek öt veterán DKW-modellje vág neki az észak-olaszországi távnak.

olvass tovább

Divatkampányok jó ügy érdekében

  • 2011. március 11.

Tervezők, modellek, divatcégek gyakran adják nevüket, arcukat és munkásságukat egy-egy jó ügy érdekében. Jótékonysági divatkampánnyal gyakran találkozunk, a jótékonykodásnak ez az egyik leghatékonyabb formája. Jobban felfigyelnek egy hírességre, aki képviseli például az AIDS elleni harcokat, egy közkedvelt márkáról nem is beszélve.

olvass tovább