Kulcsszó keresés /


Globális felmérés: köszönésben elitszinten a magyar eladók - Tíz vevőből nyolcra rámosolyognak a hazai üzletekben

  • 2020. április 22.

Világszínvonalon állnak a magyar értékesítők a köszönés tekintetében – derült ki a 4,9 millió jelentést vizsgáló Smiling Report idei jelentéséből. A Föld 68 országára kiterjedő Mosolyfelmérés alapján Magyarország ebben a kategóriában az ötödik helyen végzett, 95%-os teljesítménnyel. Jó hír az is, hogy a magyar ügyfelek 84%-ára rámosolyognak, ebben a tekintetben a középmezőnyhöz tartozunk. A friss jelentés még a 2019-es naptári évet, vagyis a koronavírus előtti állapotokat dolgozta fel, a kérdések a vevőket fogadó mosolyra és köszönésre, valamint a kapcsolt értékesítésre vonatkoztak - tájékoztatott a hazai eredményeket felmérő ClientFirst Consulting Kft.

olvass tovább

Férfiszempont: 'Magas-fenntartású' lányok

A mára inkább negatív érzetekkel párosuló, és kimondottan nőkre használt kifejezés talán már a fogalom megalkotójának a fejében is zavart keltett. Talán néhány csalódás szülte. Talán csak a „high maintenance girls" magyarra fordításával nem tudunk mit kezdeni. Ezzel az angolszász környezetben használt kifejezéssel, ami szerint minden nő magas fenntartású, akinek materiális, szellemi vagy lelki elvárásai vannak a férfiakkal szemben.

olvass tovább

Call for Help – Krízisvonal az egészségügyi személyzet részére

  • 2020. március 23.

A járvány magyarországi terjedésére tekintettel létrehoztuk az ország első, legfőképpen egészségügyi személyzet számára kialakított krízisvonalát. A 06 1 770 7333 – as szám 24 órában, ingyenesen hívható mindazok számára, akik a betegellátás során fáradtnak, lehangoltnak, kiégettnek érzik magukat.

olvass tovább

Víztakarékosan a tisztább háztartásért

  • 2020. március 22.

Ha máskor nem, a Víz Világnapján eszünkbe juthat a Föld azon alaperőforrása, melyet nap mint nap használunk, és az emberiség nem lenne meg nélküle. Egy átlagos magyar ember naponta közel 310 pohár víznek megfelelő mennyiséget használ el, korábbi évek adatai szerint. A vízzel való gazdálkodás egy háztartást különösen érint, hiszen ezt használja fel a házimunkához, és a tisztaságban a legkiemeltebb szerepet játszik. A MediaMarkt olyan tippeket gyűjtött össze, amelyekkel a vízfogyasztást is csökkenthetjük.

olvass tovább

Tejszínes-paprikás csirke recept

Ez a recept leginkább azoknak ajánlott, akik szeretik a hagyományos magyar konyhát, azonban nem bánják, ha van benne egy kis csavar. Ennek az ételnek a kulcsa a tejszín, amiből ugyan nem kell sokat felhasználnunk, mégis teljesen megváltoztatja az egyszerű paprikás csirkéről alkotott eddigi képünket.

olvass tovább

Új színfolt a belvárosi éttermek sorában, megnyilt az AUM Natural a belvárosban

  • 2020. március 06.

Kakashere, tengerisün, vízibivaly - ilyen és hasonlóan izgalmas alapanyagokkal borzolja a kedélyeket a hazai gasztrovilág Thaiföldet is megjárt fenegyereke, Varga Dániel, séf. A fővárosban a második egységet nyitják, az első étterem, az AUM tavaly óta üzemel nagy sikerrel a Flórián téren, az AUM Natural, szintén ázsiai-magyar fúziós progresszív konyhát képvisel Budapest szívében, a Hajós utcában. Autentikus alapanyagok, gondosan megkomponált tányérok és egy nagy adag kreativitás tökéletes harmóniája: ez a hamisítatlan Aum életérzés.

olvass tovább

Garantáltan válságálló befektetés az elégedett ügyfélkör

  • 2020. február 29.

A hazai piacon is egyre nagyobb teret nyer a válságállóság szempontjából kritikus ügyfélkiszolgálás területe. A több mint 1.500 üzletet tesztelő és 6.500 ügyfél véleményét felmérő ClientFirst Consulting kutatása rámutatott, hogy a magyar fogyasztók egyre érzékenyebbek, ami két dolgot jelent: egyrészt sokkal negatívabban értékelik a nem megfelelő bánásmódot, másrészt, ha valahol kiváló kiszolgálással találkoztak, hűségesebbek lesznek. A tanácsadó cég a „Kiválóság az Ügyfélkiszolgálásban” gálán több kategóriában is díjazta azokat a vállalkozásokat, akik kiemelt hangsúlyt fektetnek a fogyasztói élmény javítására.

olvass tovább