Kulcsszó keresés /


A legnagyobb ajándék, amivel meglepheted szeretteidet vagy saját magadat

  • 2021. november 26.

Elérkezett a rég várt Black Friday, amikor beszerezhetünk mindent, amit szeretnénk, jobb esetben nagyon kedvezményes áron. Azonban ilyenkor is érdemes lehet fenntarthatóan gondolkozni, és egy-két tárgy, műszaki cikk vagy éppen ruha helyett élményeket begyűjteni, amik akár még hasznosak is lehetnek. Ezeknek a kritériumnak tökéletesen megfelelnek a drivingcamp vezetéstechnikai tanfolyamai, amelyekhez egész hétvégén kedvezménnyel juthatunk hozzá!

olvass tovább

Az esélyegyenlőségre hívja fel a figyelmet a Continental és a SUHANJ! Alapítvány együttműködése

  • 2021. október 09.

Az esélyegyenlőség fontosságának hangsúlyozása és a munkatársak egészséges életmódjának támogatása céljából a Continental együttműködik a SUHANJ! Alapítvánnyal. A közösségek aktív tagjaként, ahol élünk és működünk, elkötelezettek vagyunk amellett, hogy üzleti tevékenységünkön túl pozitív hatást gyakoroljunk a társadalomra. A partnerség a SUHANJ! alapítvánnyal támogatja a fenntarthatósági törekvéseink megvalósítását a sokszínűség erősítésén keresztül.

olvass tovább

A kevesebb nem mindig több - Új ékszerekkel dobhatod fel az őszi ruhatáradat

  • 2021. szeptember 03.

A mondás elvileg úgy tartja, hogy a kevesebb néha több, azonban abban megegyezhetünk, hogy ez a divat esetében nincs mindig így. De hogyan lehet ezt összeegyeztetni a fenntarthatósággal? Hiszen kénytelenek vagyunk beismerni, hogy egyre kevésbé trendi -és okos- dolog minden szezonban újabb és újabb ruhadarabokkal frissíteni a gardróbunkat, és ezzel párhuzamosan terhelni a környezetünket. Mi azon az állásponton vagyunk, hogy érdemes inkább új kiegészítőket, egészen pontosan új ékszereket beszerezni, amikor beköszönt az új szezon.

olvass tovább

2021-es nyári és őszi szemüvegtrendek

  • 2021. június 30.

A legújabb férfi- és női szemüvegtrendeket a modern stílus, az innovatív anyagok és a fenntarthatóság jellemzi. Emellett nagy hatással volt rájuk a hetvenes évek csillogása, a klasszikus geometria, az athleisure, valamint a Pantone idei színei.

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább

Merre tart az autózás?

Valamivel több, mint 100 év után nagyon fontos mérföldkőhöz érkezett az autózás, ugyanis a kezdeti teljesítmény és optimális felhasználhatósági szempontok fejlesztését követően megjelent a biztonság iránti vágy. 1992-ben pedig elérkezett a máig is tartó zöld korszak, az EURO1-es motorszabvány bevezetése. Természetesen miután egyértelművé vált, hogy nem fenntartható a fejlődés, egyre szigorúbb környezetvédelmi besorolás alá vetették az autókat, ezzel párhuzamosan pedig elindult az alternatív meghajtások terjedése, így 1997-ben megjelent az első hybrid autó. Alternatív hajtás alatt a nem tisztán benzin, dízel vagy elektromos hajtást értjük, hanem ezek valamilyen arányú közös működését.

olvass tovább

Szabaduljunk meg a műanyagoktól legalább 31 napra!

  • 2019. július 01.

Itt a Műanyagmentes július! Ne használjunk műanyagot júliusban! – ez az üzenete annak a közösségi médiában született, mára sokmilliós nemzetközi követőtábort megmozgató kezdeményezésnek, amelyet a lassan lebomló műanyagok pusztító környezetkárosítása miatt hívtak életre a fenntarthatóságért küzdő civilek. Az egyszerhasználatos műanyagok száműzése egy egész hónapra – vagy életre – fontos ügy, hiszen évente világszinten mintegy 300 millió tonna műanyagot termelünk.

olvass tovább

Tudatosság, környezetvédelem, szépségápolás, na meg a férfiak – A dm Beauty Workshopján jártunk

  • 2019. április 19.

Igazán szívmelengető látni, hogy egyre több cég és márka szentel figyelmet a környezettudatosságnak és a fenntarthatóságnak, ráadásul ezzel a jelenséggel már akkor is találkozhatunk, ha a szépségápolásról van szó. Ellátogattunk a dm Beauty Workshopjára, ahol rengeteg izgalmas program volt a segítségünkre abban, hogy megismerjük a tavaszi-nyári szezon újdonságait, és must have termékeit. Emellett azt is megtudtuk, hogy manapság szerencsére már cseppet sem ciki a férfi szépségápolás, vagy az erről történő eszmecsere, sőt!

olvass tovább