Kulcsszó keresés /


Creative Hungary Nonprofit Zrt. néven folytatja működését a Magyar Divat & Design Ügynökség

  • 2025. november 23.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) év elején kibővült feladatkörének hatékonyabb ellátása érdekében Creative Hungary Nonprofit Zrt. (CH) néven működik tovább december 1-jétől. A névváltás nem csak formai, hanem stratégiai jelentőségű lépés is: a Társaság 2025 elején kibővült kreatívipari feladatkörének lekövetését szolgálja, ugyanakkor segíti a hazai kreatívipar nemzetközi láthatóságának növelésére irányuló törekvéseket is.

olvass tovább

A krémlevesen túl – legyen kreatív az idei sütőtök szezon

  • 2025. november 21.

Az ősz egyik legikonikusabb alapanyaga kétségtelenül a sütőtök. A hűvös napokon szinte mindenki előveszi, és a legtöbb konyhában krémleves formájában kerül az asztalra. Pedig a narancssárga zöldség sokkal több annál, mint egy szezonális leves alapja: édes, mégis karakteres ízvilágával számtalan formában felhasználható, ráadásul a hazai gasztronómia is egyre kreatívabban nyúl hozzá.

olvass tovább

A Samsung Art Store gyűjteménye elhozza az Art Basel Paris kiállítás remekműveit az otthonokba

  • 2025. október 23.

A Samsung új, 22 műalkotásból álló gyűjteményt hoz létre az Art Basel Paris 2025 kiállítással együttműködésben, amellyel a felhasználók otthonába is eljuttathatja az esemény kreatív szellemiségét. A gyűjtemény a Samsung Art Store felületén keresztül elérhető a Samsung Art TV-ken, a háztartások belső terei így párizsi galériákká alakulhatnak át.

olvass tovább

BUDAPEST DESIGN WEEK 2025 – ORSZÁGOS DESIGNÜNNEP 10 VÁROSBAN, 175 PROGRAMMAL

  • 2025. szeptember 26.

A Budapest Design Week immár 22 éve a hazai kreatívipar legfontosabb eseménye, ahol a design értékei, újdonságai és alkotói kerülnek reflektorfénybe minden ősszel. A 2025-ös programsorozat „Fluid Boundaries” mottóval, a designipar elmosódó határaira reflektálva 10 városban, több mint 175 színes eseménnyel várja az érdeklődőket október 8–19. között. 

olvass tovább

A diagnózis: Kapunyitási pánik

Érettségi után én sem tudtam mit akarok csinálni. Mi szeretnék lenni, ha nagy leszek? Filmrendező Hollywoodban. Nyilván. Inkább mentem a többiek után, mint a kiskacsák. Abban az egyben biztos voltam, hogy kreatív akarok maradni.

olvass tovább

5 ok, amiért edzőterem helyett érdemes a szabadban mozogni

Bizonyított tény, hogy a szabadban könnyebben elfeledkezünk az időről és sokkal inkább átadjuk magunkat a sporttevékenységeknek. A nyár vége nagyszerű alkalmat kínál arra, hogy a fülledt konditermet friss levegőre, a futópadot pedig bicikliútra, erdei ösvényre cseréljük. Azoknak, akik nem különösebben rajonganak a futásért, a kellemes időjárás számtalan más lehetőséget is tartogat, aminek csak a kreativitásunk szabhat gátat. Mi összegyűjtöttük azt az 5 alapvető okot, amiért érdemes a jó időben inkább a szabadban mozogni.

olvass tovább

Ray-Ban x A$AP Rocky: új korszak a napszemüveg-divatban

  • 2025. június 17.

A$AP Rocky kreatív igazgatói debütálása a Ray-Bannél egy új korszak nyitánya, amely finoman egyensúlyoz a hagyomány és az innováció között a klasszikus Ray-Ban formák merész újragondolásával a márka új jelentéstartalommal gazdagodik: a szemüveg többé nem csupán kiegészítő, hanem az önkifejezés, a kortárs esztétika és a kulturális párbeszéd része.

olvass tovább

Kreatív energiák – Honnan és mikor jönnek a nagy ötletek?

Ismerős lehet az alkotói válság? Vagy talán az, amikor egy problémát már minden irányból körbejártunk és nemhogy a megoldást nem tudjuk, de már lassan a kérdést sem? A kreatív energia meglepetésszerűen érkezik hozzánk ajándékba, vagy talán mégsem? Lehetséges, hogy rossz helyen keressük? Nem megfelelő módszerekkel próbáljuk előcsalogatni? Összegyűjtöttünk 16 tréfás gondolatot, a kreatív energiáról.

olvass tovább