Kulcsszó keresés /


Megéri férfiként sérülékenynek lenni? – Megnéztük Vecsei H. Miklós hitelességét, mint Semmelweis Ignác

Semmelweis Ignácról Koltai Lajos készített egy magyar életrajzi drámát 127 percben, aminek a magyarországi bemutatója 2023 novemberében volt. Egy kiragadott életszakasz, de annál jelentősebb időszak került a vászonra Semmelweis életéből, akit a nők megmentőjének tartanak számon. A filmben Vecsei H. Miklós alakítja, és március 7-én – helyi idő szerint csütörtökön – Bostonban, a Harvard Egyetemen is bemutatták a Semmelweis című magyar mozifilmet: igen ám, csak akkora érdeklődés övezte a Harvardon, hogy két terem kellett ahhoz, hogy párhuzamosan levetítsék. Kell ennél nagyobb siker?

olvass tovább

Szülés utáni depresszió apáknál

Amikor szülés utáni depresszióról hallunk, elsősorban az édesanyákkal kapcsoljuk össze. Hihetetlen lehet egyesek számára, de a szülés utáni depresszió bizony apáknál is előfordulhat. Számos kutatás kimutatta, hogy a férfiak egytizede szenved tőle, miután megszületett a gyermeke. Ami viszont talán segítség lehet, hogy jellegzetes tünetei vannak. Lássuk melyek ezek.

olvass tovább

Rekordszámú résztvevője volt a 13. Budapest Central European Fashion Week-nek

  • 2024. február 01.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 13. alkalommal rendezte meg a Budapest Central European Fashion Week-et (BCEFW) január 22. és 28 között. A régió meghatározó divateseményén 29 divatmárka – köztük 10 régiós tervező – mutatta be legújabb kollekcióját. Az érdeklődés minden eddiginél nagyobb volt, a hétvégi divatbemutatók közel 3.000 látogatót vonzottak a Szépművészeti Múzeum helyszínére. Közel 1000 fő látogatta meg a Fashion Hub Z generációt célzó ingyenes programjait, amelyekre már az előregisztráció alatt többszörös túljelentkezés mutatkozott. A BCEFW történetében az egyik legnagyobb számban, összesen 25 side event gazdagította a divathét programját, amelyek hétfőtől vasárnapig várták a divat iránt érdeklődőket városszerte.

olvass tovább

“Te egy fázis vagy, amit megköszönnek, hogy mennyi mindent mutattál” - Dzsúdló egy tipikus Y generáció: a baby boomer-, az X- és a Z generáció közti összekötő híd

Ha a 2023-as évemet kérdezzük, akkor biztosan azt mondta volna nevetve, hogy nincs az az Isten, amiért elengedne egy Dzsúdló koncertre. Ez csak a sorssal való megszokott kölcsönös játékunk: ő így mutatja meg, hogy törődik velem, én pedig így maradhatok az, aki újra és újra szembeszáll Istennel.

olvass tovább

Menhelyi kutyák reflektorfényben – árva kutyákkal mutatták be a hazai divattervezők kollekcióikat sztárnagykövetek kíséretében

  • 2023. december 14.

Valami igazán különleges élményben lehetett része azoknak, akik ellátogattak a Dogs on the catwalk powered by GLAM Events eseményre egy exkluzív bevárosi szállodába, ahol is örökbefogadható menhelyi kutyusok egy igazán különleges fashion show keretében vonultak végig a kifutón, divattervezők hazai márkáinak kollekcióit bemutató modellekkel a póráz túlsó végén.

olvass tovább

Hihetetlen funkciók – Dacia Jogger Extreme TCe110

Második alkalom, hogy a Dacia Jogger nálunk vendégeskedett. A Renault csoport budget autója ezúttal olyan oldalát mutatta meg, amire ritkán lehet számítani. Sokszor felmerül a kérdés egy típus esetében, hogy kik a versenytársak. Ezúttal a Jogger új funkciójával gyakorlatilag versenytárs nélkül maradt, vagy ha nagyon tágítjuk a kört, akkor kétszer, háromszor drágábban találunk ellenfelet. A Jogger tehát nem csak felszereltségében, hanem képességeiben is extrémet mutat.

olvass tovább

Kávékapszula specialty szemmel!

  • 2023. november 15.

A sokak által jól ismert és szeretett Steamhouse Cafe és Pöti kávé alapítói, Lonkai Márton és Juhász Bálint új, saját gyártású specialty kávékapszula brandet mutattak be a Kávé Napján.

olvass tovább

A hazai tervezők új generációja a milánói divathéten nyűgözte le a közönséget

  • 2023. szeptember 26.

Mérföldkövet jelentő, 10. alkalommal mutattak be a magyar tervezők a Milano Fashion Week-en. A Camera Nazionale della Moda Italiana (CNMI) és a Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) 5 éve fennálló stratégiai együttműködése keretében ezúttal 6 magyar márka jelent meg a Budapest Select ernyőmárka alatt. A CNMI Fashion Hub-jának megnyitóján a BORBALA, a PINETIME CLOTHING és az UNREALINDUSTRY prezentációját tekinthette meg a közönség. A Budapest Select kollektív divatbemutató keretein belül a KATA SZEGEDI, a THEFOUR és a ZSIGMOND 2024-es tavasz-nyári kollekcióját láthatták néhány méterre a milánói dómtól, a presztízsértékű Palazzo Reale-ban.

olvass tovább