Kulcsszó keresés /


Megcsalás után hogyan épül ki újra a bizalom?

  • 2020. december 04.

Egy megcsalás minden embert megtépáz. Azt azonban mind tudjuk, hogy a hűtlenségnek mögött mindig több van. Éppen emiatt nem csupán a lelki részét kell felépíteni magunkban, hanem meg kell értenünk azt is, hogy mi miatt következett be a félrelépés.

olvass tovább

Férfiszempont: A bizalom

A bizalom lehetne olyan mint a radír: minél több a hiba, annál kevesebb marad belőle. Lehetne olyan, ha lennének fokozatai. A bizalomnak azonban nincsenek fokozatai, ugyanis az vagy van, vagy nincs. A félig odaadott bizalom egyenlő a bizalmatlansággal és a gyanakvással. Kicsit nem lehet meghalni, kicsit nem lehet elengedni, kicsit nem lehet terhesnek lenni, és kicsit nem lehet bízni. Őszinteség nélkül pedig bármit lehet csinálni, csak semmit nem érdemes.

olvass tovább

A magabiztosság a kulcs

  • 2020. november 28.

Nincs vonzóbb azoknál az embereknél, akik egészséges önbizalommal rendelkeznek. Ők azok, akik tisztában vannak a saját értékeikkel és ehhez mérten élik az életüket. A magabiztosság rendkívül fontos az életben, enélkül ugyanis folyamatosan vesztes helyzetben találjuk magunkat.

olvass tovább

4 ok, amiért a kapcsolataink nem sikerülnek

Mi a baj velem? Tudom, hogy te is feltetted már magadnak ezt a kérdést. Ha így van, talán a következő négy ok, segíthet más megvilágításba helyezni a kapcsolataink megértését és működését. Természetesen nem minden párnál fordulnak elő ezek a tendenciák, de ha te is közéjük tartozol és magadra ismersz, remélem sikerül egy kicsit közelebb kerülnöd a lelkedhez.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább