Kulcsszó keresés /


Miért válaszd a futást?

  • 2017. augusztus 27.

A futás a legalapvetőbb-és kézenfekvőbb mozgásforma, ha sportra gondolunk - hiszen ki ne futott volna még életében? Ha máshol nem, hát iskolai felmérésen biztosan, vagy munkába igyekezvén a busz vagy villamos után. A futás aktívan jelen van életünkben, ha akarjuk, ha nem. Sok mindenre kell figyelni, mielőtt elkezdjük ezt a sportot, ezért nézzünk néhány futással kapcsolatos fontos és alapvető információt

olvass tovább

Top10: a legjobb filmzenék nyugis vasárnapokra

A vasárnap az egyik legjobb nap a héten, hiszen ezt majdnem mind azzal tölthetjük, amit igazán szeretünk csinálni. Legyen ez olvasás, kertben ücsörgés, családi ebéd, futás vagy akár egész napos lustálkodás, majdnem minden lehetőséghez választottunk remekül passzoló háttérzenét, ráadásul filmekből, hiszen abban mind egyetérthetünk, hogy zenével az egész élet szebb!

olvass tovább

6,8 millió eurót gyűjtöttek a vasárnapi jótékonysági futáson

  • 2017. május 08.

58 ország, 86.240 futó, 1.431.183 kilométer és egy közös, nemes ügy. Vasárnap a gerincsérültekért futottak a világszerte, köztük Budapesten is megrendezett Wings for Life App Run jótékonysági futónapon. A globális megmozduláson összesen 6,8 millió eurót gyűjtöttek össze a résztvevők, melyet a Wings for Life teljes egészében a gerincvelőt érintő betegséggel vagy sérüléssel együtt élők gyógyítására és a lehetséges gyógymódok kutatására használ majd fel.

olvass tovább

5 ok, amiért edzőterem helyett érdemes a szabadban mozogni

Bizonyított tény, hogy a szabadban könnyebben elfeledkezünk az időről és sokkal inkább átadjuk magunkat a sporttevékenységeknek.A tavasz nagyszerű alkalmat kínál arra, hogy a fülledt konditermet friss levegőre, a futópadot pedig bicikliútra, erdei ösvényre cseréljük. Azoknak, akik nem különösebben rajonganak a futásért, az enyhe időjárás számtalan más lehetőséget is tartogat, aminek csak a kreativitásunk szabhat gátat. Mi összegyűjtöttük azt az 5 alapvető okot, amiért érdemes a jó időben inkább a szabadban mozogni.

olvass tovább

Mit egyek futás előtt és után?

Mostanában többen is kérdezték tőlem, mit eszek, iszok futás előtt és után. És bár szerintem mindenkinek egyénileg kell tudnia, mi esik jól neki, milyen a megszokott étrendje, azért összeszedtem pár dolgot, ami remélem segítségként szolgál majd minden futni vágyónak.

olvass tovább

15 érv, amiért érdemes futni

  • 2016. július 30.

Heti 3-4 alkalmas 30 perces könnyű, közepes intenzitású futás az életkorhoz viszonyított maximális pulzus (maximális pulzus= 220-életkor) 60-65%-án rengeteg pozitív változást hoz magával mind a közérzetünket, mind az egészségünket illetőleg.

olvass tovább

Ezekre figyelj, ha a nyári melegben indulsz futni!

  • 2016. június 23.

Attól még, hogy nyár van, az embernek nem kell lemondani a szokásos futásairól, de ilyenkor sokkal körültekintőbbnek, óvatosabbnak kell lenni. Összeszedtük 7 pontban a legfontosabbakat, amiket mindenképp jó észben tartani a nyári melegben való futások alkalmával!

olvass tovább