Kulcsszó keresés /


Kiemelkedően szerepeltek a magyar designmárkák a párizsi Maison&Objet designvásáron

  • 2022. április 20.

Március végén lezajlott az idei első Maison&Objet designvásár Párizsban, az eseményen a Magyar Divat & Design Ügynökség egységes Budapest Select ernyőmárkája alatt szereplő öt magyar tervező felhívta magára a nemzetközi közönség figyelmét, a termékeik iránt élénk volt az érdeklődés. Az esemény ideje alatt több eladás, megrendelés és potenciális együttműködési lehetőség is született, így elmondható, hogy a magyar részvétel újabb értékesítési csatornákat nyitott meg a tervezők számára.

olvass tovább

A Shell és a Clubsmart jótevők segítségével fejlesztette eszközparkját a Peter Cerny Alapítvány

  • 2022. április 05.

A Shell Hungary zRt. képviselői márciusban átadták a Peter Cerny Alapítványnak (PCA) a legutóbbi adománygyűjtő akciójuk keretében beszerzett létfontosságú eszközöket. Az idén 33 éve működő koraszülöttmentő szervezet számára juttatott adományhoz a korábbi évekhez képest rekordot felállítva több, mint 3 millió Shell ClubSmart pont felajánlásával járultak hozzá az energiaipari cég hűséges vásárlói, amelyet további 1 millió ClubSmart ponttal egészített ki a Shell Hungary zRt.

olvass tovább

Igényesebbek lettek a magyar vevők: ma már minden fronton elvárják a kiváló kiszolgálást

  • 2022. március 29.

A pandémiás válsággal terhelt 2021-es évben is elismerték az ügyfélkiszolgálásban legjobban teljesítő vállalkozásokat. A folyamatosan változó piacon a ClientFirst Consulting több mint 2.500 üzletet tesztelt, átfogó képet adva ezzel a magyar ügyfélkiszolgálás pillanatnyi helyzetéről. A felmérés alapján az elektronikus kiszolgálásban enyhe javulás volt tapasztalható, és a telefonos és a személyes ügyintézés is jól szerepelt. „A próbavásárlások alapján a legfőbb tapasztalatunk az volt, hogy a fogyasztói igények jelentősen megemelkedtek a kiszolgálás minden szintje felé. A pandémia egyik pozitív mellékhatása az elektronikus és online terület fejlődése volt, és aki ebbe időben befektetett, most learathatja a babérokat az elégedett ügyfélkör képében” – mondta Mózes István, a kutatást szervező ClientFirst Consulting ügyvezetője.

olvass tovább

Szexi és hasznos fehérneműk – melyiket milyen alkalomra válaszd?

  • 2022. március 14.

A nők számára a ruhavásárlás mindig nagy élvezetet jelent! A szuper darabok közötti válogatás, a próbálás mind-mind igazi élmény. Emiatt nem csoda, ha a szükségesnél néha több darab landol a bevásárló kosárban. Nincs is ezzel semmi baj, azonban vásárlás előtt érdemes átgondolni, hogy milyen darabokra lesz ténylegesen szükséged, valamint nagyszerűen lehet bizonyos darabokat kombinálni vagy felcserélni egymással. Nézzük meg együtt, hogy milyen szexi és hasznos fehérneműk közül válogathatsz a hétvégi bevásárlás során!

olvass tovább

Csak egy „talán” voltunk

Néha rájössz. Általában vasárnap este, amikor már második napja vagy otthon, egyedül. Rájössz, hogy jobb ez így. Velem is ez van, sóhajtok, de te már nem vagy az a rezdülés, ami a tüdőmben játszik, mert ki akar törni. Már annyiszor sóhajtottalak ki, hogy köhögnöm kell, mert tüdőm pora lettél csak a megkopott emlékeinken. Már nem akarsz kitörni belőlem, már megnyugodtál. Nem tudom mikor történt ez, talán, amikor legutóbb vért adtam, kikavarogtál a véráramomból, csak hogy kevésbé fájjon. De a nyomod itt maradt.

olvass tovább

Kihagyhatatlannak ígérkezik a Sziget

  • 2022. február 22.

Újabb szupersztárok mondtak igent a 2022-es Sziget meghívására, köztük a világ egyik legismertebb énekese, Justin Bieber, a nemzetközi EDM szcéna élbolyába tartozó Calvin Harris, a negyedik stúdióalbumával turnézó Tame Impala, a tavaly megjelenet új lemezével érkező Sam Fender, és a szintén friss zenéket hozó Anne-Marie. Augusztus 10-15 között végre visszatér a Sziget, ahova korábban már olyan nevek is bejelentkeztek, mint az Arctic Monkeys, Dua Lipa és a Kings Of Leon valamit a Bastille, Stromae vagy Lewis Capaldi.

olvass tovább

A legtöbben online vásárolnak pelenkát

  • 2022. január 20.

Több mint 2500 édesanya részvételével végzett kutatást a pelenkavásárlási szokásokról az ország legnépszerűbb baba-mama webáruháza, a Pelenka.hu. A felmérés rámutatott, hogy a legtöbb anyuka gyermeke születése előtt az ismerősöktől, családtagoktól kér tanácsot, és az édesanyák nagy része számára legalább olyan meghatározó a környezetbarát technológia, mint az ár.

olvass tovább