Kulcsszó keresés /


Honnan jön a haszon, avagy az elektromos autózás árnyoldala.

Mondhat bárki bármit, de az elektromos autózás mostani forradalmát meggyőződésem, hogy a Teslanak köszönhetjük. Volt ugyan előtte is pár hervatag próbálkozás, de az összes autógyár akkor ijedt meg igazán, amikor a részvényeik kevesebbet kezdtek érni, mint az Elon Mask vezette start-up-é. Persze ezt a fantasztikus sikert nem a nyuszi tojta, a Tesla valóban forradalmasította ezt a technológiát és ezenkívül olyan kiegészítőkkel látta el az autóit, amit előtte el sem tudtunk képzelni. És ne felejtsük el, hogy a Tesla Model S típusához a saját töltőhálózatban az autó élettartamáig terjedő időszakban ingyen feltöltést kap a tulajdonos.

olvass tovább

A jövőbe szállít – Mercedes-Benz eSprinter

Vannak autógyárak, akik követik a trendet és vannak olyanok, akik megalkotják. A Mercedes mindig is az utóbbiak közé tartozott. A jövőbe látás, a jövő technológiájának az elkészítése azért különösen nehéz, mert a fogyasztói szokásokat jóval előbb kell elképzelni, mint ahogy azok megszületnek. Az eSprinter egyike ezeknek. Egy olyan korszakra készült, amelyiknek még csak a küszöbén vagyunk.

olvass tovább

Forgasd körbe a személyre szabott kényelemért!

  • 2021. november 11.

A nagy múltra visszatekintő de Sede , közel 60 éve működő svájci kézműves bútorgyártó manufaktúra mások mellett olyan innovatív szerkezeti megoldásokkal bíró ülőbútorokat készít, amelyek háttámlája 360 fokban körbefordítható, így nagyobb terekbe is tökéletesen illeszkednek, egy személyben több célnak és igénynek is megfelelve. Az egyedi technikát kanapék és franciaágyak esetében is alkalmazzák, a korlátlan lehetőségek tárházát kínálva ezzel az otthonukba a de Sede bútorait választóknak.

olvass tovább

Jó pap holtig tanul - Magabiztosan a volán mögött

  • 2021. szeptember 20.

Hiába van már sok-sok év tapasztalatunk a vezetésben, mindig adódhatnak olyan helyzetek, amelyek nagyon ritkán, nagyon extrém körülmények között következnek be, így ezekre nagyon nehéz felkészülni. Azonban nem lehetetlen! A drivingcamp vezetéstechnikai centrumban mindenki tökélyre fejlesztheti vezetési képességeit.

olvass tovább

Retroban is gazdag lesz az idei EFOTT

  • 2021. július 22.

A retró szerelmeseinek sem kell továbbmenni augusztus 11-15. között Sukorónál, hiszen a hazai legnagyobbak (pl. Halott Pénz, Wellhello, Follow The Flow, Bagossy Brothers Company) és a külföldi headlinerek (Scooter és Flo Rida) mellett koncertet ad például a fiataloknak legszívesebben éneklő Korda György és Balázs Klári, akik 40 év után újrahangolták Reptér című megaslágerüket. Színpadra lép még a Groovehouse, Krisz Rudi, Zoltán Erika és a V-tech, de a lemezjátszók legpatinásabb ismerői, mint Dévényi Tibi bácsi vagy Dj Dominique, valamint a Necc Party is segít a legszebb évek újraidézésében.

olvass tovább

A robogómotorkerékpár – Honda Forza 750

Vannak a robogók, vannak a nagyrobogók és ezek után van még egy fokozat. Egy kategória, amihez viszonylag kevés motor tartozott. Yamaha T-Max, BMW 650C vagy éppen a megszűnt Suzuki Burgman 650. A Honda viszont ez a méretosztályt újra értelmezte és bár köbcenti alapon versenytársként érkezett, de felépítése, technikája miatt nehezen tudom egy kalap alá tenni az imént említett mega, maxi, óriás robogókkal, vagy nem is tudom hogyan kell őket hívni.

olvass tovább

Arra készült, amire való – Isuzu D-Max

Az Isuzu D-Max kívül és belül is teljes mértékben megújult, kétségkívül olyan dizájnt és technológiát tettek bele, ami megfelel a mai kor elvárásainak. De mindezek mellett a cél nem az volt, hogy hobbi-terepjárót építsenek pick-up módra. Megmaradt az, amire szánták, hasznos társa azoknak, akik dolgozni szeretnének egy pick-uppal és nem pedig divatozni.

olvass tovább

Kényelemre hangolva – Suzuki Burgman 400 ABS

A Burgman azon kevés nagyrobogók egyike, amelyek a modern technikát bár sok tekintetben alkalmazzák, de inkább a hagyományos robogózás érzését, hangulatát és formavilágát adják vissza. Nincsen modern műszerfal, végtelen számú gomb a korányon vagy éppen transformers formavilágot idéző burkolati elem. Van viszont kényelem, pakolásra alkalmas hely és a 400 cm3 hengerűrtartalom, amely pont elég arra, amire egy ilyen motort használni lehet.

olvass tovább