Kulcsszó keresés /


Thor boldogsága – Volvo XC40 Recharge Twin Pro

A skandináv mitológia egyik legfontosabb alakja Thor, többek között a mennydörgés és a villámok istene. A Volvo büszkén viseli már egy ideje Thor kalapácsának szimbólumát az első lámpatesteken. Elérkezett tehát az idő, hogy a Volvo is megjelenjen első, tisztán elektromos modelljével, az XC40 Recharge-dzsal. Az események innentől egészen biztosan fel fognak gyorsulni, hiszen a legfrissebb bejelentése az a márkának, hogy 2030-tól kizárólag elektromos meghajtású modelljei lesznek.

olvass tovább

Luxusbusz a „brigádnak” – Mercedes V300d

Egyértelmű, hogy megjelenése alapján a kisbusz kategória csúcsát jelenti a Mercedes V-osztálya. A márkához méltó finom eleganciát sikerült belecsempészni a külső formatervbe. Így lesz a V-osztály méltó részese a teljes Mercedes famíliának. Ennek ellenére, hogy az a réteg, akinek ezt a modellt szánják, vajon ezt választja-e, az már egy másik kérdés, mert ugyan a belső formatervvel sincs egyáltalán probléma, de a funkció sok esetben háttérbe szorul.

olvass tovább

Álzöldülünk, avagy a plug-in hybrid meghajtás árnyoldala

A 2021-es év, de inkább az elmúlt két év a plug-in hybrid, röviden PHEV meghajtás évei voltak. Pár kivételtől eltekintve, szinte az összes autógyártó kihozta a maga konnektoros hybrid modelljét. Hihetnénk, hogy véletlen, de természetesen egyáltalán nem az, hiszen súlyos kvóták, bírságok sújtják a túl magas CO2 kibocsájtást.

olvass tovább

Ideális – Audi Q5e Sportback S line 50 TFSI quattro

Egyre jobban terjednek el a tisztán elektromos meghajtású modellek, de a legtöbb ember számára ezek vezetése, kezelése és a velük való közlekedés problémát jelent. Ennek oka, hogy a hagyományos motorokkal rendelkező autók után ezek vezetése nagyban különbözik. Rengeteg olyan napi szintű tevékenység van, amely nem volt jelen az életükben. Nem beszélve arról, hogy ezen autók számos olyan funkciót kínálnak, amelyeket szintén meg szokni, meg kell tanulni. Hidat képeznek a két meghajtás között az úgynevezett plug-in hybridek. Természetesen az Audi modelljei között is akad jónéhány ilyen. Többek között Q5 Sportback is megkapta ezt a meghajtást.

olvass tovább

Kabátot keresel? Mutatjuk a most taroló legtrendibb modelleket!

  • 2021. október 26.

Már javában dübörög az ősz, közeleg a tél, így nincs aktuálisabb időszak a kabátvásárlásra a mostaninál. A hideg hónapok előtt a nők és a férfiak számára is fontos, hogy megfelelő öltözékkel készüljenek fel a mínuszokra. Most a legtrendibb női modelleket szedtük össze, de lesznek benne olyanok is, amelyek a férfiak világában ugyancsak hódítanak.

olvass tovább

2021-es őszi és téli szemüvegtrendek

  • 2021. október 02.

A 2021-es őszi és téli szemüveg-kollekciókat három trend befolyásolta: a futurizmus, a deco minimalizmus és a code-switch. A legújabb modelleket a letisztult formavilág, visszafogottabb színek jellemzik, melyek a 60-as és a 90-es éveket idézik meg. Az újdonságok között megjelennek a túlméretezett szemüvegek és a maszkszerű modellek is.

olvass tovább

Végzi a dolgát, viszi a családot – VW Caddy Life 2.0 TDI

Nem újkeletű dolog, hogy egy kvázi kisteherautóból családi járművet szerkesztenek. A Caddy esetében is megtörtént ez, már a most búcsúzó előző széria esetében. A modellciklusok sem a megszokott 6-7 éves ütemet követik, hiszen a most nálunk járt Caddy a negyedik generációja a modellcsaládnak, miközben 1980 óta ismerhetjük a típust. Igen, 40 év. Hihetetlen.

olvass tovább

A kakukktojás – Kia Stinger GT 2021

A Kia palettája egyre szebb, egyre versenyképesebb modelleket tartalmaz. Az értékesítési darabszámok, a márka image is bizonyítja, hogy kiváló startégiát folytat a koreai gyártó. Viszont van egy modell, ami valahogy nem illik a sorba. Nem lenne elég szép? Dehogynem! Nem elég gyors? Pont ellenkezőleg! Ennek ellenére, valahogyan kilóg a sorból. A mostani tesztnél ennek jártunk utána.

olvass tovább

Következő szint – Mercedes C 220 d Mild hybrid

Sikerre ítélt vállalkozást kezdett a Mercedes 1993-ban, amikor a 190-es utódjaként bemutatta az első C osztály modelljét. Világszinten ez idáig 8,6 millió darab fogyott ebből a típusból, úgy, hogy a most elbúcsúzó MK4 kódjelű elődből 2,5 millió darab került értékesítésre. Nem csoda tehát, hogy minden tudásukat latba vetették, hogy a profitabilitás szempontjából is kiváló modell töretlenül folytassa eddigi pályafutását. De vajon sikerül-e a nagy ellenféllel a BMW 3-sal szemben maradandót alkotni?

olvass tovább