Kulcsszó keresés /


Karinthy és Kosztolányi barátságát idézi meg karácsonykor a Libri

  • 2020. november 13.

A Libri tavaly karácsonykor indította el könyvsorozatát, melyben olyan magyar szerzők írásait rendezi díszkötetbe, akik nélkül egyetlen könyvespolc sem lehet teljes. Az előző évben az Élő Ady, valamint a Daloljanak az angyalok című Szabó Magda-kötet kerülhetett a fa alá, idén egy nem mindennapi barátságot idéznek fel, ezzel hívva fel az olvasók figyelmét az emberi kapcsolatok fontosságára.

olvass tovább

Évadzáró legendás olasz pályán

  • 2020. november 12.

Egy különleges és legendás pályán zárta az idei versenyévadot a Gender Racing Team. Monza mellett az Autodromo Nazionale Motodromo az olasz TopJet F2000 Italian Formula Trophy rendezvényén vendégeskedett a Derexler Formel Cup mezőnye, mely versenysorozatban a GRT is szinte minden futamon rajthoz állt az idén.

olvass tovább

OLASZ FINÁLÉ A LEGAUTÓSPORTOSABB VADASPARKBAN

  • 2020. november 09.

A Gender Racing 2020-as szezonja a kezdetekhez hasonlóan a Drexler Formel Cupban végződik, melynek az utolsó bajnoki fordulóját a legendás Monza-i versenypályán tartják ezen a hétvégén. A járványhelyzet újbóli fokozódása ellenére az osztrák sorozat még meg tudja rendezni a hétvégén az évadzáró bajnoki fordulóját a gyönyörű vadasparkban fekvő Monza-i versenypályán.

olvass tovább

Neuro-reumatológia, amikor a fájdalom a vezető tünet

  • 2020. november 06.

Magyarországon 1 millió ember küzd migrénnel, másik 1 millió fejfájással és szintén 1 millió azoknak a száma, akik krónikus derékfájdalommal élnek. A szakember szerint a fájdalom egy komplex idegrendszeri folyamat, amelynek részletesebb ismerete új lehetőségeket rejt az orvostudomány számára. Guba Katalin, a Medcity Egészségközpont neurológus-reomatológusa egy ritkán hallott kifejezést, a neuro-reumatológiát használja, mert úgy véli, hogy ezt a két területet együtt érdemes vizsgálni.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább