Kulcsszó keresés /


Ismerd fel időben, és ments életet! – Minden, amit a szív- és érrendszerről tudni érdemes

  • 2023. május 05.

Annak ellenére, hogy a világon, illetve Magyarországon a szív- és érrendszeri betegségek egyaránt vezető haláloknak számítanak, még mindig nem fordítunk elég figyelmet a megelőzésre, vagy legalább arra, hogy minden szükséges vizsgálatot elvégeztessünk a problémák felismerése érdekében. Mit kell tudni a szív- és érrendszeri betegségekről? Máris eláruljuk!

olvass tovább

A kereskedőknek kompenzálniuk kell a korábbi veszteségeket, a vásárlók fizetik meg az árát

  • 2023. április 20.

A kiskereskedelemben – legyen szó online vagy személyes vásárlásról – jelentős visszaeséssel kénytelenek szembenézni a kereskedők. Emiatt olyan szektorok szereplői is kénytelenek hirdetésekre áldozni, amelyekben ez korábban nem volt jellemző, például az építőipar, ugyanis minden egyes vásárlóért meg kell küzdeniük. A másik oldal az árak csökkenésére vár, ami egyelőre nagyon csekély mértékben tapasztalható annak ellenére, hogy 2023 tavaszára már kedvezőbb árakra számítottak – mutatott rá Jánvári András, e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója.

olvass tovább

A legyőzhetetlen – Toyota Hilux Invincible

1968 márciusában indult hódító útjára a Hilux. Az elmúlt több, mint 55 év alatt a pick-up piac elválaszthatatlan részévé vált. Bár nem árusítják a világ összes pontján, de ahol igen, ott leginkább piacvezető vagy a ranglista élén található. Az, hogy évi több mint 550 ezer Hilux talál gazdára világszerte, nem véletlen.

olvass tovább

'A nyolcezres hegyek között elgondolkozol, hogy milyen jelentéktelen vagy' - Útinapló Nepálból

  • 2023. április 19.

Sokak számára Nepál és India egy spirituális központként van jelen. Azonban Nepál színes világa és a Himalája egészen más dolgokat is rejteget. Dósa Péter, a Wallis Motor marketing vezetője, úgy indult neki az útnak, hogy nem tervezett előre. Hegyet akart mászni, és felfedezni India ezen részét. Az Ő élményeiről kérdeztük, és egészen lenyűgöző válaszokat kaptunk.

olvass tovább

A tweedek tökéletes átmeneti darabok a tavaszi időszakra

  • 2023. március 29.

A női és férfi méretre szabott öltönyök és kosztümök, illetve limitált darabszámú couture kollekciójával jeles magyar márkává nőtte ki magát a Canissi. A Canissi Szabóság alapítója, tulajdonos-ügyvezetője Kanizsai Szilvia elárulja hogyan kelti életre a klasszikus eleganciát Budapesten. A Canissivel közös rovatunkban Szilvia ezúttal az ikonikus tweed darabokat mutatja be nekünk

olvass tovább

Az ANSWEAR hatalmasat lép a Sneakerstudio és a PRM márkák felvásárlásával

  • 2023. február 16.

A divattal és életmóddal foglalkozó e-kereskedelmi vállalat, az ANSWEAR 2022-ben közel 210 millió euró bevételt generált, de fejlődése nem áll meg. Felvásárolja a Sneakerstudio-t, Kelet-Közép- Európa egyik vezető sneaker és streetwear forgalmazóját, valamint a növekvő prémium utcai divatmárkát, a PRM-et. Az ANSWEAR által képviselt “lifespiration” vonal ezzel izgalmas, új szintre lép.

olvass tovább

A munkaerő megtartása lesz a legfontosabb feladat idén

  • 2023. február 01.

Látványos változás a munkaerőpiacon nem várható 2023-ban, de a munkaerő megtartására sokkal nagyobb fókuszt fognak tenni a vállalatok, mint az eddigiekben. A Magyarországon továbbra is fennálló munkaerőhiány miatt a nagyobb foglalkoztatók ugyanis jellemzően egymástól szívják el a munkaerőt a versenyképességük megtartása érdekében. Év elején különösen megfigyelhető ez a trend, hiszen nagyobb a hajlandóság munkahelyváltásra, különösen a gyári és a betanított munkák területén. „A dolgozók figyelik a béreket, és ezekben a pozíciókban gyakoribb a munkahelyváltás, könnyebben mozdulnak, ha valahol kedvezőbb juttatási csomagot ajánlanak. A megélhetési költségek növekedése egyértelműen mobilabbá tette a munkavállalókat országon belül is. A bérigények idén is tovább nőnek majd, ez a kiugrás már 2022 második felében is látható volt” – osztja meg tapasztalatait Mihályi Magdolna, a Jobtain HR Szolgáltató Kft. ügyvezetője.

olvass tovább

Ideje családi szinten is meglépni a tudatos digitalizációt

  • 2023. január 11.

Az elmúlt években a digitalizáció talán az egyik leggyakrabban emlegetett kifejezés, amit a legtöbben a mai napig az üzleti élethez és a vállalatfejlesztéshez kötnek. Pedig a digitális átállás nemcsak a munkahelyeken, hanem az emberek magánéletében is egyre jobban jelen van. Mivel a digitális élet ilyen értelemben mindenki számára megkerülhetetlen, nagyon fontos, hogy a felhasználók ne csak egyénileg, hanem családi szinten is szervezzék az eszközeiken lévő identitásokat. Ezt felismerve a vezető szoftvergyártók újabbnál újabb erre kifejlesztett funkciókkal jönnek ki, és a szakértők szerint a tempó csak gyorsulni fog. Ennek tükrében nem árt, ha a felhasználók már most tudatosan kezdenek el foglalkozni az új beállítások nyújtotta lehetőségekkel, mert ezek nélkül már a közeljövőben szinte követhetetlenné kezd válni a digitális élet.

olvass tovább

Sokat spórolhat, aki az év első heteiben szerzi be az egészségmegőrző és étrend-kiegészítő termékeket

  • 2023. január 10.

Sokan elfordultak az egészségmegőrző termékektől 2022 őszén, annak ellenére, hogy ismét számos betegséggel szembe kell néznünk. Az elmúlt két évben a bezártság, a home office, illetve a higiéniára való fokozott odafigyelés miatt sokkal kevesebb megbetegedés volt (a Covidot leszámítva), így most az influenza és felső légúti betegségek sokkal intenzívebben támadhatnak, mint korábban, ugyanis a szervezetünk jó eséllyel nem találkozott az elmúlt két évben ezekkel a vírusokkal. Szinte nem is volt most olyan család, ahol a karácsonyi összejövetelen ne lett volna legalább egy-két személy, aki beteg volt, ez pedig meg is látszik a keresési tendenciákon. A trendekről Jánvári András e-kereskedelmi szakértő, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója mesélt.

olvass tovább