Kulcsszó keresés /


Hogyan udvarol egy 21. századi férfi?

Tud-e a mai férfi udvarolni? Hol maradnak a régimódi ismerkedési szokások, a mély beszélgetések? Hol vannak azok a férfiak, akiket csillogó szemmel figyelünk, ahogyan eltökélten indulnak felénk az udvarlás sokak számára bonyolult és szükségtelen mezsgyéjén? Ők nem érzékelik ezt fölösleges, mihaszna, időhúzó tevékenységnek, nem tekintik kiveszőben lévő formának, hanem inkább számukra is élvezetes férfiúi kötelezettségnek.

olvass tovább

3 nagyon is vonzó emberi tulajdonság

  • 2021. július 26.

Mindenki találkozott már olyan emberrel, aki talán kevésbé volt vonzó fizikailag, ugyanakkor mégis olyan kisugárzással rendelkezett, hogy nem lehetett neki ellenállni. Hogy mi van emögött valójában arra meglehetősen egyszerű a válasz. Egyes emberek rendelkeznek olyan tulajdonságokkal, és szokásokkal, melyek hatására sokkal vonzóbbá válnak mások számára.

olvass tovább

A boldog emberek 6 szokása – Aminek semmi köze a pozitív gondolkodáshoz

Mind keressük a boldogsághoz vezető utat, vajon egyes emberek hogyan csinálják? A boldog, kiegyensúlyozott emberek a zárt ajtókban is kihívást látnak, míg a boldogtalan emberek akadályt. A boldog emberek a kudarcokat is teljesen máshogy kezelik és legtöbbször ez nem is azért van, mert kényszeresen pozitív gondolkodásúak, egyszerűen más szinten működnek, így máshogy viszonyulnak az élethez.

olvass tovább

Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

  • 2021. július 02.

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább

Tévhit, hogy nyáron nem kell D vitamint szedni

  • 2021. június 28.

Jóval tudatosabban vásárolnak vitamint a magyarok, mint öt évvel ezelőtt. Sokan felismerték, hogy a kúraszerű szedés mellett a folyamatos szinten tartásnak is kiemelt szerepe van, ha a vitaminraktárak feltöltéséről van szó. Még mindig sok a tévhit egyes vitaminokkal kapcsolatban, de a vásárlók alaposabban tájékozódnak, mint pár évvel ezelőtt. Nem meglepő, hogy a koronavírus járvány alapjaiban változtatta meg a fogyasztási szokásokat, a C és D vitamin iránti kereslet ugrásszerűen megnőtt tavaly március óta. Tévhitek még mindig vannak: ilyen például, hogy nyáron senkinek nem kell D vitamint szedni – derül ki a multi-vitamin.hu beszámolójából.

olvass tovább

Dolgok, amiket hosszú távon sajnálni fogsz

Minden emberben ott él a gondolat, hogy bizonyos dolgokat a múltban, másképp csinált volna a mai fejével. Az élet egy csodálatos rendezőelv szerint osztja a lapokat és valójában nem szabadna, hogy később megbánjuk a döntéseinket, hiszen akkor és ott, azt tettük, ami tőlünk tellett. Vagy mégsem? Talán vannak dolgok, amiket picit jobban át kéne gondolnunk, mielőtt döntünk? Lehet, hogy később tényleg megbánjuk, hogy elszalasztottunk egy lehetőséget csak azért, mert féltünk a szívünk szavát követni.

olvass tovább

’Bárcsak rám borítaná valaki a sört egy tömött sorban!’ – 6 dolog, amit alapvetően nem szeretünk, az elmúlt egy évben mégis vágyakoztunk utána

Ha évekkel ezelőtt valaki megkérdezte volna, hogy melyek azok a bosszantó apróságok, amelyekről szívesen lemondanánk, azok között a sorban állás, a lökdösődő tömeg vagy éppen egy idegesítő "szomszéd" a moziban biztosan ott lett volna. Az elmúlt egy évben azonban sok mindent át kellett értékelnünk, például szembesülhettünk azzal, hogy mennyi minden hiányik az életünkből, amiktől korábban legszívesebben megszabadultunk volna.

olvass tovább

Csak a biztonságra építve élhetnek túl a magyar vállalkozások

  • 2020. november 05.

A pandémia és a szociális távolságtartás alapjaiban változtatta meg a magyar fogyasztási szokásokat. A vevőkiszolgálásban is izgalmas időszakot élünk: most nemcsak a felkészültebb és kedvesebb személyzet, hanem a biztonságérzet megteremtése dönt a versenytársak között. Az ügyfélélmény-menedzsment hazai szakértője, a ClientFirst Consulting ezért idén bevezette a „Járvány-biztos ügyfélkiszolgálás” minősítési rendszerét, amivel a fogyasztóknak a tájékozódásban, az üzleteknek pedig a bizalom kiépítésében segítenek.

olvass tovább

‘Tanuljunk meg fenntarthatóan élni és tudatosan vásárolni, így tudunk együtt változást elérni’ – Beszélgetés a zerofashion csapatával

  • 2020. október 12.

Vajon mire van szükség egy jó és sikeres ruhamárkához? Egyrészt elengedhetetlen, hogy szakmailag felkészült művészek álljanak mögötte, másrészt szükség van valakire, aki ért az üzlethez, viszont talán a legfontosabb, hogy legyen egy hitvallás, egy olyan hozzáadott érték, ami igazán szerethetővé teszi a brandet. Sokszor talán éppen ezt az utóbbit a legnehezebb az összetevők közül megtalálni és megfogalmazni. A zerofashion esetében ez másként volt, ugyanis létrejöttének és működésének éppen az a célja, hogy változtasson a vásárlói szokásokon, amit valódi meggyőződés tesz igazán hitelessé.

olvass tovább