Kulcsszó keresés /


5 ázsiai metropolisz, amikre a legjobban rákattantunk

  • 2023. március 14.

A foglalási és keresések listákon is az ázsiai desztinációk népszerűsége nőtt leginkább tavalyhoz képest a magyarok körében a Kiwi.com adatai alapján. A Szaúd-Arábiába szóló repülőjegyekre 14-szer többször kerestünk rá, mint tavaly. A top5 legnépszerűbb ázsiai városok a kereséseket tekintve Dzsidda, Kuala Lumpur, Abu Dhabi, Denpasar és Szingapúr. Az alábbi összeállításban ezekkel a nagyvárosokkal ismerkedhetünk meg jobban, és az is kiderül, hogy mikor érdemes repülőjegyet venni, ha mi is ide vágyunk.

olvass tovább

Tápláló zöldséges receptek az ünnepek utáni fogyókúrához

  • 2023. január 07.

Most, hogy vége a karácsonynak és az utolsó beiglit is magunkba tuszkoltuk, érdemes új lapot nyitni és egészségesebb recepteket is kipróbálni. Mi, magyarok híresen keveset fogyasztunk zöldségekből, pedig az Egészségügyi Világszervezet (WHO) ajánlása szerint a kiegyensúlyozott táplálkozás részeként napi közel fél kiló zöldséget és gyümölcsöt kellene enni. Az ötszáz termelőt tömörítő DélKerTÉSZ szakértői el is árulják hogyan lehet friss zöldségekből egyszerű, de mégis laktató téli fogásokat készíteni.

olvass tovább

Vajon visszatér-e a hazánkba a kávézás aranykora?

  • 2022. október 04.

A világon minden évben szeptember 29-én ünneplik a Kávé Világnapját. A friss élénkítő fekete ital töretlen népszerűségnek örvend Magyarországon. A magyarok ugyanis egyre több kávét fogyasztanak, amiben az egyre fejlettebb és professzionálisabb kávégépek is szerepet játszanak.

olvass tovább

Közel 4000 látogatóval aratott nagy sikert a 10. jubileumi BCEFW

  • 2022. szeptember 10.

A Magyar Divat & Design Ügynökség (MDDÜ) szervezésében idén ősszel 10. jubileumát ünneplő Budapest Central European Fashion Week (BCEFW) központi eseményét a hétvége során több mint 2000-en látogatták meg a Szépművészeti Múzeum falai között, ahol az impozáns művészeti alkotások mellett vonultak fel a jövő tavasz-nyár divattrendjei. Összesen 24 márka küldte kifutóra legújabb darabjait, a magyarok mellett két lengyel és hét ukrán tervező is képviseltette magát a budapesti divathéten. A stiláris körkép nagyon vegyes volt, a klasszikus stílustól a streetwear márkákig láthattak kollekciókat az érdeklődők, városszerte pedig közel 30 kiegészítő esemény pezsdítette fel a budapesti divatéletet, így összesen közel 4 000 érdeklődőt fogadott a rendezvénysorozat.

olvass tovább

Megjöttek a magyarok a Szigetre

  • 2022. június 09.

Eddig a nemzetközi sztárok sorát tették közzé a Sziget szervezői, de most megérkezett a hazai fellépők legjava is, megújítva a fesztivál magyar zenei koncepcióját és kínálatát.

olvass tovább

Karácsonyi ajándékötletek

  • 2021. december 08.

A magyarok karácsonyfája alatt évek óta megtalálhatók a különféle, hasznosabbnál hasznosabb konyhai és háztartási kisgépek. Mert mindenki jól tudja, hogy nemcsak adni, hanem kapni is jó robotporszívót, automata kávéfőzőt, vagy hajgöndörítőt. Ha még nincs ötleted, mit ajándékoznál idén szeretteidnek, vagy magadnak, akkor most segítünk!

olvass tovább

Hiába a karantén kilók, a magyarok nem akarnak diétázni

  • 2021. október 15.

A diéták, a fogyókúrás ételek és táplálékkiegészítők iránt jellemzően tavasszal és nyár elején szokott megugrani az érdeklődés, majd ez a trend egészen a nyári szezon végéig kitart. A tavalyi évben ez érzékelhetően elmaradt a meglehetősen váratlan, a megszokottnál sokkal kevesebb utazást és közösségi programot hozó nyár hatására. 2021-ben növekedni kezdett ez a trend, viszont még messze volt a két évvel ezelőtti adatoktól.

olvass tovább

Hiába a szakemberek figyelmeztetése, csak akkor használnak fényvédőt a magyarok, ha nyaralni mennek

  • 2021. augusztus 25.

Hiába hangoztatja egyre több szakember, és olvashatunk egyre gyakrabban arról, hogy nem csupán a vízparton töltött nyaralás idején, hanem egész évben, folyamatosan szükséges a fényvédelem, úgy tűnik, hogy ebből a szempontból még nem túl tudatosak hazánkban a fogyasztók. Jól mutatják ezt a 2020-as és a 2021-es adatok is, ugyanis ahogyan visszaesett az utazások és nyaralások lehetősége, úgy csökkent a kereslet a fényvédők iránt - mutat rá a jelenségre Jánvári András, a Multi-vitamin.hu ügyvezető igazgatója. Hasonló a helyzet a rovarriasztó szerekkel kapcsolatban is, ám ezt leginkább az elmaradt szúnyoginvázió indokolja.

olvass tovább

Jól érezték a magyarok: drága mulatság lett a kávézás

  • 2021. július 02.

Átlépte az 500 forintos lélektani határt egy csésze kávé átlagára a magyar városközpontokban – derült ki a ClientFirst Consulting felmérésből. Az országszerte 124 kávézót próbavásárlásokkal felmérő cég kutatásából az is kiderült, hogy csaknem 15%-kal drágább az ország nyugati országrészében ugyanaz a kategóriájú kávé, mint a keleti megyékben. A felmérés ugyanakkor arra is rámutatott, hogy habár számos helyen igyekeznek javítani a vásárlói élményen, a magas ár nem feltétlenül jelenti azt, hogy az ügyfél jobb minőségű terméket és magasabb szintű kiszolgálást kap.

olvass tovább