Kulcsszó keresés /


A világ első átlátszó, vezeték nélküli OLED tévéjét mutatja be az LG Las Vegasban

  • 2024. január 11.

Az LG Electronics (LG) a 2024-es CES-en mutatja be a világ első vezeték nélküli, átlátszó OLED tévéjét. Az LG SIGNATURE OLED T egy igazi technológiai különlegesség, amely az átlátszó 4K OLED képernyőt az LG vezeték nélküli videó- és hangátviteli technológiáival kombinálja, így a készülék számos lehetőséget kínál a lakberendezés terén is. Az LG OLED kiváló képminőségét az új α (Alpha) 11 AI processzor képfeldolgozási teljesítménye teszi teljessé. Az új televízió öt innovációs díjat nyert el a 2024-es CES díjátadón, köztük a legjobb innovációknak járó Best of Innovation kitüntetést.

olvass tovább

Ki nyeri meg a Google és a Microsoft párviadalát?

  • 2023. március 14.

Az elmúlt hónapokban a világ két legnagyobb technológiai vállalata közötti kiélezett versenytől hangos a világsajtó. A legtöbb elemzés arról számol be, hogy a Microsoft a ChatGPT (OpenAI) fejlesztésével és piaci bevezetésével jelentősen elhúzhat a Google előtt, eldöntve ezzel a már több évtizede tartó “állóháborút”. Akadnak azonban bőven szkeptikusok a témában, akik szerint a ChatGPT körüli felhajtás inkább csak egy ügyes PR fogás és hosszú távon nem lesz számottevő a redmondiak befektetése. Juhász Viktor felhőszakértő szerint a felhasználók elköteleződése nem a funkciók fejlesztésén vagy a pillanatnyi felhasználói élményen áll vagy bukik, hanem leginkább a megszokáson és az innovációra való nyitottságon múlik.

olvass tovább

Sonos Era 300 és Era 100: az intelligens hangszórók új generációja a magával ragadó hallgatási élményért

  • 2023. március 10.

A Sonos (Nasdaq: SONO) ma bemutatta a Sonos Era 300-at és a Sonos Era 100-at, a márka következő generációs intelligens hangszóróit, amelyek a hangzás és a dizájn innováció új fejezetét nyitják meg. Az Era 300 egy merész, forradalmian új hangszóró, amelyet úgy építettek, hogy a Dolby Atmos segítségével a legjobb élményt nyújtsa a térbeli hangzáshoz, míg az Era 100 a legkelendőbb Sonos One hangszóró újragondolt változata.

olvass tovább

Az innováció, ami pofon egyszerűvé teszi az autógumi vásárlást kezdők számára is

  • 2022. december 16.

Az autógumi vásárlás idő- és energiaigényes lehet, azok számára, akik a műszaki területen kevésbé jártasak. Profilarány, gumiabroncs szerkezet, keréktárcsa-átmérő – ismeretlennek hangzanak ezek a kifejezések? Aggodalomra semmi ok, egy magyar abroncskereskedő cég innovációjának köszönhetően a gumiabroncs-vásárlás kezdők számára is könnyen elvégezhető feladat. Cikkünkben bemutatjuk, hogyan működik a rendszer!

olvass tovább

Magyar innováció a konyhai takarításban

  • 2022. május 26.

A Bonus Kft. antimikrobális konyhai termékcsaládja nyerte el az “Inno d’Or Év Innovációja 2022” díjat vegyi áru kategóriában. A Trade Magazin által megrendezett innovációs versenyen győztes termékek ezüst-ion technológiájával környezetvédelmi és emberi tényezőket maximálisan figyelembe véve védenek a gombák, baktériumok és vírusok ellen. Úgy érnek el kiváló fertőtlenítő hatást, hogy teljesen biztonságosak, káros vegyszerektől mentesek, így akár kisgyermekes háztartásban is javasolt a használatuk.

olvass tovább

Már 135 éve a nők támogatója - Happy Birthday AVON!

Az AVON, amely az elmúlt évek során tevékenységével megváltoztatta nők millióinak életét, miközben innovációival nagy hatást gyakorolt a szépségipar alakulására is, idén ünnepli 135. születésnapját. A nagy múltú vállalat fennállásának 135. évfordulóján a nők és a szépség erejét ünnepelve, büszkén emlékszik vissza eredményeire, miközben elszántan tekint a jövőbe, amelyben folytatja elkötelezett munkáját és küldetését, hogy jobb világot teremtsen a nők és ezáltal mindenki számára.

olvass tovább

TAG Heuer X Porsche

  • 2021. március 12.

A közös történelem által táplálva, amelynek középpontjában az innováció és az autóversenyzés áll, olyan innovatív családok vezetésével, akiknek vállalkozói, precizitási és teljesítményértékei az adott iparágak élvonalába emelték őket, a TAG Heuer és a Porsche összefognak egy átfogó partneri kapcsolat létrehozása érdekében, amely megalapozza a márkaintegráció új szabályait.

olvass tovább