Ne maradj le a legjobb írásainkról!

Kövess minket Facebookon.

Stylemagazin

bezárom

www.stylemagazin.hu
  • STYLE.HU

    Élni tudni kell

  • DIVAT&STÍLUS
    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity
  • SZÉPSÉG
    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok
  • KERESD A NŐT
    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont
  • STYLELIFE
    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family
  • STYLE LOUNGE
  • STYLENEWS
    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények
  • STYLEHOME
Trendek:
Életstílus
Stylenews - 10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

10 dolog, amit nem tudtál a Grincsről

Stylenews
Keresd a nőt! - Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs

Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs

Keresd a nőt!
Mobility - Luxus Elérhető Áron: Omoda 9 SHS Teszt

Luxus Elérhető Áron: Omoda 9 SHS Teszt

Mobility
Mommywood - Az anyaság biztos jelei

Az anyaság biztos jelei

Mommywood
Divat & Stílus - Stílusiskola: így lehetsz csinos a téli hétköznapokon

Stílusiskola: így lehetsz csinos a téli hétköznapokon

Divat & Stílus
Stylelife - A kutya hirtelen kedvetlen, lassú, bújós? – A csendes betegségek láthatatlan jelei

A kutya hirtelen kedvetlen, lassú, bújós? – A csendes betegségek láthatatlan jelei

Stylelife
Stylenews - A sport mint művészet – egy különleges szemlélet

A sport mint művészet – egy különleges szemlélet

Stylenews
Stylelife - Mi történik a héten? 2025.12.15-21.

Mi történik a héten? 2025.12.15-21.

Stylelife
Keresd a nőt! - Minden rosszban, van valami jó

Minden rosszban, van valami jó

Keresd a nőt!
Hírek - Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Az elegancia ünnepe – beszélgetés Kanizsai Szilviával, a Canissi alapítójával

Hírek
Keresd a nőt! - Miért épp az ünnepek idején törnek elő a régi érzések és kapcsolati minták?

Miért épp az ünnepek idején törnek elő a régi érzések és kapcsolati minták?

Keresd a nőt!
Keresd a nőt! - A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

A legszebb karácsonyi ajándék lenne, ha még egyszer együtt ülhetnénk az asztalnál

Keresd a nőt!
Gasztronómia - 10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor

10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor

Gasztronómia
  1. GAS - Keep it simple

GAS - Keep it simple

  • 2008. január 14.
  • Komment

Ez a GAS szlogenje, mely a márka fő értékeit foglalja össze: minőség, eredeti design, pozitivitás, kreativitás. Nem könnyű ennek megfelelni, ám a GAS kollekciókban kizárólag kiváló minőségű termékeket találunk, melyek magukon hordozzák az egyedi GAS design stílusjegyeit, praktikusak és jól kombinálhatóak.

  Megosztás Küldés

Járjunk a világ bármely táján Olaszországtól Japánig a mai modern, városi fiatalok egyik kedvenc márkája. A GAS márkanév mögött egy olaszországi székhelyű világcég áll, melynek története a 70-es évekre nyúlik vissza. Ekkor alapította meg Claudio Grotto, a GAS tulajdonosa - a nevét viselő céget, Vicenza mellett Észak-Olaszország ipari vidékén, melynek a mai napig aktív vezetője. A divat nem volt számára idegen világ, hiszen a 60’-as években édesanyjának méteráru boltja volt, ahol különleges és divatos anyagokat árultak. Karrierje 1969 és 1970 között kezdődött, igaz, még mint a helyi szórakozóhelyek képviselője. A munkája során került kapcsolatba a legjobb olasz és külföldi zenekarokkal és tudatosult benne, hogy a fiatalok mennyire odafigyelnek az öltözködésükre, és mekkora igényük van divatos, jó minőségű, modern ruhadarabokra. A ’70-es évek Itáliájában akkoriban még csak a klasszikus divat volt elérhető a piacon, így jókora kihívás előtt álltak azok, akik szakítani próbáltak az öltözködési tradíciókkal. Ez a felismerés indította el azon törekvését, hogy családi vállalkozás keretében márkás farmereket fog árulni. A koncepció bevált, így a divatos és minőségi anyagból készült farmerek és ruhák iránti kereslet egyre nőtt. A 70’-es évek elején, miközben a szakmai fortélyokat – a kollekció tervezésétől az eladási stratégiáig - tanulta, még otthoni keretek között elkezdte gyártani az első egyedi GAS kollekció ruhadarabjait. Egy évtized kellett hozzá, hogy vállalata a teljes körforgásig, a tervezéstől az eladásig eljusson. A célcsoport változatlan maradt: divat érzékeny, igényes fiatalok, akik a magas minőségű ruhadarabokat keresik, szigorúan szem előtt tartva az egyszerűséget és a praktikusságot. A GAS anyacége, a Grotto 1982-ben alakult és 1986 júliusában került bejegyzésre, mint Grotto S.p.A. Az 1990-es év új fejezetet nyitott a vállalat életében: elindult a GAS, mint márkanév, az első igazi, saját készítésű GAS kollekció bemutatásával. A cég jellegzetes logóját különleges természeti jelenség ihlette. Claudio Grotto szemtanúja volt egy ritka természeti képződménynek: a dupla szivárványnak. Dél-Afrikában, Fokvárosban járt, ahol az Indiai-óceán és a Csendes-óceán találkozik. Itt látott két szivárványt melyek keresztezték egymást a napfényen keresztül. A GAS logó ebből a természeti jelenségből származik, tükrözve a márkában rejlő értékeket: stílus, együttműködés, pozitivizmus, vitalitás, egyediségre való törekvés. Az elmúlt években, a GAS számos márkaboltot nyitott szerte a világon, Japántól Szaúd-Arábiáig. Ez nem csak közelebb engedte a márkát a vásárlóihoz, de értékeit is könnyebben közvetíti. A cég jelenleg 300 főt foglalkoztat az olaszországi központjában és további 1500 dolgozója van a leányvállalatainál világszerte. A viszonteladói hálózat folyamatos bővülése és a globális lefedettségnek köszönhetően a GAS nemzetközi márka lett. A GAS Magyarországon 1992-óta van jelen, mint márkanév. A Grotto Spa leányvállalatként 1998-óta működik a Laurentes Kft, mely a GAS ruházati termékek kizárólagos hazai forgalmazója. 1999-ben nyílt meg a GAS nemzetközi életében is jelentős szerepet játszó 1000m2-es superstore a Westend City Centerben, mely a milánói, tókiói és londoni GAS boltokkal együtt a cég legfontosabb márkaboltjai. Magyarországon ma a GAS 15 saját márkaboltot, illetve az egész országot lefedő viszonteladói hálózatot üzemeltet. 2006 áprilisában a GAS magyarországi irodái új székházba költöztek. Az ultramodern, olasz ipari industrial stílusban felújított épületben az irodák mellett egy 400m2-es új outlet is helyet kapott. Az üzlet kialakítása híven tükrözi a GAS filozófiáját. Az új székház, az új üzletkoncepció mind része a GAS image váltásának, mely világszinten is megfigyelhető. A GAS ma már nem csupán egy farmermárka, hanem egy életérzés, egy kultúra, egy koncepció és ami a legfontosabb magas minőségű, részleteiben kidolgozott, igényes kollekció, melyben a sportostól a kényelmesig, az elegánstól a laza esti viseletig bárki megtalálhatja a számára megfelelő stílust.

:


Tetszett a cikk? Oszd meg másokkal is!

  Megosztás Küldés

Szólj hozzá a cikkhez

Stylemagazin.hu

    Kapcsolódó cikkek
    Tippek, hogyan ne agyalj - Stylelife, divat, életmód, stílus
    Tippek, hogyan ne agyalj
    • Stylelife
    Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs
    • Keresd a nőt!
    10 módja annak, hogy egy boldogabb, egészségesebb kapcsolatot alakítsunk ki a társunkkal
    Nem az a lényeg mi van a fa alatt…
    Heti top 10A hét legjobb írásai
    Egy érzelmileg elérhetetlen férfival kár terveket szövögetni - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Egy érzelmileg elérhetetlen férfival kár terveket szövögetni
    • Keresd a nőt!
    10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor - Stylelife, divat, életmód, stílus
    10 kreatív és aranyos süti, amit el kell készítened idén karácsonykor
    • Stylelife
    Mások talán nem tudják, de mindezeket a szorongásaid miatt teszed - Keresd a nőt!, divat, életmód, stílus
    Mások talán nem tudják, de mindezeket a szorongásaid miatt teszed
    • Keresd a nőt!
    Tippek, hogyan ne agyalj
    Így előzd meg a karácsonyi plusz kilókat!
    5 nosztalgikus fekete-fehér film karácsonyra
    Stílusiskola: outfit ötletek céges karácsonyi partykra
    Hogyan nyűgözhetsz le egy nőt
    Top10: home decor ötletek decemberre
    Minden rosszban, van valami jó

    Kapcsolódó cikkek

    Tippek, hogyan ne agyalj

    Tippek, hogyan ne agyalj

    Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs

    Egyedi köntösbe burkolt lelkifröccs

    10 módja annak, hogy egy boldogabb, egészségesebb kapcsolatot alakítsunk ki a társunkkal

    10 módja annak, hogy egy boldogabb, egészségesebb kapcsolatot alakítsunk ki a társunkkal

    Nem az a lényeg mi van a fa alatt…

    Nem az a lényeg mi van a fa alatt…

    Aki nem fél a sebektől, azt nincs mivel megsebezni. Sérthetetlen.

    Aki nem fél a sebektől, azt nincs mivel megsebezni. Sérthetetlen.

    Miért nem tudsz most dönteni? És miért nem veled van a baj

    Miért nem tudsz most dönteni? És miért nem veled van a baj


    @StyleHu követése

    Kövess minket Instagramon

    RSS csatornáink
    Legfrissebb cikkek
    Divat & Stílus
    Szépség
    Életmód
    Otthon & Design
    Stylelife

    DIVAT&STÍLUS

    • Hírek
    • Stílusiskola
    • Celebrity

    SZÉPSÉG

    • Smink
    • Bőrápolás
    • Hajápolás
    • Illatok

    KERESD A NŐT

    • Fesztelen mindennapok
    • Lélekhangok
    • Férfi szemmel
    • Szívvonal
    • Férfiszempont

    STYLELIFE

    • Gasztronómia
    • Otthon & Design
    • Egészség
    • Fitness
    • Stylebusiness
    • Utazás
    • Esküvő
    • Stylekids
    • Style family

    STYLE LOUNGE

    STYLENEWS

    • Aktuális
    • Interjúk
    • Mobility
    • Style ART
    • Kultúr-kitérő
    • Rendezvények

    STYLEHOME

    • kapcsolat
    • jogi nyilatkozat
    • impresszum
    • adatvedelem
    • rss
    © Stylemagazin.hu Copyright 2007-2025 | WebSite NetSolution Media Zrt.
    • STYLE.HU

      Élni tudni kell

    • DIVAT&STÍLUS
      • Hírek
      • Stílusiskola
      • Celebrity
    • SZÉPSÉG
      • Smink
      • Bőrápolás
      • Hajápolás
      • Illatok
    • KERESD A NŐT
      • Fesztelen mindennapok
      • Lélekhangok
      • Férfi szemmel
      • Szívvonal
      • Férfiszempont
    • STYLELIFE
      • Gasztronómia
      • Otthon & Design
      • Egészség
      • Fitness
      • Stylebusiness
      • Utazás
      • Esküvő
      • Stylekids
      • Style family
    • STYLE LOUNGE
    • STYLENEWS
      • Aktuális
      • Interjúk
      • Mobility
      • Style ART
      • Kultúr-kitérő
      • Rendezvények
    • STYLEHOME
    • MENSTYLE.HU