STYLENEWS


Mercedes EQB sajtóbemutató

  • 2022. február 17.

Ahogyan az várható volt a 2022-es évben a sajtóbemutatók többsége valamelyik új elektromos gépjárműről szól. Az EQB is egy ilyen Mercedes, de azért egy kicsit mégis más. A Mercedes EQB ugyanis az első elektromos autó, amely teljes mértékben Magyarországon készül.

olvass tovább

'Ne küzdj túl erősen. A legjobb dolgok váratlanul történnek.' - Gabriel García Márquez gondolatai a szerelemről

  • 2022. február 15.

Gabriel García Márquez kolumbiai író, újságíró, kiadó, sőt, még politikai aktivista is. Olyan remekművek köthetők a nevéhez, mint a Száz év magány vagy a Szerelem a kolera idején. Regényeiben a gyermekkori emlékei kulcsfontosságúak, ahogyan a mély érzelmek is. Ennek apropóján válogattam az író bölcsességei között – persze (szigorúan) a szerelem témájában.

olvass tovább

Nagyon élném – BMW 420d xDrive Gran Coupé

A négyes gran coupé második generációja járt nálunk, amely minden szempontból nagyobb lett az elődjénél. A kétliteres, 190 lóerős dízel nem divatos erőforrás mostanában, de ha valaki szembe mer menni a mainstreammel, bevállalja, hogy félinformációkból összerakott állítások kereszttüzébe áll, az élete egyik legjobb döntését fogja meghozni. Ezt az autót ugyanis csak szeretni lehet.

olvass tovább

Egy magával ragadó történet, füstillat és tapsvihar - ezért imádunk még mindig színházba járni

Olyan ez, mint egy rítus. Már otthon elkezdünk ráhangolódni a kultúrprogramra azzal, hogy csinos csomagolásba öltöztetjük magunkat. A díszes főbejárathoz lépcsőn vonulunk fel a többi nézővel, majd átlépve azt belecsöppenünk egy másik világba. Itt még a ruhatárnál is izgalomban van az ember, pedig még le sem ült a bársonyszékbe, s a függöny sem gördült fel.

olvass tovább

Az online paradigmaváltás szinte észrevétlenül írja újra a szabályokat

  • 2022. február 07.

A pandémia alatt megsokszorozódott a webshopok száma – iparági statisztikák és az Adlogic becslései alapján másfélszer annyi webshop működik most hazánkban mint a pandémia kitörése előtt. A korábbi ütemesen felívelő növekedési tendenciával ellentétben a különböző korlátozások miatt tömegek próbálták a vállalkozásaikat az online térben is sikeressé tenni. Ugyan a folyamat kezdetben kényszercselekvés és az adott krízisre való reakcióként volt jelent, az utóbbi két évben rengeteg hozzáállásbeli változást is hozott magával. A 2020-21-es időszak legérdekesebb trendjeit az Adlogic foglalta össze.

olvass tovább